Nesteldrang heeft weer gewonnen haha. Keuken en koelkast weer spik en span. Nu ook wel klaar voor vandaag
Ja precies, zo denk ik ook indd. En alles wordt al wat zwaarder van onderen, wat als de vliezen ineens breken... ik ben nu best wel wat angstig aan het worden
Ik ben maar gaan lunchen met mijn moeder vandaag, afleiding zoeken morgen moet ik maar weer door zien te komen. Ik zag wel dat mamma Mia op Netflix staat dus ik zie opties...
Hoe snel kunnen jullie mannen dan thuis zijn? Mijne is ook gewoon aan het werk, heb wel ook telefoonnmr van zijn teamleider mocht er weer een storing zijn ofzo.. Hopelijk gebeurt niet als hij een vet lang gesprek met een moeilijke klant heeft ofzo haha... Net maar weer blokje gelopen...
Mijne heeft ongeveer 45 min nodig om thuis te komen van werk... Aangezien het de eerste is, ga ik er vanuit dat dat meer dan voldoende is
Driekwartier buiten de spits. In de spits soms wel 1,5 uur maar we hebben afgesproken dat hij de komende tijd heel vroeg naar het werk gaat zodat hij ook voor de spits weer weg kan rijden
Mijn man kan hier met 20 tot 30 min zijn. Ik kan hem gelukkig rechtstreeks op de afdeling bellen. Maar toch. Ik ben dan wel eerst dus een half uur ofzo alleen met twee kinderen. En wanneer bel je dan.... ik ken mezelf, mocht het wel spontaan beginnen, dan zal ik waarschijnlijk eerst nog een poosje twijfelen, is dit het wel of niet?
Ik ging vandaag nog even zwemmen met de twee oudsten. Heerlijk even gewichtloos! Zijn maar 2,5u geweest, maar was wel even fijn. Laatste keer waarschijnlijk, voordat de baby er is! En manlief heeft het bed verschoond en een waterdichte molton die normaal in het ledikant ligt op mijn plek gelegd! Hopelijk ligt dat beter en minder warm dan dat kraakplastic. Nou ja, het kraakt in elk geval niet
Hier ook ongeveer 30 minuten voor ml thuis is. Maar ik kan zelf naar het zh gaan met de 2e auto (zelf in de zin van een bestuurder regelen en de auto staat er wel) en dan kan ml rechtstreeks naar het zh sneller.. (schone kleding voor hem liggen ook in mijn auto) Mijn oppas is zo'n 15 minuten onderweg, maar mochten we snachts haast hebben komen ze de kids uit het zh halen.. Van huis naar zh is zo'n 30 minuten. Theoretisch gezien (als ik overdag ga bevallen) ben ik een uur verder om dus in het zh te zijn.. Dus afgesproken dat ik aan de bel trek zodra ik denk dat het doorzet. Liever te vaak terug van zijn werk dan te laat in het zh (het is tenslotte de derde) Snachts ook gauw een uur verder er we in het zh zijn (oppas moet wakker worden aankleden en komen) dus ook dat wordt krap.. Maar... Als we haast hebben zijn we allemaal wat sneller We zullen het zien
Ik heb zo’n waterdichte molton van de action van 90 bij 200 aan mijn kant liggen. Kraakt idd niet! En vind het ook niet broeierig
Komende week is vriendlief gewoon op kantoor of afspraken dichtbij. De week er na moet hij 4 dagen naar Amsterdam. Daar dat is 75min rijden. Hij gaat dan wel na de spits en voor de spits weg. Maar fijn vind ik het niet. Morgen gaat zoontje naar het kdv. Ben ook echt toe aan een dag alleen zijn. Ben heel moe, super chagrijnig, in mezelf gekeerd... wil gewoon slapen, netflixen (las iets over mama Mia), wandelingetje maken en wat lezen... misschien 1 huishoudelijk taakje per dag. Weinig energie voor dingen.
