Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 Deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje0102, 21 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijbij

Bijbij Actief lid

26 apr 2019
    377
    367
    63
    Vrouw
    Goed dat je dit zegt..

mimi1988 en Langmuts vinden dit leuk.
  2. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    • Wat fijn dat je dit zegt moet eerlijk bekennen de angst schoot eventjes in me hoofd maar ook een gedachte van wat mogen wij toch allemaal zo gezegend zijn dat we een levende baby op de wereld zetten maar ik en nog een paar andere zijn nog niet bevallen ik denk niet dat ik de enige ben die nu beetje erbij stilsta wat er kan gebeuren. Ik leef enorm mee met @Loveischocola heb er enorm over moeten huilen zelfde dag als mij uitgerekend en dan dit wat is het oneerlijk
    • Wij zijn er allemaal voor je hier meid!!!!

3. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Zit al een hele poos niet meer in de groep. Maar kwam zo nu en dan wel een spieken hoe het vorderde met de geboortes. En dan dit.... @Loveischocola wat een nachtmerrie wat een klap, heb er geen woorden voor echt niet... Heel erg veel sterkte en gecondoleerd met dit verlies.

4. Dame09

Dame09 Fanatiek lid

6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Ik deel de angst en het doet echt wel van alles met me. Zeker op deze termijn... De kleine man is super actief vanochtend. Alsof hij van zich wil laten horen en wil laten weten dat het goed is ♥️

Ik zou zo graag willen dat hij nu gewoon heel snel komt en ik hem kan vasthouden en de angsten voor wat dat betreft weg kunnen ebben...

Echt vol ongeloof!

Melkos vindt dit leuk.
  5. Kaylee1994

15 apr 2019
    87
    182
    33
    Vrouw
    Exact hetzelfde hier. Las het verschrikkelijke bericht vannacht al en was gelijk bang dat dit mij ook zal overkomen, zeker omdat ik hem de afgelopen weken al minder voelde bewegen, wat schijnbaar normaal is in deze fase van de zwangerschap. Maar dan lees je ineens dat het toch flink mis kan gaan en let je op iedere beweging.
    Gelukkig is hij heel actief vannacht en nu ook, alsof hij me gerust wilt stellen.
    Ik ga sowieso maandag mijn zorgen delen met de vk en maar hopen dat hij snel komt, want het heeft me toch wel ongerust gemaakt.

Dame09 vindt dit leuk.
  6. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Precies het zelfde gevoel hier

7. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Dikke knuffel voor jullie allemaal! ❤️
    Voor de zwangeren, maar ook voor de bevallen dames hakt dit er enorm in.
    Bespreek jullie angsten. Dat heb ik vanmorgen ook gelijk gedaan met de kraamhulp en mijn vriend. Ik kan het ook moeilijk loslaten, moet er veel aan denken...

Voor jou de dikste knuffel @Loveischocola en heel veel sterkte ❤️

8. Sassefras01

Sassefras01 Actief lid

23 jan 2019
    367
    481
    63
    Vrouw
    Hier ook een stille mee lezer. Ben in dezelfde periode uitgerekend als jullie (26 januari). Ik ben verbijsterd, verdrietig en ook angstig. Dit is de grootste nachtmerrie die je kan overkomen. @Loveischocola enorm veel sterkte de komende tijd.

9. Bijbij

Bijbij Actief lid

26 apr 2019
    377
    367
    63
    Vrouw
    Lieve @Loveischocola wat jullie te wachten staat weten we niet. Alleen dat je er doorheen moet, de artsen zullen je hierbij begeleiden.. Wat je moet doen heb ik in het klein moeten doen. Ik voel misschien heel klein mee wat er door je heen gaat. Ze was pas 4 maanden. Ik ben er voor je als je dat wilt, net als de anderen. Mijn hart is gebroken voor jou en je kindje, je zult dit gaan doen, je zult niet instorten. Ik durf geen vragen te stellen, maar wil ook niet niets vragen of zeggen. Omdat ik achteraf weet, al is het in het klein en zo n groot verdriet, dat het in mijn geval toen goed was. Deel wat je kunt en wilt delen. Deel niks als je het stilletjes samen of alleen wilt doen. Je bent een sterke en lieve vrouw, altijd zo betrokken. Als je wilt kun je ons vertellen wat er gaat gebeuren en is gebeurt als jullie dat al weten, of kies wat mensen uit privé. Op jouw tijd..

mimi1988, JosjeM en bruintj3 vinden dit leuk.
  10. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Hier ook, zeker na afgelopen week met hartfilmpjes die niet optimaal waren en nog steeds een vrij rustige baby.....

Nogmaals dikke knuffel @Loveischocola

11. bruintj3

bruintj3 Actief lid

22 apr 2017
    141
    190
    43
    Vrouw
    Ik moet de hele dag aan je denken lieve @Loveischocole, het is zo onwerkelijk.

Mijn baby beweegt best heel weinig sinds gisteravond. Ik voel hem of haar wel wat. Daar word ik best erg onzeker van:confused:

12. Dame09

Dame09 Fanatiek lid

6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Niks mis mee om dan even de verloskundige te bellen hè en eventjes te laten controleren... Beter een keer teveel, al is het maar voor je eigen gemoedsrust...

M'n vader belde net, nou eh z'n levertijd is voorbij hoor. Kom nou maar op met die jongen :roflmao:

bruintj3, Momof2girls19, Langmuts en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. pocahontas1985

14 dec 2013
    36
    71
    18
    NULL
    NULL
    Wat verschrikkelijk voor jullie @Loveischocola. Hier zijn geen woorden voor. Heel veel sterkte gewenst.

14. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
  15. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Wat heb je dit mooi verwoord.

16. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Omg wat verschrikkelijk!!!! Ik ben hier niet veel meer online geweest, en wilde even snel kijken hoe t ermee staat. Wat afschuwelijk, dit geloof je gewoon niet... ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen lieverd, dit is zo onwerkelijk!! Heel veel sterkte!

17. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Gewoon even bellen meis, zeker ook als je er bij verteld wat hier gebeurt is en dat dat ook in je achterhoofd zit dan mag je echt wel even langs komen

bruintj3 vindt dit leuk.
  18. Vlindertje0102

Vlindertje0102 Fanatiek lid

22 jun 2018
    2.554
    2.229
    113
    Vrouw
    Dames die rugweeën hebben gehad hoe voelen die?

19. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Vervelend. Als een golf die aanspoelt en het zit laag in je rug.

20. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.257
    12.633
    113
    Vrouw
    Morgenavond word ik ingeleid met een ballonetje in het ziekenhuis, daar blijven we dan slapen. En dan is de bedoeling dat hij maandag word geboren. Kans is er nog wel dat hij als nog eerder wil komen dan gaan we eerder na het ziekenhuis toe.. bedankt voor jullie lieve woorden allemaal.
    Wat er is gebeurt, gebeurt absoluut niet vaak dat ze opeens overlijden in de buik. We gaan het sowieso laten onderzoeken hoe dit kan en niet te zeggen dat er wat uitkomt. Lieve meiden bij twijfel altijd bellen, en bespreek het met de gyn/verloskundige met deze angsten. Maar het is niet iets wat vaak voorkomt..

bruintj3 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina