Pff sinds 2 dagen vreselijke rugpijn en buikpijn (soort van zware/harde buik gevoel) en dan niet alleen de baarmoeder, maar de hele buik. Lijkt alsof er continu spanning op zit, waardoor ik weer misselijk word. Ik ben een buikslaper, maar kan dit sinds 2 dagen dus echt niet meer. Doet gewoon pijn. Herkenbaar voor iemand? En dan word ik toch steeds weer onzeker bah. Iedere dag een puntje bloed (als je er niet op let dan zie je het niet) en rugpijn die net zo erg is, als altijd als ik ongesteld moet worden en dan denk ik weer... ik hoop dat er niets mis is. Ik haat dat onzeker zijn Eerste trimester is niets leuks aan
@Cindy29 Het kan ook bandenpijn zijn en of teken dat je wat rustiger aan moet doen? En anders de vk bellen dat je wel zorgen maakt ook met het bloedverlies. Wanneer heb je afspraak staan? @ dames die vandaag mogen spieken/intake hebben succes!
@Loveischocola bloedverlies kan ik het niet noemen. Het is echt iedere dag maar een spatje... En ik weet dat rugpijn er gewoon bij hoort, maar altijd weer die onzekerheid. (Bij mijn beide miskramen had ik geen pijn in mijn rug, dus angst is ook nog eens ongegrond) Afschuwelijk! Hoe dan ook, je hebt er zelf 0.0 invloed op... maar ik ben blij als die eerste 12 weken voorbij zijn. Wij mochten afgelopen dinsdag kijken en zagen een mooi gegroeid kindje, dat zelfs even naar ons zwaaide. Ik moet er gewoon op vertrouwen dat het goed zit, maar tel wel weer de dagen tot 9 juli de termijnecho
@Cindy29 ben je druk? In de zin van werken, huishouden, zware dingen tillen etc? Ik heb afgelopen zondag echt in de stress gezeten na lichtbruine afscheiding. Vk vroeg of ik zware dingen had getild (nou toevallig dus een doos boeken). Waarschijnlijk was daar een bloedvaatje in de baarmoeder door gesprongen. Dinsdag was t weer weg en een mooie echo. Maar heb ook doodsangsten uitgestaan hoor. In ieder geval ook goed je rust pakken en als t enigszins kan geen zware dingen tillen of drukke dingen doen.
@Cindy29 Ik snap je helemaal hoor! Ook al voel je je nu anders dan bij de miskramen de angst is er altijd helaas... en ene keer meer dan andere keer! Heb je ook last van je stuitje en bekken ect anders wil fysio ook helpen bij lage rugpijn!
Nou het is gebeurd hoor, de 1e persoon die zegt; he jij bent zwanger! Toch wel een beetje confronterend dat het al zo duidelijk is terwijl ik het nog aan bijna niemand heb verteld. Toch maar op mn werk gaan vertellen dan. En ook de kinderen want voor je het weet hpren ze het volgende keer dat iemand er wat van zegt.
Jeetje dat mensen dat überhaupt zeggen.. Ik heb dat nooit zo begrepen, het kan zo kwetsend zijn als iemand níet zwanger is.. Vervelend dat zo'n situatie bepaald wanneer je het de wereld moet gaan vertellen..
Mensen kunnen echt rare dingen zeggen, toen bekend was van mijn MA en nog niet wist wanneer mijn curettage kreeg ook opmerkingen gehad dat ik echt kwaad was. Meesten denken niet na, je kan iemand zo erg kwetsen stel je voor je bent al jaren bezig met zwanger worden helemaal opblazen buik van de hormonen en dan word je gefeliciteerd. Ik kan me altijd erg boos maken over dat soort dingen haha
Ja erg he! Ik probeer t ook nog te verbergen en alleen een buurvrouw vroeg voorzichtig hoe t ging (ze weet ook van de ma). Maar er zijn van die mensen grrr echt aso gewoon. Na mijn ma ook, dan denken ze zo bloeding gehad en weer door. Beseffen niet dat je er ook 6 weken mee bezig kunt zijn en allerlei complicaties kunt hebben. Maar dan ben ik ook keihard in mn antwoord hoor, zodat ze zich lekker lullig voelen.
Ja, en andere zei van anders was miss wel gehandicapt kindje.. denk als ke niks weet te zeggen hou dan je mond gewoon!