Ik heb vanochtend nog gestofzuigd en de wc schoongemaakt. Dat veroorzaakte al een harde buik en opgejaagd gevoel. De visite is hier allemaal al weer ruim een uur de deur uit en we hebben net heerlijk patat gegeten Haha! Zometeen lekker languit op de bank
Ik heb vanochtend m'n rondje gewandeld. Daarna eventjes brood gehaald bij de supermarkt en verder heb ik gewoon lekker zitten chillen op de bank... Heerlijk relaxed dagje. Gisteren meerdere mensen op visite gehad, dus kon wel een beetje rust gebruiken vandaag
Ziekenhuis is vanaf ons, buiten de spits, op zo’n 20 min rijden. Dan nog een heel stuk naar de verloskamers. Schoonmoeder doet er vanaf huis 50 min over om hier te zijn. Vanaf haar werk is ze er met 10 min. In noodgevallen mogen we de babyfoon even bij de buren neerzetten tot zij er is.
@Lalaatje90 gefeliciteerd. Hopelijk had je een leuke dag! @Dafino oh dus jullie hebben pittige nachten... Dat is minder. Maar wel fijn dat Vl er is om te helpen en je over dag je rust kunt pakken. Naweeën komen minder vaak sinds ze vanacht nog even flink op mijn buik geduwd hebben. Er zat toch nog een flink Stolsel. Ze zijn dan wel minder vaak maar helaas wel nog net zo heftig... Maar pcm haalt idd wel de scherpe randjes ervan af. Finn en ik zijn helaas nog steeds in het zh. Ontstekingswaarde, Glucosegehalte, temperatuur zijn nu goed. Z'n bilirubine waarde was nog binnen de normen en z'n bloedplaatjes zijn niet minder geworden maar ook niet meer. De kleine kan verminderde bloedplaatjes hebben vanwege bloeddruk problemen van mij... Dan is het gewoon tijdelijk. Maar ze willen morgen toch nog eens prikken op de bilirubine en de bloedplaatjes... En dan beslissen of wij naar huis mogen. Voeding drinken gaat al iets beter maar helaas spuugt die nog steeds veel. Misschien toch iets van reflux. Ik verveel mij rot hier... Niets voor mij om maar te liggen. En zoontje moest met ook huilen omdat die het zo erg vind dat mama niet mee mag... Dus hopelijk snel naar huis. Dames wat zich druk maken over de reistijd van hun mannen.... Dit had ik ook. Vl zou ook soms wel een uur onderweg zijn... Toen zei de kraamhulp al dat 90% van de bevallingen in de nacht beginnen omdat je dan ontspannen bent... Dus ik duim dat het bij jullie ook zo is. Behalve dan voor de dames waarvan hun partner nachtdienst heeft
Hier ook ziekenhuis op 10 minuten afstand Ik woon in een appartement en ons complex wordt verbouwd, de ingang is nu aan de andere kant van het gebouw dus ik doe er alleen al 10 minuten over om beneden bij de uitgang te komen. Geen idee hoe lang dat duurt als ik weeën heb haha
Daar zat ik gisteren ook opeens aan te denken, haha! Een beetje heb ik in maat 50 geleend van een vriendin, maar misschien koop ik deze week toch nog een beetje bij in maat 50. Overigens kan ik me nog steeds moeilijk voorstellen dat het inderdaad zo'n kleintje is. Ik blijf maar aankomen en zit inmiddels al op +17 kg. Als het niet naar het kindje gaat, waar blijft het dan? Een vriendin zei dat ze haar zoontje op 3400 gram schatten en hij 2 weken later geboren werd met 4300 gram! Dus ze kunnen er ook goed naast zitten...
Bij zo'n echo kunnen ze er 15-20% langs zitten en dat kan dus meer of minder zijn. We moeten gewoon afwachten.... Mijn dochter wordt nu op 4000 gr geschat bij 40 weken die andere twee waren met 41 weken 3500 en met 38+3 3260 dus ik vraag me af of het allemaal wel klopt