Ik vind het vooral spannend om bij jullie allemaal te lezen over harde buiken en voorwerk en weet ik veel wat. En hier gebeurt echt 0,0...
Nou het is hier ook niet noemenswaardig nog verder hoor. Meer geen last dan wel, maar wel elke dag harde buiken. @Bijbij He gadver, hopelijk snel uitslag!!
@Bijbij wat ontzettend rot. Hopelijk knapt die snel op. Kort lontje... Jup herkenbaar. Maar ben vooral boos op de situatie. Ik vind het nu niet leuk meer dat ik amper iets kan en alles pijn doet. Depressieve gevoelens heb ik dan weer niet. Hier een vermoeiende dag. Slechte nacht + stoute kleuter... Ben gesloopt. Harde buiken zijn ook aanwezig, maar vandaag niet noemenswaardig veel. Wel voelde ik de baby net heel goed en meteen ook mega steken in mijn vagina... Denk dat die verder zakt. Ook sinds een paar dagen krampjes in mijn baarmoeder.... Dus ook hier voorwerk denk ik
Hier net ook wat menstruatiepijn, maar verder niks. Ja, m’n bekken en rug zijn wel gesloopt na al dat waggelen. Ik schrok net toch eigenlijk best wel hoeveel kleertjes we hebben voor de kleine dame. In 62 hoef ik ook niks meer te kopen, heb ik ook alweer genoeg gekocht.
Die depressieve gevoelens ken ik helaas ook (maar dat hadden jullie vast al gemerkt hihi ) Inmiddels zo vaak harde buiken, dat ze me eigenlijk gaan ontspannen als ze komen vind het nu best een fijn gevoel Met een beetje geluk wordt ik volgende week ingeleid ❤️ al hoop ik dat ze voor die tijd zelf komt natuurlijk En dan vind ik dat ik het best lang heb volgehouden tot ruim 39 week! Gezien mijn gedoe deze zwangerschap.. Ben zo blij dat de vk en gyn akkoord zijn gegaan met inleiden, geeft me een hoop rust.. Vind het wel bizar te lezen hoe onrustig onze groep eigenlijk is , zo ver voor de uitgerekende data veel kwaaltjes, en misschien ook wel veel geboorten voor de uitgerekende data.. ❤️
Zo dames, heb weer even bijgelezen. Waren meer dan 100 berichten Hier kreeg ik in het ziekenhuis alles. Voeding, douchespullen, handdoeken, washandje, luier, kraamverband alles. Ik kan mij wel nog lekker aansluiten bij de slapeloze nachten groep Levi dronk de eerste twee dagen niet goed maar sliep wel heel goed. Inmiddels is dat totaal omgedraaid. Drinken gaat super, hij komt zelfs alweer wat aan. Maar de nachten Hij wordt rond 22uur klaar wakker en slaapt dan zo goed als niet meer tot ongeveer 7 uur Alleen als hij bij mama is wordt hij rustig en slaapt hij nog. Heb het mezelf vannacht dus flink makkelijk gemaakt en mij heerlijk stevig in allemaal kussen geïnstalleerd zodat we samen ongeveer 5 uurtjes geslapen hebben. Verder merk ik dat mijn bekken nog erg gevoelig zijn. Nu ik weer meer actief wordt speelt voornamelijk de linkerkant weer flink op. Gelukkig heb ik dinsdag alweer een afspraak bij de fysio staan. Ben zo benieuwd wanneer de volgende gaat bevallen dames! Schrijf nu wel minder maar blijf zeker aangesloten hoor. Veel te gezellig hier. Zal ook nog even een fotootje met jullie delen. Ben gewoon te trots om het niet te doen @Bijbij ik geef flesvoeding en heb direct na de bevalling dostinex genomen. Dat remt direct de productie van borstvoeding waardoor ik helemaal geen last van mijn borsten heb gekregen.
ooooh wat een schatje! Ik smelt helemaal ❤️. Prachtig kindje! Wel balen van het ritme maar prima oplossing afgelopen nacht. Dat ritme gaat vast komen!
Zo, hier net terug van een nieuwjaarsborrel. 4 uur lang staan. Nu heb ik harde buiken, heeeel gek natuurlijk . Maar het was wel lekker om even er echt uit te zijn en onder de mensen te zijn!
Wat spannend zeg dat zoveel van jullie al iets voelen of weten dat ze binnenkort ingeleid gaan worden of een keizersnede gaan krijgen! Hier heel sterk het gevoel dat het nog wel een tijdje gaat duren... Wel wat harde buiken, maar dat komt door indaling denk ik. Verder nergens last van. Wel vandaag voor het eerst heeeeel licht een soort menstruatiekramp gevoeld. Vanavond had ik visite en die zeiden dat ik nog wel bijzonder fit over kom voor een hoogzwangere. Klopt ook wel. Stond net om 21.30 uur nog met mijn man nieuwe gordijnen af te meten die we in de huiskamer willen hangen. Tot ik me realiseerde dat dat waarschijnlijk niet onder het rustig aan doen valt dat de verloskundige en gyneacoloog van me willen Nu weer op de bank dus! @Dafino Echt een prachtig mannetje! Fijn te horen dat het zo goed gaat!
En opeens is het bed zeiknat..... Nu kan ik mij niet voorstellen dat ik zonder het te merken in mijn broek geplast heb.... Zijn het dan toch mijn vliezen
Spannend Cindy!!!!! Hier gisteravond in bed echt pijnlijke krampen onderin, maar toch in slaap gevallen. Nu sinds 5.15u weer eens klaarwakker net nog een keer pijn/steken onderin. Denk indalen, al dacht ik gisteravond zou het.... maar nee, nu weer redelijk rustig gelukkig, ze moet toch eigenlijk in elk geval nog een weekje blijven zitten!