Bij mijn zoontje ook niet. Maar deze zwangerschap pfff. Regelmatig last van net of je ongesteld moet worden
Mooi! Ik kon vandaag een wieg overnemen incl matras en hemeltje, maar matrasje koop ik liever nieuw ivm hygiëne etc. Dus die heb ik binnenkort ook in huis
Ja las ook al iets van voorweeen op internet vanaf 24 weken ongeveer. En bij een 2e of 3e dat je daar sneller last van hebt. Bij zoontje had ik ze vanaf week 34, maar die waren wel wat heftiger dan wat ik vanavond had.. ach, het is al weer over.
Even een vraagje, als jullie je baby voelen bewegen, echt heel snel achter elkaar, wat zou dat dan zijn? Het voelt net als een beweging die je maakt als je een elektrische schok zou krijgen ofZo. Weet even niet hoe ik het moet uitleggen. Een soort trilling....
Nee, de hik is kleine tikjes achter elkaar. Die herken ik wel. Nu zie je de buik dan bubbelen. Als een soort trilling... alsof het aan het schudden is
Ik dacht ook aan de hik inderdaad. Ik lig al een uur te draaien, moest naar de wc en sinds gisteren kom ik dan niet gelijk weer in slaap..... pfff
Wanneer zetten jullie de box neer? Ik zelf denk na kerst pas? Zag net op een foto dat hij bij zoontje begin augustus al stond, maar hij is van begin oktober
@Lalaatje90 ik kan de hoes van matrasje wassen dus wel fijn en komt nog een boxkleed overheen natuurlijk. De box staat hier nu dus al hahahah.. 26 weken dansjeeeee
12 november komt Babypark het ledikantje en de box leveren. Aangezien onze garage inmiddels een babyspullen opslagplaats is en al erg vol staat is de kans groot dat we de box in die week ook al gaan neerzetten!
Box eigenlijk nog niet over nagedacht.. denk begin januari ofzo? Na de kerstboom denk ik. Vind dat wel laat, maar aan de andere kant als de baby toch eerder komt dan staat een box ook zo en het is geen 1e levensbehoefte van de baby. Dus na de kerstboom denk ik. Hier mega chagrijnig en opgestaan met een enorm baalmoment: +10 kilo zei de weegschaal. Dat betekent dat ik de afgelopen 4 weken een kilo per week aangekomen ben. En ik doe helemaal niets geks. Wilde graag op maximaal +15 uit komen deze zwangerschap maar op deze manier lukt dat nu nooit. Bah. Mag je op dieet tijdens een zwangerschap? Ik ben er toe geneigd, voel me zo enorm. Ben heel klein (1.60m) en van mezelf al niet de dunste dus voel me echt een nijlpaard
Ja ik dus ook. En ons zoontje wou er toch niet in dus als die ook op het laatste moment pas staat zal niet zo een ramp zijn haha
Hier ook al +12 Wij hebben voor de eerste periode hangwieg in de kamer, dus box komt hier waarschijnlijk pas later, tenzij ik het op mn heupen krijg en hem er toch alvast onder zet (past onder de wieg). En onze co-sleeper staat klaar! Vandaag lakentjes wassen, dan kan ik alles opmaken