Indd even ergens een bakkie doen of kapper? Even winkelen is ook een idee als je daar zin in hebt. Hier lekker de bestekla schoongemaakt en opnieuw ingedeeld, oh wat kan een mens daar blij van zijn Nu staat dweilen nog op het programma. Maar eerst even een bakje thee en zitten, want voel het alweer aan m’n bekken dat ik teveel op de been ben. Vooral van het stofzuigen, even bukken, je kent t wel.
Jeetje, volgens mij was ik er echt even aan toe dat iedereen de deur uit ging vandaa .. Ben me daar toch moe!! De hele vakantie heb ik me nog niet zo moe gevoeld als nu kan de hele middag wel slapen geloof ik.. (kids zijn weer thuis dus ik ga niet slapen, maar jeetje) Heb dan ook helemaal niks gedaan vandaag , behalve hangen op mijn bed Daarbij een heeeeeel druk meisje in mijn buik die geen minuut stil kan liggen lijkt het Denk dat ik maar even een magnesium voetenbad klaar maak
Lijkt mij ook een ideale tijd om jezelf even lekker te verwennen met een kop koffie/thee en iets lekkers Eventueel een kleine wandeling ervoor/erna? Een massage of schoonheidsbehandeling lijkt me ook heerlijk als je dat zo kort dag nog kunt regelen. Of even lekker gaan zwemmen?
@Brenda028 Of bij iemand op visite? Of gewoon lekker me time ergens koffie drinken met wat lekkers erbij?
Koffiedrinken bij de Hema, zwemmen, winkelen (als je dat nog kan) bij een vriendin/ouders/zus/familie thee drinken... Hier was de nieuwe schoonmaakster voor het eerst! Heel fijn
@mamavandave Een fijne schoonmaakster? Hopelijk 1 die wel afspraken goed na komt enzo(dat was de jouwe toch?)
Ja zover ik dat nu na 1x kan beoordelen heel fijn! Luistert ook, dus gaat niet helemaal de kamers van de kinderen opruimen, terwijl ik heb aangegeven dat ze dit zelf moeten doen... Wel grappig, veel wederzijdse bekenden zij is bevriend met de broer van een vriendin, en een andere kennis die bij ons in het team zit bij de pubquiz. En, ze is de zus van iemand die ik redelijk goed ken! Super grappig.
Ze komt nu wel eerst 1x in de twee weken, niet elke week, ook omdat ik nu thuis ben natuurlijk. Maar ook omdat manlief heeft gezegd dat hij wat meer gaat/wil doen en omdat we beide vinden dat de kinderen beter moeten leren hun zooi op te ruimen. We doen dus zelf sowieso gewoon de dagelijkse dingen, stofzuigen enzo. En ik maak de wc's natuurlijk regelmatig schoon. Zij doet echt de grote beurt dan 1x in de twee weken, stoffen, deuren schoonmaken, badkamer, wc en keuken even goed van onder tot boven.
Vanmorgen naar de controle geweest. Mijn ukkie is nog niet echt ingedaald maar hij of zij blijft gelukkig wel naar beneden liggen. Gisteravond laat was ik erg geschrokken dat mijn ukkie zo hard schopte. Het deed me een beetje wel pijn. Dat is wel lang geleden zo want hij of zij beweegt iets wat minder de laatste tijd. Dat is normaal, aldus mijn gyncealoog. Als mijn suikerwaarden hoog blijft, moet ik binnenkort al ingeleid worden. Nu moet ik echt voortaan opletten wat ik eet zoals geen koekjes en lekkere toetjes na de warme maaltijd meer. Dat vind ik best wel moeilijk. Daarna ging ik boodschappen doen en een paar dingen bij Kruidvat gekocht. Ik was daarna al bekaf. Mijn dochter is de hele dag bij mijn schoonmoeder zodat ik mezelf ff kan opladen. Heerlijk! Ik heb ook twee waterdichte moltons besteld bij Hema. Morgen ophalen. Bij Hema krijg je nu een 2e halve prijs. Dat is dus mooi meegenomen.
Haha, wat grappig dat meer mannen dit hebben! Ik vind het wel super schattig eigenlijk Wij hebben dit weekend heel veel omgebouwd in huis. Vandaag zei hij dat hij ons nestje nu eigenlijk helemaal niet meer wil verlaten, haha! Maar het is inderdaad soms ook wel vermoeiend als iemand zo loopt te bemoederen... Ik hoop dat je je rust naast de verplichtingen toch ook nog een beetje vindt!
Goede tips! Ik ga een lekker tijdschrift kopen morgenochtend en dan ergens met mezelf koffie drinken Grappig al die mannen met nesteldrang! Opruimen, huis klaarmaken haha! Hier eentje die opeens plinten boven ging maken die er al 2 jaar lagen om er aan te maken...
Vandaag de vriezer ontdooid en deze flink schoongemaakt. Vervolgens de boven en beneden verdieping gestofzuigd en gedweild. Net de frontjes van de keukenkastjes afgenomen en intussen een wasje aan het draaien
Jeetje wat fanatiek ook! Ik wil morgen was draaien, de laatste kleertjes strijken en in ee kast leggen en de vluchttas inpakken. M’n vriend denkt dat het volgende week zover is! Ik hoop stiekem ergens overdag, in het weekend!