Van mij mag hij bijna komen. En ik hoop heel erg op een natuurlijke bevalling! Zie er niet tegen op... tegen de keizersnede wel wat meer..
Voordat ik zwanger was, was ik als de dood voor de bevalling. Ontzettend bang om uit te scheuren of ingeknipt te worden. Maar nu ik eenmaal zwanger ben en het einde nadert, ben ik er steeds nuchterder in. Ze zal er hoe dan ook uit moeten en dat het zeer gaat doen, dat is een feit haha . Voel me inderdaad ook wel zekerder, van dit kan ik wel aan.
Ik ben bij de eerste een beetje uitgescheurd, en wat ik erger vind zijn aambeien ik hoop niet dat het deze keer erger wordt.
Net voor de 2e keer een inimini roze stipje bij afvegen op het toiletpapier. Even in de gaten houden...
Haha aambeien, vreselijk. Ik kende het niet, tot ergens rond de 26 weken zwangerschap gelukkig is het inmiddels weer verdwenen hahaha.
Die angst hebben wij ook heel sterk. Vriendlief ziet een natuurlijke bevalling eigenlijk ook helemaal niet zitten. Die wil gewoon hup de baby er uit en zien dat het goed is. Ik heb dat zelf ook wel Artsen kunnen me van alles vertellen, maar als ik hem zie en zie dat hij leeft, dan geloof ik net pas. Toch wil ik ook een keer heel graag natuurlijk bevallen..
Hier precies zoals jij zegt. Echt toevallig. Ik ben zo lang angstig geweest, echt paniek zeg maar, als ik aan de bevalling dacht. Maar nu het einde nadert denk ik... Ik moet dit gewoon aan kunnen nu. Komt misschien ook door de informatie avond in het ziekenhuis ik ben ook wel bang om uit te scheuren of ingeknipt te worden (of het geluid te horen en het voelen van de scheur of de knip) maar ik hoor dus ook veel mensen zeggen dat dat juist verlichting geeft en dat je denk "hehe ruimte". Dus ik houd me aan die gedachten vast . Hoop alleen dat ik geen paniek krijg en mijn hartslag onder controle kan houden.. Maar ik ga het wel zien haha
Ik was juist blij dat ik toen mocht persen, de weeën vond ik het ergst, duurde veel te lang. Het inscheuren voel je wel, net als het staan van het hoofdje, maar daarna ben je de pijn zo vergeten.
Als hij nog goed draait en het voor de geplande keizersnede vanzelf begint, mag ik natuurlijk bevallen. Meer dames die last hebben van nachtzweten? Sinds 2 nachten heb ik er last van.. herken het alleen van vlak voor mijn Nod
Ik zweet al maanden s’nachts niet fijn. Maar het went haha.. deken dan weer af gooien of voet buiten de dekens doen ect. Beetje alsof het zomer is in de nacht haha
Ohhh ja ik had het alleen voor Nod en heel even begin van de zwangerschap. Het is weer heel fijn terug
Ja herkenbaar! Normaal slaap ik deze tijd vh jaar in een dikke pyjama, nu een dun nachthemd met korte mouw en soms nog te warm.. En doe elke dag een andere aan. Hoe gaat het nu? Niets veranderd of bijgekomen?
Spannend @mimi1988! Hoe is t nu? hier echt een fantastische nacht gehad! Om 21.30 in slaap gevallen en om 8.45 wakker. Wel 2x er uit om te plassen maar steeds meteen weer in slaap gevallen. Man en zoontje waren al beneden toen ik net wakker werd. Ik heb echt even lekker bijgeslapen! Hier wel een beetje bang voor de bevalling. Meer dat er iets mis gaat of dat ik het niet kan ofzo. Een geplande keizersnede was wat dat betreft wel overzichtelijk. Maar ik wil het graag natuurlijk proberen. Vind het ook spannend dat je niet weet wanneer het begint. En wij hebben op lang niet iedere nacht een oplossing voor ons zoontje (ivm voorgaande keizersnede verplicht te bevallen in ziekenhuis). Dus ik vind het ook om praktische redenen heel spannend