Hier echt zeurende menstruatie pijn en rugpijn .. Maar dan niet met vlagen maar gewoon aan 1 stuk sinds een half uur. Word er gewoon misselijk van. Voorweeën?
Ja ik voel me iets beter @Dafino lief van je. Wel nog steeds zo vermoeid, nog nooit in mijn leven zó moe geweest ben wel benieuwd naar mijn bloeddruk straks. Hele ochtend ook veel harde buiken (soms een beetje pijnlijk/irritant). Maar verder gaat het wel goed hier.
Och dames, ik heb met jullie te doen. Balen van alle krampen en de harde buiken. Hier helemaal niks van dat alles, alleen een heel beweeglijke knul in m'n buik... Kom net terug van m'n dagelijkse wandeling. Die kan ik weer afstrepen. Zodirect de kerstboom afbouwen en opbergen. Dan kan de box daar staan
Ik heb de kerstboom ook weer opgeruimd haha. En we hebben net de box in elkaar gezet. Straks ga ik ook een wandeling maken, het ziet er heerlijk uit buiten!
Het was ook heerlijk. Wel wat fris, maar als je een beetje doorstapt merk je daar weinig van. Kerstboom is opgeruimd, box staat op z'n plek
Vanmorgen bij de huisarts urine laten checken op blaasontsteking. Was mooi schoon. Op mijn verzoek even bloeddruk gecheckt omdat ik vocht heb in handen en voeten en beetje hoofdpijn gevoel.. 127/91 pols van 118.. mag dus vanmiddag weer naar het ziekenhuis Bij de huisarts konden ze niet op eiwitten checken helaas.
Succes iedereen met afspraken! Hier vandaag ook weer controle en volgens de vk ligt ze een stukje in het bekken!!!! Met het hoofd, wel te verstaan! hebben de harde buiken en krampjes afgelopen dagen toch wat te betekenen gehad blijkbaar. Moet nog wel gaan liggen als de vliezen breken en bellen Over twee weken weer terug. En ergens heb ik gek genoeg toch het idee dat ze eerder gaat komen dan de andere twee. Ook al ga ik door de vorige zwangerschap toch ook wel uit van inleiden en dus 41 weken. Oh, onze schoonmaakster liet net eindelijk wat horen, ze komt niet meer heerlijk, fijne timing zo! Wij gaan zo de kinderen weg brengen, want hebben vanavond pubquiz!
Fijn dat je urine schoon is, maar weer balen van de rest zeg! Succes /sterkte vanmiddag, hopelijk valt het achteraf mee!
Fijn dat je eindelijk wat hebt gehoord, maar ik had liever ander nieuws gelezen ontzettend vervelend hoe dat zo is gegaan zeg.. Hopelijk kun je snel iemand anders vinden nu! Maar wat fijn dat de kleine nu met het hoofdje lager ligt!
@mamavandave nou ben je mooi klaar mee met zo’n schoonmaakster. Hopelijk vinden jullie snel een nieuwe! Wij zijn ook op zoek, maar kennen maar weinig mensen in het dorp. Wonen er nu een goed jaar. Wel leuke contacten met buren en ouders van het kdv, maar zit geen schoonmaakster tussen Hopelijk daalt ze nog wat verder in!
@mimi1988 Succes in zhuis hopelijk valt het allemaal mee. @mamavandave Wat een persoon zeg, dan wist ze dat toch ook al eerder... lekker aso.. hopelijk hebben jullie snel een nieuwe schoonmaakster
Net controle gehad en alles was redelijk oké.. ze vond mijn bloeddruk niet mega hoog en gelijk zorgelijk maar moest het wel in de gaten houden en ze was blij dat ik volgende week weer kom.. bloeddruk was 124/89. De andere verloskundige vond dit vorige keer helemaal prima. Zo gek hoe verschillend ze kunnen reageren haha @mimi1988 succes vanmiddag!
Hé dat is balen.. Is dat dan om de hartslag? Want de bloeddruk is niet heel gek toch? Of vinden ze de onderdruk te hoog?
Ze vinden de onderdruk te hoog. Deze stijgt. Net als mijn pols. Ben bekend met een hoge pols tijdens zwangerschap, maar hij blijft nu stijgen net als de onderdruk.
Ga zo even teruglezen. Vanmorgen echo gehad en placenta ligt op 5.7mm, nog te dichtbij de uitgang dus. Keizersnede wordt ingepland voor de 37e week (week van 6 januari). De datum hoor ik volgende week (moet eerst langs anesthesie maandag). Wel blij dat er nu eindelijk uitsluitsel is en heb 100 vragen gesteld over de ingreep, borstvoeding etc. Dus gerustgesteld. Ik krijg 2 injecties longrijpers vooraf en er staat extra bloed klaar ivm kans op veel bloedverlies (ze moeten nl door de placenta heen snijden aan de voorkant, dus anders dan n normale keizersnede). Het is echt al aftellen zo, nog een dag of 10!