Wat een idioten. Bij mij ook, rond 1 juni moesten wij er sterk rekening houden dat elk moment, vanwege de grootte van hematoom, deze zwangerschap een miskraam zou worden. Dit risico is nog steeds verhoogd maar niet meer zo urgent. Ik vertelde een vriendin dat ik daarom een concert had gecanceld. Niet in de stemming, geen zin om daar in een bloedbad te staan en dat is dan alleen nog praktisch oogpunt. Zij ze oh nou juist ideaal toch als het daar gebeurt, kan je meteen aan het bier! Mens.
Wat kunnen mensen toch bot reageren. Maar ja ken het zelf ook helaas toen ik ziek was en veel was afgevallen zei mijn toenmalige beste vriendin dat wil ik ook val ik tenminste af. Was er daarna ook klaar mee
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ❤ Izi - 32 jaar - 3e kindje ❤ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje 17 januari ❤ Brenda 028 - 31 jaar - 2e kindje ❤ Momof2girls19 - 31 jaar - 3e kindje ❤ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje ❤ Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje ❤️ Melkos - 29 jaar - 4e kindje ❤ Kaylee1994- 24 jaar- 1e kindje ❤ Dame09 - 31 jaar - 1e kindje 18 januari ❤ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje 19 januari ❤ MamaL90 - 28 jaar - 2e kindje ❤ Dafino - 35 jaar - 4e kindje ❤️ Loveischocola - jaar- kindje 20 januari ❤ Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Marleonie - 28 jaar - 2e kindje ❤ Seffie - 29 jaar - 1e kindje 21 januari ❤ Chocolala - 34 jaar - 1e kindje na MA 22 januari ❤ 23 januari ❤ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje ❤ JosjeM - 27 jaar - 1e kindje 24 januari ❤ Suzy85 - 34 jaar - 2e kindje ❤ Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Bruintj3 - 35 jaar - 2e kindje 25 januari ❤ Lessebess - 27 jaar - 2e kindje 26 januari ❤ Mamavandave - 31 jaar - 3e kindje 27 januari ❤ Milou - 30 jaar - 3e kindje 28 januari ❤ Cindy29 - 34 jaar - 2e kindje 29 januari ❤ 30 januari ❤ Sarah28 - 33 jaar - 2e kindje 31 januari ❤ Suethatsme - 33 jaar - 3e kindje ❤ PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje ❤ Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje Sterretjes ⭐️Mauzy82 ⭐️Pieterkonijn ⭐️Maritiem Afspraken: Juni: 27 juni - Kaylee1994 - intake en termijnecho vk 27 juni- MilouR - 9 weken echo (Generation R next) 28 juni - JosjeM - echo 10+1 28 juni - Bijbij termijnecho WKZ 28 juni - Mangoeste - termijnecho (11 weken) Juli: 1 juli - o0mona0o - intake en termijnecho 1 juli - PippiMoustache - intake en termijnecho (9+3) 2 juli - momof2girls - termijnecho (11/12wkn) 2 juli - melkos - termijnecho 3 juli - Suethatsme- echo en intake gyn 3 juli - Dafino - bloedprikken NIPT 4 juli - Suzy85 - termijnecho 4 juli - Lalaatje90 - termijnecho 5 juli - JosjeM - termijnecho 11+1 5 juli - Seffie - termijnecho 11+4 8 juli - Vlindertje0102 echo 11+4 8 juli - Sarah28 - termijnecho (10+5) 9 juli - Bruintj3 - termijnecho 9 juli - Cindy29 termijnecho vk 9 juli - sanny199 - termijnecho 9 juli - Dame09 - afspraak VK 10 juli - Bruintj3 - afspraak met gyn 11 juli- MilouR - 11 wekenecho (Generation R next) 11 juli - Pinguinkje - termijnecho 11 weken 16 juli - PippiMoustache - gesprek over prenatale screening en 11 wekenecho 17 juli - Cindy29 echo gyn 17 juli - JosjeM - pretecho 12+6 17 juli - Loveischocola - controle 21 juli - Dafino - controle vk 23 juli - JosjeM - controle vk 30 juli - Vlindertje0102 - geslachtsbepalingsecho Augustus: 6 aug - momof2girls - 16 weken controle 6 aug - MilouR - geslachtsbepalende echo 6 aug - Dafino - geslachtsbepalingsecho 7 aug - Pinguinkje - 15 weken controle 24 aug - Dame09 - 20 weken echo September: 4 sept - Dafino - 20 weken echo -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (29) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [/QUOTE] weg te halen aan het begin en het einde van het bericht.
Ja die behoefte heb ik ook sterk. Ze weet exact wat er is gebeurt en al was het de eerste miskraam..ze heeft ook deze zwangerschap doorverteld. Mensen vroegen het aan haar en ze vond dat ze echt niet kon liegen. Ik heb besloten even afstand te nemen.