Haha ja mijne wilt het liefst mee maar komt misschien ook omdat ik me niet goed voel en hij er ook voor mij wilt zijn, denk ik. Het is echt een lieverd. Zorgt zo goed voor mij. Ik zit ook op een Facebook pagina voor zwangeren en daar lees ik het ene na het andere bericht over "ruzie met mijn man" enzo . Mn mond valt daar vaak open haha.
Mijn man gaat ook mee voor mij hoor, geen moeite maar voor mij hoeft het niet perse. Kon nu toevallig omdat het vakantie is, de volgende controle moet hij gewoon werken en gaan de meiden mee. Het is onze derde dus we hebben het allemaal al 2 keer meegemaakt dus vragen hebben we niet echt. De praktijkondersteuner gaf me de tip om gewoon lekker een week in bed te blijven nu, heel de dag lekker tutten met de baby als ze er is. Ik moet zeggen ik vind het wel een leuk idee, het is dan waarschijnlijk toch koud ook....
Mijn vriend gaat alleen mee naar de gynaecoloog (groei echo). Deze is nu elke 4 weken. De controles van de vk zijn elke 3 weken, dan gaat hij niet mee. Die zijn vaak ook op onmogelijke tijden voor hem qua werk. Commode zit voor de 2e x in de grondverf. Hoe groot het drama gistermiddag was, hoe snel het weer opgelost is vandaag Hormonen... Morgen 1e x lakken en woensdag 2e x... Dan van het weekend maar lekker inpakken
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ♡ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje ♡ Momof2girls19 - 31 jaar - 3e kindje 17 januari ♡ Brenda 028 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje ♡ Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje ♡ Dame09 - 32 jaar - 1e kindje ♡ Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje 19 januari ♡ Dafino - 35 jaar - 4e kindje ♡ Melkos - 29 jaar - 4e Kindje ♡ Loveischocola - 35 jaar - 1e kindje ♡ Kaylee1994- 24 jaar- 1e kindje ♡ Seffie - 29 jaar - 1e kindje ♡ Adeline19 - 33 jaar - 1e kindje 21 januari ♡ debby25 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Bruintj3 - 35 jaar - 2e kindje 23 januari ♡ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje ♡ JosjeM - 27 jaar - 1e kindje ♡ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje 24 januari ♡ Suzy85 - 34 jaar - 2e kindje ♡ Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje 25 januari ♡ Cindy29 - 34 jaar - 2e kindje 26 januari ♡ Mamavandave - 31 jaar - 3e kindje ♡ Mimi1988 - 31 jaar - 3e kindje 27 januari ♡ Lessebess - 27 jaar - 2e kindje 28 januari ♡ sarah28 - 33 jaar - 2e kindje 31 januari ♡ Suethatsme - 33 jaar - 3e kindje ♡ PippiMoustache - 35 jaar - 1e kindje ♡ Pocahontas1985 - 34 jaar - 3e kindje Sterretjes ⭐️Mauzy82 ⭐️Pieterkonijn ⭐️Maritiem Afspraken: Oktober: 14 okt - Momof2girls19 - controle vk 15 okt - Dame09 - Controle VK 15 okt - JosjeM - controle vk 15 okt - Brenda028 - suikertest 21 okt - Loveischocola - centering pregnacy + controle en bloedprikken rhesus factor 21 okt - Loveischocola Eerste les zwangerfit 21 okt - Lalaatje90 - controle VK 22 okt - Brenda028 - controle kV 22 okt - Loveischocola - intake kraamzorg 23 okt - Mimi1988 - suikertest en groeiecho 26.3 weken 24 okt - Sarah28 - controle vk 25 okt - JosjeM - 3D echo 27.1 25 okt - Dafino - 3D/4D echo 25 okt - Seffie - suiker test 28 okt - Vlindertje0102 - controle vk 29 okt - Cindy29 - Groeiecho 29 okt - Momof2girls19 - vaccinatie DKTP 29 okt - Dame09 - 3D/4D echo 29 okt - Vlindertje0102 3D/4D echo 30 okt - Seffie - controle vk 30 okt - Mimi1988 - controle vk 27.3 weken 30 okt - Seffie - controle en uitslag vk 30 okt - Pinguinkje - controle gyn 31 okt - Vlindertje0102 - Groeiecho 28 weken 31 okt - Dafino - intake kraamzorg November: 4 nov - Dafino - controle vk 4 nov - Momof2girls19 - controle vk 5 nov - Dame09 - Kinkhoestvaccinatie 5 nov - JosjeM - kinkhoestvaccinatie 5 nov - Cindy29 - Kinkhoestvaccinatie 5 nov - Vlindertje0102 - kinkhoestvaccinatie 5 nov - o0mona0o - groeiecho + controle gyn 6 nov - o0mona0o - 3/4d echo 11 nov - Sarah28 - kinkhoestvaccinatie 12 nov - Momof2girls19 - extra echo placenta groei 13 nov - Mimi1988 - kinkhoestvaccinatie 14 nov - bruintj3 - groeiecho + controle gyn 18 nov - Momof2girls19 - controle vk, bespreken bevalplan 20 nov - PippiMoustache - kinkhoestvaccinatie 22 nov - Seffie - laatste werkdag! 29 nov - JosjeM - GUO 32.1 weken December: 9 dec - Dafino - laatste werkdag! 13 dec - Mimi1988 - laatste werkdag! 13 dec - Dame09 - laatste werkdag! 18 dec - Momof2girls19 - laatste werkdag! 18 dec - Lalaatje90 - laatste werkdag! 18 dec - bruintj3 - laatste werkdag! 19 dec - Brenda028 - laatste werkdag! 20 dec - Pocahontas1985 - laatste werkdag! 23 dec - JosjeM - laatste werkdag! Januari 03 jan - PippiMoustache - laatste werkdag! -------------------------------------------------- jongen (10) | meisje (16) | verrassing (2)
Bij de eerste ging mijn vriend naar elke controle en echo mee. Toen kon het ook omdat die in diensten werkte. Nu is hij alleen de eerste echo, de 20weken echo en 1 spoedecho meegeweest. Ik krijg dan wel iedere controle een echo, maar veel langer als 10min duurt die afspraak ook niet. En dat die daar dan iedere keer voor vrij moet nemen... Nee vinden wij beide onzin
Hier gaat manlief ook wel iedere keer mee, maar wij gaan in de avond. En vind het ook heel fijn als hij er bij is met controles Straks de suiker test, daar gaat hij niet mee. Zie er wel erg tegen op omdat iedereen zegt dat dat drankje zo vies is
Ik ga meestal ook alleen. Alleen als hij toevallig vrij is (werkt in ploegen) gaat hij mee. Je gaat er vanuit dat alles goed is, maar op de fb groep gister toch iemand slecht nieuws bij een gewone controle, hartje is gestopt
@mamavandave wat een vervelend nieuws zeg... Hier gisteren mijn eerste les zwangerschapsyoga gehad. Was leuk en interessant. Leuke club dames ook, allemaal in dezelfde periode uitgerekend ook. Benieuwd naar de rest van de lessen. Twee lessen zijn inclusief partner..
Heb ik bij mijn zoontje ook gedaan. Veel aan gehad en nog steeds contact met de mama's van dat groepje
Ik ga zo weer naar de verloskundige. Ik ben benieuwd hoe het ervoor staat en of ze kan voelen hoe de kleine meid ligt.
Ik ben ook heel benieuwd of ze kan voelen hoe hij ligt. Want ik heb het idee dat hij een andere houding heeft aangenomen de afgelopen dagen... En voor de 3D/4D echo zou het niet verkeerd zijn als hij wat veranderd is
Wat erg!! Kan niet anders zeggen. Vreselijk verdrietig bericht. Andere groep waar ik in zit is ook iemand haar kindje verloren maar dan met 17 wkn. Vliezen braken ineens. Je gaat er inderdaad vanuit dat alles goed is... Moet wel zeggen dat mijn vk hier gister wel aandacht aan besteed heeft. Dat je 3 momenten per dag de baby moet voelen. Voel je de baby niet en na 10 min nog niet dan gelijk bellen. Ze komen dan thuis het hartje luisteren en je wordt dan altijd doorverwezen voor een ctg in het zkh.
Goed dat ze dat al bespreken! Hier is de angst ontzettend groot om weer een kindje te verliezen. Ik probeer er deze zwangerschap dan ook niks over te lezen en me er echt voor af te schermen. Al die stress de vorige keer bij zoontje zorgde ook voor 3 opnames met weeen die niet door zetten. Ook nu is het grotendeels voor ons tijd uit zitten en hopen dat hij zich eerder meldt dan met 39 weken.
@mamavandave Wat vreselijk, hoe kan dat dan zo he, had ze al minder leven gevoeld ofzo? Ik ben blij dat deze uk elke dag wel wat laat weten en als ik niet vertrouw drink ik wat ga op me zij liggen en wakker maken haha (die keren ga ik echt later terug krijgen ) en soms merk ik niet dat ie heeft verplaatst maar dan voel ik wel opeens een bult aan zijkant. geeft ook rust dan