@Langmuts kan me zo goed voorstellen dat jij er klaar mee bent en gewoon die kleine wil hebben... Hopelijk heb je haar gauw in je armen!
❤️Dankje, lief van je. En inderdaad, dit gevoel vergeet ik later wel weer Heb net een halve (cadeau gekregen) ananas weggewerkt Geloof er niet zo in, en heb het vieze hart ook laten staan, maar zou leuk zijn als het werkt lekker was hij in elk geval wel, en daar ging het om
Ik vind het wel heel erg spannend worden opeens met de eerste kindjes die er zijn en al die rommelende buiken! Mijn man was vandaag super onrustig omdat dit het laatste weekend is van de kerstvakantie voor hij weer moet werken. Dus hij heeft als een gek de hele dag gewerkt om het huis baby-klaar te krijgen. Ik werd daar ook wel wat onrustig van en heb ook superveel voorbereid. Nu wel echt kapot door de drukte...
Wat een gerommel al bij vele. Hier af en toe wat steken maar denk dat het is van het verder zakken. Voor de rest geen bijzonderheden. Verwacht ook nog niks haha
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ♡ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje ♡ Momof2girls19 - 32 jaar - 3e kindje 17 januari ♡ Brenda 028 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje ♡ Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje ♡ Dame09 - 32 jaar - 1e kindje ♡ Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje 19 januari ♡ Dafino - 35 jaar - 4e kindje ♡ Melkos - 29 jaar - 4e Kindje ♡ Loveischocola - 35 jaar - 1e kindje ♡ Kaylee1994- 24 jaar- 1e kindje ♡ Seffie - 29 jaar - 1e kindje ♡ Adeline19 - 33 jaar - 1e kindje 21 januari ♡ debby25 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Bruintj3 - 35 jaar - 2e kindje 23 januari ♡ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje ♡ JosjeM - 27 jaar - 1e kindje ♡ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje 24 januari ♡ Suzy85 - 34 jaar - 2e kindje ♡ Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje 25 januari ♡ Cindy29 - 34 jaar - 2e kindje 26 januari ♡ Mamavandave - 31 jaar - 3e kindje ♡ Mimi1988 - 31 jaar - 3e kindje 27 januari ♡ Lessebess - 27 jaar - 2e kindje 28 januari ♡ sarah28 - 33 jaar - 2e kindje 31 januari ♡ Suethatsme - 33 jaar - 3e kindje ♡ PippiMoustache - 35 jaar - 1e kindje ♡ Pocahontas1985 - 34 jaar - 3e kindje Sterretjes ⭐️Mauzy82 ⭐️Pieterkonijn ⭐️Maritiem Afspraken Januari 06 jan - Cindy29 - controle en inwendig onderzoek gyn 06 jan - Bijbij - overleg gyn inleiden 06 jan - Momof2girls - controle vk 07 jan - JosjeM - controle vk 07 jan - Vlindertje0102 - controle klinisch vk 07 jan - bruintj3 - controle gyn 08 jan - Dame09 - controle VK 10 jan - Seffie - controle vk 10 jan - Loveischocola - controle gyn 10 jan - Mimi1988 - controle klinisch vk (en strip poging) 14 jan - Vlindertje0102 - controle klinisch vk 17 jan - Seffie - controle vk 21 jan - Vlindertje0102 - controle klinisch vk 21 jan - Loveischocola - controle gyn -------------------------------------------------- jongen (10) | meisje (16) | verrassing (2) Bevallen ❤️ Dafino - 30 dec - 37+1 - Levi ❤️ Cindy29 - 4 jan - 37 - Finn
Klopt hoor, maar aangezien ik nog steeds dagelijks moet overgeven durfde ik het niet aan om met tegenzin door te eten. Het was gewoon vies vond ik. En de ananas zelf vinden we wel lekker, dus maar gewoon van genoten
Hmmm ik heb net op de wc alles er uit gegooid, zowel diarree als overgeven (sorry voor de info). Misschien is t geen startende bevalling maar gewoon griep
Oh wat vervelend.. Maar kan nog steeds hoor! Darmen legen hoor je vaker, en overgeven gebeurt ook vaak genoeg tijdens de bevalling.. Het blijft afwachten en gissen..
@Cindy29 gefeliciteerd!!! Ik heb vanmiddag een babyshower gehad. Had het totaal niet zien aankomen, vooral omdat ik heel duidelijk tegen iedereen gezegd had dat ik echt geen babyshower wilde... Maar gelukkig geen rare spelletjes, maar wel hapjes en drankjes en lieve mensen. En heb een draagdoek en een trip trap met babyzitje gekregen. Super lief dus ❤
Dit had ik 2 nachten voor mijn tweede bevalling ook, maar goed zegt niets. Vk zei toen dan ga je niet bevallen
@Cindy29 gefeliciteerd!! Snel gegaan zeg wauw! En gelukkig je matras net o tijd beschermd hihi. Ik was er zo bsng voor (ook vanwege kans op bloedverlies met mijn placenta) dat ik t er al n tijdje op heb liggen. Waarschijnlijk dus niet nodig maar je weet t niet. @Dafino wat n mooi kereltje!! @Langmuts ja je hebt echt goed doorgebeten hoor, t is niet niks om zolang zo uit de running te zijn! Hopelijk komt t snel vanzelf en anders een inleiding! @Brenda028 he bah das niks! Maar t zou idd ee reiniging van je lijf kunnen zijn als voorbereiding op de bevalling! Ja dames die laatste loodjes zijn echt slopend he, zeker als je veel pijn hebt en amper slaapt. Hopelijk worden we allemaal gauw verlost! Haha ja hier dus ook... (zal je zien dat er vannacht wat gebeurt, hoop t niet). Maar valt ook niet veel in te dalen als ze zo dwars ligt.
@Pinguinkje ik zat ineens te denken of je nog kleinere kleertjes hebt gekocht nu je weet dat ze klein is? 56 is dan echt megagroot...