Dankjewel voor jullie ervaringen! Dan ben ik dus niet de enige bij wie het niet zo'n enorm succes heeft... Maar ook als het voor meer ontsluiting kan zorgen, vind ik het al prima hoor! Dan gaat de eventuele inleiding ms wat makkelijker... Ik ben ook al begonnen met de melkproductie op gang brengen, omdat dat ook zou helpen zei de vk. Daarnaast een wee-opwekkende buikmassageolie en een speciale wee-opwekkende thee gekregen. Dus ik ga vandaag maar aan de slag met andere opties
Ergens wel bijzonder he, dat een deel toch wel stuk voor de 40 weken bevallen is en dat de rest nu langzaam allemaal over tijd gaan. Ik heb het maar weer opgegeven dat ze voor 41 weken komt. Ik zal dus de laatste zijn, ga ik vanuit
Ja dit is echt wel een gemiddelde groep met bevallen. Die 40+4 komt voor vele aardig in de buurt haha
Heb m'n dagelijkse vermaak weer gehad. Samen met m'n moeder een rondje door het bos/duin gewandeld en lekker geluncht bij een restaurantje.. nu weer thuis wat tv aan het kijken.
@Suzy85 jeetje wat een verhaal!! Zo'n inleiding op zich is vaak al vreselijk en dan met zwangerschapsvergiftiging nog heftiger (heb t ook gehad). Herstel erna vond ik erg pittig, veel erger dan bij deze ks. En dan ook nog die andere complicerende factoren erbij, jemig! Hopelijk lukt het om voldoende te blijven rustennen herstellen! @Pinguinkje spannend, ben benieuwd en zet m op als t begint! @Loveischocola ik denk elke dag aan je, ook al ken ik je niet. Echt de grootste nachtmerrie die je je kunt voorstellen, mijn hart breekt bij de gedachte... Ik hoop echt dat t jullie lukt om dit grote verlies te verwerken en dat jullie mensem om je heen hebben bij wie je steun kunt vinden. @ de andere dames die nog rondlopen, hopelijk gauw verlossing voor jullie! Hier gaat alles goed met ons. Dina groeit goed (maandag gewogen en op 2720 gram, dat is 240 gr boven geboortegewucht na nog geen 2 wk). De nachten zijn wisselend maar op zich slaapt ze na elke voeding en wat krampjes goed. Soms 4 uur achter elkaar, dat is wel fijn. Merk ook dat mijn mindset heel anders is dan bij mijn zoontje, toen zat ik zo in de weerstand en voelde alles als zwaar. Het herstel na de ks gaat ook goed, al wil ik nu soms al teveel doen. Ik probeer nu te zorgen voor t eten, de was en de kleine en de rest doet mn man nog. Brn wel n kluizenaar, pas 1 keertje een kwartiertjd buiten n rondje gelopen met mn zoontje. Maar dat komt wel weer, t is w fijn dat ik e sochtends nog niet uit hoef voorlopig. Mijn zoontje wordt naar school gebracht (kan ook niet ande s, mag nog geen autorijden). Hoe is t met de andere mama's?
Hier gaat het ook steeds beter. F. komt ongeveer 50 gram per dag aan. Was 9% afgevallen en zit nu op 5%. Hij is vandaag een week oud. Komende nacht mogen we hem voor het eerst op verzoek voeden. Hebben tot nu nog steeds elke 3u gevoed. Ik kolf elke 3u en in de nacht sla ik het over. Dat gaat goed zo. Hebben een heel tevreden mannetje. Zelf wel flink last gehad van de kraamtranen en hormonen. Nog ben ik wel wat down in de namiddag. Had dit bij ons zoontje ook.. ik weet dat het weer goed komt, maar blijft lastig soms om zo verdrietig/angstig te zijn.. kan er gelukkig goed over praten. En als de zon straks gaat schijnen en we lekker naar buiten kunnen, is het ook al weer anders. De wond van de keizersnede geneest heel goed. Heb ook de neiging om snel te veel te doen, maar ik heb deze zwangerschap ook geleerd om mijn vriend wat harder te laten lopen @Loveischocola moet ook veel aan je denken. Hier komen ook de herinneringen weer naar boven van haar geboorte, afscheid, het gevoel waar jullie nu in zitten.. in je berichten lees ik dat je sterk bent, maar geef je verdriet ook de ruimte. Zolang als je nodig hebt! ❤️ @JosjeM mogen jullie al naar huis?? Dames, ik hoop dat jullie snel mogen bevallen! Ik kijk een paar x per dag of er al babynieuws is.
@mimi1988 ja echt he, dat scheelt wel. Mijn man doet ook veel of t blijft gewoon even liggen, ook goed. Ja ik heb dat ook, depri gevoelens, komt echt door hormonen. Dan verlang ik ineens weer naar mn "oude leven" waarin alles al zo makkelijk was, of naar gewoon even wat met mn zoontje doen etc. Komt wel wwer goed maar voelt idd niet fjn. @Seffie hoe is t bij jou? Wilde al eerder reageren maar je komt nergens aan toe en wil ook niet de hele tijd op je tel. Maar wat ik wilde zeggen is dat je onzekerheid heel herkenbaar is, bij mijn zoontje ook heel veel last van gehad. Hoe is t met de bv? Mijn tepels doen de eersre week ook altijd megapijn, nu is dat weg. Zijn gedn kloven of verkeerd aanhappen maar gewoon wennen denk ik.
Hier helaas weer een hele rustige dag. M'n man vroeg of hij uit eten mocht met z'n team. Hij had het tot op heden afgehouden, omdat hij niet wist hoe en wat... Tsja, naast elkaar op de bank zitten, handje vasthouden en wachten schiet ook niet op. Dus ik zei gelijk, have fun en hou je telefoon bij de hand
Lig hier aan de ctg. Ze was echt zo rustig dat ik mij er niet prettig bij voeldw. Gelukkig is alles goed en mogen we als het goed is zo naar huis