Zet 'm op vrouw! You can do it! Ik ben weer terug van een bakkie met de andere zwangere dames van yoga. Was wel even gezellig en het was prima wandelweer. Nu bijkomen op de bank, want 4,5km wandelen ga je toch wel voelen
@Seffie Succes!! @Lalaatje90 Voorheen sliepen ze elk 2 nachten bij me als mijn man er niet was. Als mijn man thuis is en we liggen met zn drieën in bed slaap ik niet dan kan ik echt niet lekker liggen, ondanks ons bed van 1,80m breed. Gewoon lekker kijken hoe het gaat! Ik ben ook heel benieuwd, want als de baby een beetje hard huilt, zullen ze denk ik zelfs als ze op hun eigen bed liggen wel wakker worden ben ik bang
Hier geen kind bij ons in bed maar altijd op eigen kamer. Ik ben vooral benieuwd hoe het inderdaad gaat als de baby huilt. Wordt hij dan wakker of niet. En hoe het gaat met zijn eigen vaste bedtijd als de baby dan nog niet in bed is (want die laten we eigen ritme aangeven)
@Pinguinkje onze groeiecho scheelde 800 gram met het werkelijke gewicht, dus probeer die echo echt los te laten meid. Ik vond dat ook lastig , maar blijkt echt vaker fout dan goed te zijn.. (ik was echt bang voor een grote baby, maar haar hoofd is wat groter dan gemiddeld, en dat heeft onze echo's zo laten vertekenen) Voor de dames met weeën, succes! Jullie kunnen dit!! ❤️
Ja, dat is ook nog een dingetje indd, ‘s avonds met naar bed gaan. @mamavandave hoe deed jij dat met baby en kind die naar bed moest als jouw man avonddienst had?
@Seffie you can do it!! Lieve (bijna)mama's, er ligt hier een kereltje in mijn armen! Gisteravond geboren, we zijn net thuis. 4000 gram PRECIES. Bevalling ging heel goed, verhaal volgt, eerst even landen. Meiden van afgelopen dagen: gefeliciteerd! Lees alles later bij