Jeetje @mamavandave wat een toestand! Ik ga voor je duimen dat het allemaal goed komt! ❤️ Maar het zal nu tot de laatste dag spannend blijven vrees ik.. Misschien toch voorzichtig het idee van een ks ook laten inwerken? Dat het niet volledig tegenvalt als het nodig blijkt...
Hmmm mijn banner heeft gewoon al een geboren baby ipv en buikbaby Is dat een hint dat ik tempo moet maken?
Wat een gedoe @mamavandave! Hopelijk blijft de baby nu goed liggen of ligt de baby in ieder geval goed als de bevalling begint!
Nee vandaag, ik was met de 12 weken echo een dag terug gezet op mijn eigen berekening, maar wilde jullie (toen al) niet verlaten Maar heb mijn datum hier gelaten voor wat het is, en alleen mijn banner aangepast
Jeetje @mamavandave wat een gedoe zeg! Hoop echt dat het allemaal normaal zal verlopen. Ik ga duimen voor je ❤
Ik zou eerst proberen te strippen, omdat ik thuis wil bevallen, maar als dat niet lukt dan laat ik me inleiden.
Altijd eerst strippen...dan heb je kans op een echt natuurlijke bevalling. Inleiding is natuurlijk een stuk kunstmatiger.
@Langmuts strippen! Hier gaan ze vrijdag al kijken of ik te strippen ben (denk van niet). Bij een inleiding zijn de weeen kunstmatig en ik vond ze echt vreselijk!!
Sowieso eerst strippen, want dat zorgt met wat geluk al voor wat ontsluiting, wat weer helpt bij een inleiding!
Thnx meiden, ik dacht ook strippen, maar ik het zh was alleen nog maar sprake van inleiden en de vk leek niet enthousiast over strippen.. Maar dan ga ik de gyn wel vragen om eerst te strippen! Past ook beter bij mijn gevoel, maar begon te twijfelen.
Hier hebben ze het ook alleen over inleiden en niet over strippen inderdaad. (Ziekenhuis). Ze doen hier inleiden vanaf 41 weken. Gek, mijn zoontje is geboren bij 38.5 dus vandaag verder zwanger dan ik ooit geweest ben