Oh nee @mamavandave wat balen! Succes met het gesprek maar draaien en meteen inleiden klinkt dan als de beste optie! Ik hoop voor je dat het allemaal nog lukt zodat de kleine toch goed komt te liggen
Ctg was goed! Hartslag gemiddeld rond de 150 en pieken komen bij de bewegingen. Die zijn dan tussen de 165 en 180 maar dat geeft niet omdat de baby iedere keer terug gaat naar haar eigen basis lijn rond de 150. Opgelucht! Dus inderdaad @Suzy85 precies zoals ze bij jou ook zeiden!
Dames, gratis tip van mij: hars je bikinilijn niet in de laatste weken van je zwangerschap (in ieder geval niet zelf). Heb 2 mega blauwe plekken .
@Lalaatje90 Auw.. sowieso harsen krijg ik al de rillingen van.. haha en hoe kan je bikinilijn vinden ik scheer op gevoel haha.. en dan vraag ik aan me man wat nog moet. Haha
Ik scheer me ook steeds op gevoel (met wisselend succes haha), maar leek me fijn als het voor de bevalling beetje fatsoenlijk is een dat ik niet nog eerst snel me moet scheren terwijl ik al puffend rond waggel. Dus dacht ik: harsen voor de spiegel. Maar ja, nu ben ik straks blauw én harig tijdens de bevalling hahahahaha zit nu met ijs op mijn liezen in de hoop dat het wegtrekt
Ik neem een make-up spiegel mee onder de douche en scheer me dan, terwijl ik in de spiegel af en toe check hoe het ervoor staat Harsen lijkt me sowieso hel, ook als ik niet zwanger ben. Haha...
@mamavandave jeetje wat balen!! Ben benieuwd wat de gyn zegt. Als uk hier weer over dwars gaat, dan wordt het ook een keizersnede (gepland of als de bevalling vanzelf begint). @Brenda028 gelukkig is de ctg goed! @PippiMoustache hahaha ik zie je al zitten. scheren doe ik hier op gevoel. Het is niet anders
Haha @PippiMoustache hoe haal je het ook in je hoofd! Brrrr arme jij! Hopelijk trekt het nog een beetje bij. Hier gewoon scheren op gevoel en als ik dan wat mis nou dan kijkt de gyneacoloog maar even extra goed naar de baby ipv naar mijn gemiste haartjes. Hij heeft vast wel eens erger gezien denk ik dan maar
Hahaha @PippiMoustache dankjewel voor de tip. Erg vervelend dat je er nu zo bij zit maar ik moest er toch even om lachen Sowieso is scheren een dingetje bij mij. Ik heb vrij donkere haren, en veel, Maar ik kan het ook niet meer zien of erbij. Hoop zo dat de mensen die mijn bevalling gaan doen veel erger hebben gezien dan hier en daar nog haar in dat hele gebied zeg maar
Controle weer gehad. Geen bijzonderheden. Hartje goed, ligging goed en mijn bloeddruk ook weer prima. Verder afwachten dus maar... Mag volgende week weer terug.
En als je uitgescheurd bent of ingeknipt bent dan gaan die haartjes ook lekker prikken als je ze net geschoren of geharst hebt. Dus ik zou het lekker laten staan als ik jou was hihi
Scheren in de laatste weken wordt sowieso afgeraden, ivm kans op ingegroeide haartjes met hechtingen enzo. Ik heb me vanochtend op gevoel geschoren, want ik dacht, het duurt toch nog wel 3 weken
Scheren.. Ik kan het niet eens meer en maak me er ook niet druk om Ik houd me goed schoon, en voor de rest is het jammer dan
Hoe onrustig en ellendig ik mij gister voelde met krampen en diarree( sorry voor de details) hoe anders ik mij vandaag weer voel. Nog steeds erg misselijk maar de krampen zijn zo goed als vandaag niet aanwezig. Wel het idee dat ik constant een strakke buik heb
Hier ook! Zodra ik iets doe krijg ik harde buiken en beweegt de baby niet. Moet echt op mijn linker zij wil ik hem eventjes voelen. Veel is het niet...
Hier is ze idd ook niet zo druk. De vk gaf aan dat dat komt omdat de harde buik overheerst en dat je dan minder op de beweging van de baby let
Nou daar lig ik weer hoor.. aan de ctg Mijn man wilde dat ik belde want de pijn tussen de schouderbladen neemt al vanaf gister toe en ik moest gelijk bellen als het erger werd. Gisteren avond stond ik op het punt te bellen maar ik dacht: zal wel weer niks zijn en lig ik daar weer voor jan doedel Nu toch maar gebeld en ja hoor.. weer hoge bloeddruk en dus extra controle in zkh ik ga ervan uit dat het weer niks is