Oooooh nee wat een nachtmerrie. Hoe kan dat nou? Heel erg veel sterkte gewenst, woorden schieten tekort
Oh mijn god. Wat ontzettend verschrikkelijk zeg. Heb er gewoon geen woorden voor ontzettend veel sterkte. Wat oneerlijk...
Ik merk dat ik er gewoon helemaal van slag van ben. Hoe kan zoiets nou zo opeens en het maakt me ook bang. Ik denk aan je ❤️
Jeetje... Wat een nachtmerrie... Ik kan jullie ook alleen maar heel veel sterkte en kracht wensen en een dikke knuffel geven. Ik schrik er ook enorm van en huil met jullie mee... Als we je op wat voor manier dan ook kunnen helpen of luisteren, dan zijn we er hier voor je!
Meis, ik wordt helemaal naar van je bericht Hoe heeft dit kunnen gebeuren. Heel veel sterkte met jullie grote verlies. ❤️
@Loveischocola wat een verschrikkelijk nieuws Weet even niet zo goed hoe te reageren.. Heel veel sterkte voor jullie ❤️ en mocht je je verhaal /emoties hier kwijt willen, doe dat vooral. Knuffel voor jullie ❤️
Ik heb echt precies hetzelfde als jij. Het maakt mij ook angstig en denk nu echt bij alles is dit wel goed?
ik vind dit zo vreselijk voor jullie Ik moest er zelf een traan om laten Ik wens jullie enorm veel kracht toe
Hoor hier niet thuis, maar ik kan niet zomaar door scrollen na zo'n bericht. @Loveischocola heel erg veel sterkte met dit grote verlies
Ik heb net even een potje zitten janken.. Jeetje wat een heftig nieuws De nachtmerrie van elke zwangere..☹️ Ik ben dan al bevallen, maar kan me heel goed voorstellen dat de zwangere dames hier erg onzeker van worden.. Misschien handig om de angst even met jullie vk/gyn te bespreken? Ook voor jullie een dikke knuffel❤️