Hahaha, er zat wel wat vocht achter de trommelvlies zoals bij een verkoudheid, maar dat ben ik dus niet. Gewoon uitzitten
@Bijbij he bah wat naar van je man en dochter! Ik hoop dat ze snel opknappen en de baby komt wanneer iedereen weer fit is. Knuffel!
Of ik zit in de voorweeën of het is het begin van het echte werk! En maar naar de wc om te plassen pfff
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee.. heb 0 ervaring en ben zelf ernstig nieuwsgierig naar wat er allemaal gaat gebeuren en hoe Ik kan je nergens bij helpen.. haha
Dat kan!! Komt eigenlijk best vaak voor, dat men allergisch is voor bepaalde antibiotica! @Brenda028 Haha nee, verpleegkundige met aandachtsveld medicatie(veiligheid) en een jaar verloskunde @Bijbij Zijn haar (en je man zijn) vitamines al eens gecheckt? En krijgt je dochter nog standaard vitD? Vitamine D is erg belangrijk, ook voor je weerstand. Veel mensen in NL hebben een tekort, zonder het te weten. Daar kun je ook goed ziek van worden! Idd neusspray en spoelen, zodat je buis van eustachias schoon spoelt!
Haha, ik had dit bij de eerste namelijk niet. Had ik niet eens de drang om steeds te plassen. Die was ook niet eens ingedaald bij de bevalling, dus ook nooit zo’n druk op de blaas gehad.
Hier is het weer tijd voor mijn maandelijkse B12 injectie. Ben er wat laks mee geweest de laatste tijd.... maar is wel nodig, want mn waardes waren eigenlijk wat te laag aan het begin van de zwangerschap. Zo stom dat ik het steeds vergeet
Mijn kleine man ligt volledig ingedaald en vast in het bekken en ik hoef echt niet heel vaak naar de wc. In de nacht hoef ik er maar één keer uit en dan lig ik toch vaak 10u. Dus ik herken het niet van ingedaald zijn...
Mijn zoontje was ingedaald en moest niet veel plassen. Ons meisje ligt nu vast in het bekken en moet nu wel veel meer plassen. Ze beweegt ook constant met haar hoofd in mn bekken echt zwaar irritant gevoel en zorgt ook ervoor dat ik meer moet plassen
Precies dit heb ik nu ook. Dat je het hoofdje gewoon voelt schuren in je bekken. Daardoor krijg ik wat steken in m’n vagina en het gevoel dat ik heel nodig moet plassen. En dan komt er een mini plas
Spannend!! Komen ze regelmatig? En zo ja hoe vaak en lang? Succes en ik hoop voor je dat de kleine zich aandient!!