Hier mag hij gewoon wel op de uitgerekende datum komen. De mooiste datum in januari, vind ik zelf... Nog maar een paar daagjes dan. Ik duim ervoor
Heel veel succes @Suzy85 Ik ben na mijn bericht vanmiddag helemaal ingestort. Flinke migraine aanval waarbij ik mijn zicht verloor en flauwviel. Naar het ziekenhuis. Bloeddruk was 150/100. Verder alle waardes goed (verrassend..). Morfine pilletje gekregen voor de pijn en pas nu kan ik weer wat zien. Wel gelijk overgedragen aan het ziekenhuis en getoucheerd. Ik had nog helemaal geen ontsluiting en woensdag word ik ingeleid met een ballonnetje. Ze vindt het genoeg zo voor mij. Hoe voelt dat, een ballonnetje @Suzy85 ?
@Seffie Wat vervelend allemaal joh.. Maar het is goed dat er nu een plan de campagne is, lijkt me beter voor je.
Goed dat ze actie gaan ondernemen @Seffie, je hebt ook aardig wat achter de kiezen al nu... Nog even doorzetten en dan heb je je kleintje in je armen
Wat rot @Seffie, zo wil je niet de laatste weken van je zwangerschap door Maar heel fijn dat er nu actie komt!
@Suzy85 Succes! Hopelijk duurt het niet al te lang @Seffie fijn dat ze nu snel doorpakken, nog even en je hebt de kleine in je armen
@Suzy85 veel succes! Ik heb griep te pakken. Overal spierpijn, zo warm en mijn keel doet zo zeer. lekker is dat. Ik heb paracetamol genomen. Nu ff een kopje thee drinken want ik kan niet goed meer slapen.
@Seffie wat naar! Maar goed dat ze doorpakken. ik ben wakker geworden met krampen/weeën. Ze duren best lang en komen al best snel...