Het zakte weer wat af, het rommelt wel maar niks concreets nog. Net toch ff na buiten geweest haha... we wachten verder af of het door gaat zetten of dat dit het was...
@Lalaatje90 Ja, dat sowieso als zo blijft dan wil ik toch een beetje slapen.. naja alle slaap is welkom haha!
Dankjewel ❤️ Ja de laatste loodjes zijn zwaar, zeker als alles niet gaat zoals het hoort te gaan.. Pijn en angst zijn slopend, en op een gegeven moment is het gewoon op.. Ik ben ontzettend blij voor de nieuwe mama's hier hoor, maar ergens was dat even de drup van mijn gevoelens.. En ook dat gaat met ups en downs. Ene kant dolblij dat ze het zo lang volhoud daar binnen, anderzijds gefrustreerd dat ze er nog niet is.. Komt allemaal wel weer goed natuurlijk, maar het is zo fijn om het even hier te kunnen delen omdat de buitenwereld toch alleen maar zegt : "goh wat gaat het snel, nog een klein poosje maar.." *herpakt zichzelf en probeert niet meer te klagen *
@Langmuts ❤️ voor jou! Het is ook niet gek als je er regelmatig even door heen zit, het is ook zwaar zeker zo op het einde! Maar troost je met de gedachte dat het echt niet lang meer kan duren voordat je jouw prachtige baby kunt knuffelen! Zet m op, jij kunt dit met de laatste loodjes wij vrouwen zijn sterk!
Precies! Dat mensen zeggen: laat nog maar even zitten, dat is beter. Dan denk ik: loop jij al maanden met pijn? En angst om hem als nog te verliezen... mensen hebben geen idee... Ik gun het ook iedereen hoor. Maar zal zelf ook snel willen bevallen
@Loveischocola Spannend! Hier vandaag steeds wat oncomfortabel gevoel in onderbuik. Maar goed, realistisch gezien, zie ik nog geen bevalling in de nabije toekomst. Sowieso woensdag "pas" 37 weken. Dus ik ben echt de laatste denk ik! Ik ga er maar vanuit, dan kan het alleen maar meevallen.... maar ik kijk ook uit naar baby knuffelen!!
@Langmuts @mimi1988 knuffel voor jullie ❤️ Realiseer mij dat ik nu makkelijk praten heb maar snap jullie wel echt helemaal. @Cindy29 Levi kwam na 12 uur waardoor ze met zijn gewicht op 37+1 niet meer hoefde te prikken. Fijn dat ze Finn goed in de gaten houden en dat de waardes nu allemaal goed zijn. Veel last van naweeën door de snelle bevalling? @Lalaatje90 er zijn vaste protocollen wanneer er op glucose geprikt moet worden. (Berekend op termijn en gewicht van je baby) Of dat thuis kan durf ik niet te zeggen, maar ook je vk weet wanneer dat moet gebeuren. @Loveischocola spannend hoor. Misschien nog even wat stilte voor de storm...
Veel steken en krampen hier sinds 1,5 uur. Gaat ook niet over met douchen. Hmmm ik had me nog niet zo ingesteld op dat ze zou komen al. Ben benieuwd of het doorzet
@Brenda028 Spannend zeg! Het rommelt hier wat lichtjes, maar nog niks waarvan ik zeg, dit kon wel eens doorzetten. Maar goed, ben ook nog geen 37 weken natuurlijk!
Ach arme @Langmuts Een dikke knuffel voor jou! Zo'n zwangerschap is zeker niet niks en wordt vaak onderschat, dus heel erg logisch dat je er tegen het eind doorheen zit! En je mag hier altijd even je gevoelens komen delen hoor... Ik hoop dat jullie kleintje er ook snel klaar voor is en dan zul je zien dat het het allemaal waard is geweest!