Mijn meisje gaat opzeker laat komen controlle gehad nog lang tuitje en nog geen cm ontsluiting ken wel janken 23 januari maar weer een poging
@Melkos Noooo niet leuk, hopelijk gaat snel wat veranderen! @Lalaatje90 Jaa doorzetten nu, zou fijn zijn. Kleine meid kom maar, anders is zo lastig voor je grote broer volgende week na school te brengen haha!
Maandag mogen we weer. Gelukkig bijna weekend, dan lekker thuis cocoonen met de kinderen. Manlief is verkouden, heeft de manflu En ik wil ook niet voorbij de 41 weken. Nou zal dat nu niet gebeuren, maar anders had ik ook met uiterlijk 41 weken ingeleid willen worden, net als bij de jongste. Overigens voelde ik haar toen minder en ben toen naar het ziekenhuis gestuurd en heb toen direct met de gynaecoloog daar een afspraak gemaakt voor de inleiding. Deden ze eigenlijk niet moeilijk over. Je kunt dus nog aangeven dat je de baby minder voelt. Beetje overdrijven kan geen kwaad toch? En dan direct vragen naar inleiden tussen 40 en 41 weken
Inleiden met 41 weken staan ze op de meeste plekken gewoon voor open hoor! Bij ons in het ziekenhuis doen ze daar helemaal niet moeilijk over. Omdat ik het zelf wil gaan ze eerst nog kijken of ze kunnen strippen (maandag) omdat ik hoop dat inleiden niet nodig gaat zijn. Maar ze hebben al aangegeven dat we dan maandag een afspraak plannen voor inleiden voor het geval het niet op gang komt. Dus ik zou het gewoon aangeven hoor bij de verloskundige of het ziekenhuis! En desnoods inderdaad beetje overdrijven
Ik zou ook niet ingeleid willen worden voor mijn gevoel is ze er dan nog niet klaar voor. Ik heb ook gelezen dat tot 42 weken niet goed is maar toch voelt het niet goed ofzo. Hoop gewoon dat ze lekker zelf komt en dat ik niet tot die beslissing moet komen
Dat heb ik ook een beetje. Ik wil heel graag dat ze zelf komt. Strippen vind ik prima maar inleiden voelt minder goed. Al hebben wij wel de keuze gemaakt daar bij 41 weken voor te gaan aangezien de baby aan de grote kant lijkt en we het risico niet willen nemen. Maar ik hoop dat ze deze week besluit te komen uit zichzelf
Klopt, ze willen ook liever dat kindjes uit hun zelf komen en helemaal ook tot 40 weken(mocht er geen andere medische/complicaties en redenen zijn) de gyn zei ook ik heb alleen gevoeld en niet geroerd haha! Omdat ik het zelf nu vroeg en wou weten of het wel iets doet al die pijn.. dat begreep ze ook wel. Het beste is toch dat de natuur zijn gang gaat, dan is er ook minder kan op complicaties tijdens de bevalling. En strippen kan na de 40 week natuurlijk net ff dat setje geven. Maar soms ontsluiting voelen ook..
Het gezeur is weer gestopt, maar m’n bekken zijn echt vermoeid en pijnlijk. Er zit wen hoop druk op en lopen wordt iedere dag lastiger. Ik hoop zo dat het snel op gang komt.
Ik ben zooo slim soms... ik heb de afspraak van volgende week vrijdag niet genoteerd.. want ik dacht zie het wel als ik inlog op mijn ziekenhuis... alleen was ff vergeten dat dat er uit ligt vanwege een cyberaanval. Normaal noteert man het wel gelijk in telefoon. Maar ook niet hij had wel over iets van 10 uur
Ik wacht wel ff tot het weer doet en als de kleine man na weekend niet is en ligt nog steeds eruit dan bel ik wel ff haha...
Mijn vk zei : meisjes moeten zich eerst nog optutten en zijn daarom altijd te laat.. Huidsmeer bij elkaar schrapen om nog even een maskertje te nemen enzo Vond ik ook geniaal bedacht
En weer begint t te zeuren met steekjes! Best wel snel achter elkaar. Kan niet zeggen dat het golfjes zijn. Ik word er zo onzeker van...
Vervelend zeg, dat had ik van de week ook heel de tijd, nu al 2 dagen rustig. Maar ben nu ontzettend moe dus ga even dutten op de bank. Mijn dames zijn toch lief aan het spelen
@mamavandave @Brenda028 een soort van leugentje om bestwil haha. Nee, maar zonder gein. De bewegingen worden wel wat minder, niet dat ik me daar per se heel erg zorgen om maak omdat ik haar nog wel voel. Maar wellicht kan ik het iets aandikken. Wie weet wil ze ook al wel even voelen.. ben tenslotte 39.6 dan, 1 dag van de 40 weken verwijderd.