Voel ook steeds wat borrelen van binnen als ik van de bank wil komen of dat soort dingen: vruchtwater of andere organen?!
Jaaaa borrelen doet het hier ook haha... denk iedere keer dat me darmen zijn maar kan ook wel wat anders zijn Hier nog steeds bruinverlies bij afvegen en plassen en krampen ben benieuwd
Spannend. Ik wou dat er bij mij iets ging doorzetten of dat ze me nu gewoon even willen strippen Haha
Bedankt voor de felicitaties zal een foto bijvoegen voor 1 dag. Voor de dames die al bevallen zijn even een gênante vraag.. lekt jullie kraamverband ook door? Ik heb iedere 1.5 uur een natte broek. Ben nu door mn broeken heen in 1 dag. Echt heel irritant alsof ik in mn broek heb geplast maar het is geen urine.
Gewoon doen hoor dat overdrijven. Ik voel haar ook nog, maar wel echt minder. Oh en manflu..... echt, shoot me now. Manlief is verkouden en heeft last van zijn bijholtes. En echt hoor, dat kan behoorlijk pijn doen. Maar meneer gaat direct dood! Laat alles uit zn handen vallen..... en ik kan echt niet veel meer, ben allang blij als ik de kinderen op school krijg en weer thuis en naar alle sport en afspraakjes en weet ik het. Een boodschap doen is al een uitdaging, want als ik te lang loop doen mijn banden ontzettend zeer. Heb maar gevraagd of hij wil ruilen. Inclusief elke 10min wakker om te draaien 's nachts, omdat heupen pijn doen en in de nacht en bij opstaan bijna niet kunnen lopen van de pijn in bekken plus nog even een bevalling met weeën. Hij kan tenminste nog een paracetamolletje nemen, en dan gaat het beter. Wou dat dit voor mij zo was aansteller....
Wat een knapperd ❤ Deze keer geen last van gehad maar kan mij dat wel herinneren. Misschien twee kraamverbanden proberen? Met een weekje is dat gelukkig alweer veel minder. Maar voor nu is het wel ellendig. Heb de vorige keer ook wel gehad dat mijn hele bed onder zat. Had toen gelukkig wel een matje tijden het slapen gebruikt.
Haha, de dochter van mijn collega heeft het als tweede naam. Maar voor een meisje zou het mijn keuze ook niet zijn...
echt waar? Nee ik vind het echt een jongens naam. Een prachtige jongens naam wel te verstaan! Maar voor een meisje echt niet
Ik heb nieuw vermaak gevonden sinds een paar uur geleden: het spelletje Golf Battle op je telefoon. Ben totaal niet zo van spelletjes maar deze is toch wel erg leuk en verslavend. Prima om de tijd mee te doden! Dus downloaden maar voor de wachtende dames
Ja de plastic laag ontbreekt inderdaad.. Ik heb mijn kraamverband in het netbroekje, en daar overheen mijn ondergoed met gewoon maandverband. (die is met plastic en dus waterdicht)
Dames, na 2 dagen in onzekerheid te hebben gezeten is vanmiddag om 17.07 uur onze dochter N.aomi geboren. Ze weegt 2215 gram en is 47cm lang. Het hele verhaal vertel ik nog wel