Het is heel persoonlijk, maar ik heb al weken elke dag harde buiken.. Zei vandaag net tegen mijn man dat ik sowieso wel 4 a5 x harde buik per uur heb.. Helaas blijft het daar ook telkens bij
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ♡ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje ♡ Momof2girls19 - 32 jaar - 3e kindje 17 januari ♡ Brenda 028 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje ♡ Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje ♡ Dame09 - 32 jaar - 1e kindje ♡ Lalaatje90 - 30 jaar - 2e kindje 19 januari ♡ Melkos - 29 jaar - 4e Kindje ♡ Loveischocola - 35 jaar - 1e kindje ♡ Kaylee1994- 24 jaar- 1e kindje ♡ Seffie - 29 jaar - 1e kindje ♡ Adeline19 - 33 jaar - 1e kindje 21 januari ♡ debby25 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Bruintj3 - 35 jaar - 2e kindje 23 januari ♡ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje ♡ JosjeM - 27 jaar - 1e kindje ♡ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje 24 januari ♡ Suzy85 - 34 jaar - 2e kindje ♡ Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje 26 januari ♡ Mamavandave - 31 jaar - 3e kindje ♡ Mimi1988 - 31 jaar - 3e kindje 27 januari ♡ Lessebess - 27 jaar - 2e kindje 31 januari ♡ Suethatsme - 33 jaar - 3e kindje ♡ PippiMoustache - 35 jaar - 1e kindje ♡ Pocahontas1985 - 34 jaar - 3e kindje Sterretjes ⭐️Mauzy82 ⭐️Pieterkonijn ⭐️Maritiem Afspraken Januari 08 jan - Dame09 - controle VK 08 jan - Brenda028 - controle zkh 08 jan - Lalaatje90 - controle VK 10 jan - Seffie - controle vk 10 jan - Loveischocola - controle gyn 10 jan - Mimi1988 - controle klinisch vk (en strip poging) 13 jan - JosjeM - controle vk 13 jan - bruintj333 - controle gyn 13 jan - Momof2girls - controle vk 14 jan - Vlindertje0102 - controle klinisch vk 17 jan - Seffie - controle vk 21 jan - Vlindertje0102 - controle klinisch vk 21 jan - Loveischocola - controle gyn -------------------------------------------------- jongen (10) | meisje (16) | verrassing (2) Bevallen ❤️ Dafino - 30 dec - 37+1 - Levi ❤️ Cindy29 - 4 jan - 37 - Finn ❤️ Sarah28 - 7 jan - 37 - Dina
Hier ook al langer veel harde buiken hoor, maar meestal bij inspanning en bij rust gaan ze over. Nu komen en blijven ze ook in rust. Nou ja, zo lang ze geen pijn doen, zal het wel niks zijn..
Helaas bij me vader toch 3 kleine poliepen uit de darmen gehaald. Eind deze maand de uitslag, word ook op de kweek gezet. Hopelijk is alles goed... half jaar geleden ongeveer was alles schoon..pfff
@Brenda028 Ja heel spannend, hopelijk is het goedaardig deze keer. Ons kindje zijn eerste naam is ook 4 letters!
He gats Hopelijk valt het mee!! @Brenda028 Hier niet hoor, hier vijf letters Vanavond volgens mij nieuwe afleveringen Vier handen op één buik! Maar even kijken!
@Loveischocola heftig!! Hopelijk zijn de uitslagen binnenkort goed! Hier vandaag foto’s moeten maken van voeten van zoontje. De vrouwen van de rontgenafdeling zeiden tegen elkaar: zo, die staat ver naar binnen. Mijn vriend hoorde dat, die was mee het hokje in. Maak me nu wel wat zorgen. Hij heeft na een middagje trampoline of even spelen in de speeltuin altijd pijn in zijn voet. Hopelijk zijn alleen steunzolen voldoende. Nog 3 dagen en dan weer controle. Merk dat ik deze week lang vind duren. Denk omdat ik soms niet altijd voel of hij goed ligt. Daarnaast zijn de nachten heel pijnlijk... laat het maar snel vrijdag zijn. In 2016 zijn we met de mama’s van een soort gelijk topic samen een fb pagina begonnen na de bevalling. Heel soms kletsen we daar nog. Alleen de vrouwen die op zp zaten kletsen mee en konden lid worden. Misschien is dat nog een idee?
Ik rust alleen maar, dus bij mij ook in rust Vond dat ook zo raar, want men zegt vaak als je harde buiken hebt, je rustiger aan moet doen..
@Loveischocola jeetje, heftig hoor.. Probeer moed te houden en, tot het tegendeel is bewezen, van het positieve uit te gaan ❤️
Jeetje, wat naar nieuws... Ik duim voor jullie dat het goedaardig is... Ons kindje haar eerste naam is trouwens ook 4 letters Overigens houden we nog een kleine optie over dat we haar toch een andere naam gaan geven als we haar ontmoeten en dan denken dat die beter past. Die zou 5 letters hebben.
@Loveischocola Ik hoop dat de uitslag goed gaat zijn. Spannende weken zo voor jou en je familie. Sterkte!
@sarah28 gefeliciteerd met jullie meisje. Mooie naam hoor! Gelukkig alles goed gegaan. Nu rustig aan weer herstellen. @Loveischocola wat spannend zeg. Hopelijk is de uitslag gewoon goed. @mimi1988 ik sta wel open voor een fb groep met alleen de dames van deze pagina. Misschien wel leuk als we allemaal bevallen zijn om contact te houden. En altijd handig om mensen te spreken met een kindje van dezelfde leeftijd. Kan je elkaar af en toe nog wat adviseren en of helpen.