Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 Deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje0102, 21 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.287
    2.625
    113
    Vrouw
    Zo herkenbaar! Hier voelt het ook als een bende en wil ik het liefst de keuken nog soppen maar het lukt me niet meer. En ondanks dat mijn man genoeg doet zoals de was en stofzuigen vindt hij de keuken niet nodig dus gebeurt het niet.. net zoals dweilen.. "dat is helemaal niet nodig dus dat ga ik niet doen". Beetje struisvogel visie :rolleyes: gelukkig heeft mijn moeder vorige week de badkamer helemaal van top tot teen gedaan want ook dat vind hij niet nodig, maar ik wil wel de kraamhulp en de verloskunde durven laten komen hahaha. Ik ben van mezelf echt te netjes en te schoon maar nu het niet meer lukt irriteer ik me er wel aan. Wat zal iedereen denken als ze hier thuis komen :eek: *shame*

Lalaatje90 en mamavandave vinden dit leuk.
  2. Momof2girls19

Momof2girls19 Bekend lid

4 feb 2019
    583
    713
    93
    Vrouw
    Hier vannacht op zich goed geslapen. Kindjes waren uit logeren dus had gehoopt dat ik ging bevallen :roflmao:
    Lekker gaan lunchen met manlief, boodschappen gedaan en daarna de meisjes weer opgehaald. Die worden ook steeds onrustiger en nieuwsgierig naar hun zusje

@Bijbij wat ontzettend zuur en wat een pech heb je toch, heel veel sterkte en hopelijk ben je er snel bovenop

mamavandave en Bijbij vinden dit leuk.
  3. bruintj3

bruintj3 Actief lid

22 apr 2017
    141
    190
    43
    Vrouw
    Ik moet steeds meer dingen aan mijn manlief overlaten maar zo eigenwijs als ik ben doe ik nog best veel zelf :oops: omdat ik ook last van nesteldrang heb.... ik wil alles af en schoon en vooral opgeruimd hebben maar soms moet ik het ff los laten.

4. Bijbij

Bijbij Actief lid

26 apr 2019
    377
    367
    63
    Vrouw
    Oh die nesteldrang meiden, is me er 1. :) ik wilde nog de kastjes boven de oven uitruimen en de voorraadla. Waaaroom?? Maar moet dat loslaten.

Gelukkig was het huis al redelijk aan kant voordat ik opgenomen werd. Heb mn man net ook met een lijst naar huis/stad gestuurd. Al voelt het wel lullig omdat hij nog niet aangesterkt is. Kan t ook niet checken.

Maar als ik thuis was geweest had ik zelfde als jullie gehad :).

5. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Haha jullie zijn goed bezig met de nesteldrang en schoonmaak drang! Hier weinig last van. Het huis is klaar en ben al behoorlijk schoon en opgeruimd van mezelf. En daarnaast 1x per week een schoonmaakster. Niemand die ooit kan zeggen dat het hier niet schoon is in huis. Tuurlijk zouden de keukenkastjes en badkamerkastjes ook nog wel een extra beurt kunnen krijgen, maar het is niet noodzakelijk dus doe ik het nu lekker niet :D. Als je mij zoekt zit ik met een kopje thee op de bank :rolleyes:

Dafino, PippiMoustache en Momof2girls19 vinden dit leuk.
  6. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @Momof2girls19 Vliegen jouw dames elkaar nu ook meer in de haren? Hier zijn ze ook onrustig en kunnen ze ineens zo op elkaar vitten en kibbelen en elkaar in de haren zitten. Vandaag is het gelukkig rustig :rolleyes:

@schoonmaken Ik kan het gewoon echt niet goed meer. Sinds een week of twee doet mijn man alles. Gelukkig snapt hij wel dat dweilen en de keuken ook moeten. Ik doe zelf de wc's nog, en we hebben een nieuwe schoonmaakster, die is afgelopen maandag begonnen en komt 1x in de twee weken nu voorlopig.

