Dat is inderdaad nog een goeie reden die ga ik onthouden mocht het nog eens gebeuren. Vandaag heel gesprek gehad met de gynaecoloog, en langer als 41 week laat ze me sowieso niet lopen. Misschien zelfs al inleiden met 39 week! Ben zo opgelucht dat ze er over begon! 39 week is over 2 week ❤️ al hoop ik natuurlijk dat de kleine zich al eerder zelf meld, dat is de beste manier nog.. Ik had überhaupt niet verwacht dit termijn te halen, dus dat is sowieso al een beetje vreemd hihi
Mijn bloed uitslag is binnen en gelukkig geen antistoffen! Dus geen risico voor de baby of mij. Opgelucht! Dat is lekker de feestdagen in gaan. Fijne dagen allemaal dames!
Kerstdiner nummer 1 zit er op. Buikbaby was mega druk. De mensen die naast mij en tegen over mij zaten, zag de buik heerlijk heen en weer gaan. Heb soms het idee dat hij gedraaid is, maar zeker weten doe ik het niet.
Paar keer flink kramp gehad in de kuiten vannacht. Wat doen jullie daar tegen? Ik las poosje terug iets over een magnesium voetenbadje? Waar kopen jullie de magnesium?
Ik slik al weken magnesium nacht... En ik moet zeggen dat de krampen echt een heel stuk minder zijn. Van iedere nacht zeker 4x mijn bed uit springen, naar 1x in de zoveel dagen/weken een kramp. Maar daar zul je nu niets meer aan hebben.... Voor dat die dingen hun werk doen, ben je al bevallen ben ik bang Ik hoor idd ook vaak goeds over een magnesiumbad
Ik heb een zak met magnesium kristallen van het kruidvat. Staat gewoon bij de supplementen. Elke week neem ik een lekker warm bad in magnesium, een fijn me-time momentje. Sindsdien ook geen last meer van rusteloosheid in mijn benen en een stuk minder krampen.
Dan ga ik vrijdag even naar het Kruidvat denk ik. En dan neem ik ook even een bad met magnesium kristallen.. of 2x in de week. Of mag dat dan weer niet? Ik heb nooit last van krampen, dus ben er niet bekend mee.
Goedemorgen dames. Hier tot 4 uur geslapen en daarna eigenlijk niet meer. Ben kapot @Dame09 die is echt heel mooi geworden!! Vanmiddag komt mijn schoonmoeder hier voor een bakje koffie en even gezellig zitten. Daarna is de planning dat we bij vrienden gaan eten. Sinds gister alleen vreselijke hoofdpijn die niet erg wil zakken dus hoop dat ik de dag een beetje doorkom. Ook ik wens jullie allemaal hele fijne dagen. Ben benieuwd of er nog een kerst- of nieuwjaarskindje zal komen....
Gister een drukke, leuke avond gehad met spelletjes die niet goed zijn voor mijn bloeddruk hele avond een gespannen buik. (Sorry voor de info die nu komt..) Ik had net alleen iets gênants... Ik moest hoesten en ik plas zo in mn broek maar niet een klein beetje.. En ik was net geweest dus we waren een beetje flabbergasted gelukkig was ik nog niet in mijn kerstkleren en mijn man wilde gelijk een check of het vruchtwater is.. uhm, hoe dan lieverd? we zien het allemaal wel. Ik voel me eindelijk goed. Geen pijn gehad vannacht. Iedereen veel plezier vandaag!
Oh dat had ik eergisteren ook na dat ik van de wc kwam Op je hand blazen en kijken of het weer gebeurd kan een check zijn voor vruchtwater, maar kan met urine natuurlijk ook gebeuren.. Voor de zekerheid even een inlegkruisjes of maandverband in doen, dan kunnen ze het controleren als je zelf toch begint te twijfelen.. En als je het echt wilt weten kun je bellen en een test laten doen. Dan gaan ze met een staafje naar binnen te roeren en dat doen ze in een potje om te controleren.. (1 minuut inwendig roeren, halve minuut in het potje roeren, 5 minuten wachten, en je weet het 100%zeker) die test kreeg ik dus