Ik zit ook de hele dag met een kop thee in de stoel. Met een boek en de Spice Girls aan vandaag :roflmao:

7. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Die badkamer vind ik ook altijd wel een dingetje o_O ik ben daar best heel slecht in

8. Momof2girls19

Momof2girls19 Bekend lid

4 feb 2019
    583
    713
    93
    Vrouw
    Wel wat meer dan normaal ja en luisteren soms ook wat minder goed heb ik het idee. Vanmiddag zijn ze rustig gelukkig, lekker aan het knutselen samen

9. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.287
    2.625
    113
    Vrouw
    Oh dames dit geloven jullie toch niet.. :roflmao:
    Ik kreeg ineens hele erge piep in mijn oor. Vingers werden dik en beide handen super erg tintelen. Toen gewoon gebeld of dat oorsuizen erbij hoort en ze kwam gelijk langs. Ja hoor.. bloeddruk weer te hoog en nu dus weer naar het ziekenhuis :rolleyes: ik zei ook al: zal wel wéér niks zijn.. Maar ze vond het goed dat ik belde en toch even alles liet controleren. Ik ben inmiddels helemaal thuis in het ziekenhuis :oops:

10. Dame09

Dame09 Fanatiek lid

6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Succes maar weer daar. Hopelijk niks ernstigs...

Seffie vindt dit leuk.
  11. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Seffie vindt dit leuk.
  12. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Even een vraagje: het voelen van de baby is toch ook als je ze voelt afzetten etc? Of moeten ze juist heel erg actief zijn?

13. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    @Lalaatje90 iedere beweging telt, dus ook afzetten, schuiven enz. Schoppen zul je weinig meer voelen nu want daar hebben ze te weinig ruimte meer voor

@Seffie succes en hopelijk is alles goed

Seffie vindt dit leuk.
  14. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Oohh ik doe eigenlijk altijd te veel op een dag... o_O
    Maarja ... het huis moet netjes en fris zijn als we naar het ziekenhuis gaan van de week.. :|
    Nu maar niks meer doen.. vind hoofdpijn, zere handen, rug en knie wel genoeg..

15. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.287
    2.625
    113
    Vrouw
    Het zullen mijn hormonen wel zijn want ik snap het niet zo goed maar mijn man wel.

Update:
    Kind was super druk. Hele tijd kwam zijn hartslag boven de lijnen. Dat kan duiden op stress of infectie. Maar daarna was hij een kwartier tussen de lijntjes dus heeft ze snel die scan afgesloten voor het geval hij weer druk wordt.. Vreemd verhaal (vind ik, ik zou dan JUIST nog langer kijken) :rolleyes: . Ook de bloeddrukmeter zakte de hele tijd over mijn elleboog naar mijn onderarm.. hier heb ik 3x wat van gezegd en de laatste keer haalde ze hem eraf "want de bloeddruk was tot 4x toe gewoon goed". Kan het geen kwaad als hij zo los zat dan?

Ps; nu wachten op urine en bloed onderzoek uitslagen . Maar zal allemaal gewoon prima zijn.

16. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Ja vandaag is het hier ook goed. Maar de afgelopen dagen...... foei.

17. Vlindertje0102

Vlindertje0102 Fanatiek lid

22 jun 2018
    2.554
    2.229
    113
    Vrouw
    Hmmmm vreemd

18. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Ik kom hier iedere dag even lezen, maar het blijft nog rustig zo te zien. Ben benieuwd wie de volgende is :D

Hier vandaag eens iets positiefs te melden.

Vrijdag nog bloed laten prikken en toen was zijn waarde 62 en bij 50 moet je een bloedtransfusie... Dus vandaag weer terug.
    En toen kwam de uitslag. Z'n waarde was 81 :D:D:D:D
    Wij zijn er nog lang niet, want de waarde is echt nog niet wat het moet zijn.... Maar voor het eerst sinds zijn geboorte, doet z'n lichaam iets en zit er een stijgende lijn in.
    Woensdag weer terug om te prikken, maar het ziet er nu een stuk hoopvoller uit gelukkig.
    Hopelijk weten wij woensdag ook de oorzaak, en zijn er andere baby's met die kennis sneller mee geholpen.

Dinpin, mamavandave, bruintj3 en 13 anderen vinden dit leuk.
  19. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Wat fijn dat z’n waardes zijn gestegen @Cindy29 :)
    Gelukkig geen bloedtransfusie nodig dan

20. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik zit nu heerlijk in de rust en baby beweegt nu ook weer volop! Daar geniet ik weer van na zo’n druk dagje!
    Morgen gaan we weer lekker verder met huishouden :p

Momof2girls19 en JosjeM vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina