@Bijbij noujaaa zeg wat een mens! Zo leer je je vrienden kennen he (vaak met dit soort life events). Soms jammer omdat je mensen verliest maar eigenlijk beter, nu ze hun ware aard laten zien. Miss beetje slecht maar je hoopt dan bijna dat ze ook eens iets mee gaan maken zodat ze begrijpen hoe t is. Ff iets leukers, wie heeft al positiekleding aan/gekocht? Mijn buik is net als bij de ma al vroeg opgezwollen. In januari had ik wat spijkerbroeken besteld maar die zijn nu veel te warm, dus dinsdag maar eens bij h&m wat ingeslagen. Tot t bezorgd is nog even creatief zijn met kleding.
Heb een jeans die is nu te warm, een tuinbroek waar ik nog ff iets meer buikje voor moet hebben. Draag nu vaak van die relaxt broeken. Staat leuk en zit lekker.. wel een bh besteld ben benieuwd haha... me borsten groeien als kool!
Hier nog helemaal niets gekocht, maar mijn buik is mega Draag nu vooral leggings met jurkjes... maar zelfs de legging die op mijn buik rust, irriteert mij
Bij mij begint het ook te komen nu! Mijn beha's knellen sinds een paar dagen en m'n man zei gisteren opeens dat ik er echt zwanger begin uit te zien. Mijn buik is nu echt opgezet, vooral 's avonds haha. Gelukkig kan ik nu gewoon wijde zomerjurkjes dragen tot ik wat vind
Ik heb nog geen andere broeken nodig, al hoewel ik wel een slappig spekbuikje krijg omdat ik zoveel eet en nu weinig sport (hockeyseizoen is over, te warm en te lui om te hardlopen, kickboksen durf ik niet zo goed meer en bootcamp for mommy's is pas vanaf 12 weken...). Ik heb dus wel alvast twee broeken besteld, maar eens kijken of het iets is. Ik verwacht dat ik ze over een week of twee / drie wel aan ga doen. Ik heb wel een zwangerschapsbeha gekocht. Niet heel sexy, maar ik pas niet meer goed in mijn gewone bh's (cup D!!! ). Mijn boobs zijn echt gigantisch. Helaas is mijn vriendin meer van de kleine borsten. Oepsie haha
Haha herkenbaar hoor! Ik sport nu ook amper en merk dat ik nu een buikje krijg van de darmen die een andere plek krijgen. Broeken zitten iets te strak. Wat verandering in figuur betreft heb ik geluk. Mijn vent vind me helemaal mooi met dikke borsten en buik. hij viel op mij toen ik 100 kilo woog, hij houdt daar van hahaha. Toen ooit veel afgevallen en dat was voor hem echt het minimale heerlijk zo'n vent.
Pfff wat een belachelijke opmerkingen lees ik hier! Bizar dat mensen zo kunnen reageren. Hier draag ik al een week of 3 a 4 positiebroeken. Heb een enorme darmenbuik. Wil ook nog wat wijdere jurkjes bestellen als dit warme weer aan houdt. Nog heeeeel even en dan kan het strakke spul weer aan Mijn borsten doen sinds een aantal dagen echt giga pijn. Ik kan niet meer ‘rennend’ de trap af. Gelukkig zijn ze nog niet erg gegroeid. Heb van mezelf al 75E. Groot zat.
Ik draag ook al een week of 3 minstens zwangerschapsbroeken. Gewone drukken in mijn buik waardoor ik nog beroerder wordt. Dus ja, dan maar. Verder jurkjes die ik al had. Borsten merk ik nog weinig verschil. Wel pijnlijk, maar nog niet echt gegroeid.....
Ik draag sinds deze week ook alleen nog positiebroeken. Mijn gewone zitten echt niet lekker meer. Ben nog wel zoekende naar leuke positiebroeken die ook nog beetje shapen. Heb er nu een paar geprobeerd maar die zijn niet echt goed voor je figuur. Niet alleen mijn buik “hangt” maar mijn benen worden er ook niet slanker van Mijn borsten zijn heel vol en gespannen. Merk ook dat de omvang een beetje strakjes begint te worden. Maar nog geen nieuwe bh’s nodig. Zelf heb ik (gelukkig) geen ervaring met ren mk. Wel kreeg ik bij mijn eerste een horrorverhaal te horen over een vrouw die de bevalling niet overleefd had toen ik zelf bijna moest bevallen....
vandaag vroegen de bewoners aan mij en maakten zelfs het gebaar voor zwanger bij: ohh ben je zwanger? Ik moest liegen: nee ik ben gewoon aangekomen. pfff....! de sommige bewoners zijn soms te directief. Nog twee weken wachten en dan mag iedereen het weten. dan ben ik er vanaf... hehe! Heel erg vervelend dat mensen zulke opmerkingen maken zonder het na te denken. Dit heb ik helaas vaker meegemaakt.
Vandaag afschuwelijke rugpijn en nu alweer bloed met afvegen. Weet langzaam niet meer wat ik moet denken
Och jeetje. Het blijft wel een beetje spoken bij je hè.. sterkte meid. Kan op dit moment niks anders voor je betekenen. Als het aan blijft houden morgen even contact met VK/Gyn? Knuffel!
Ik bedoel natuurlijk dat ik het dom vind dat mensen het zo schaamteloos durven te vragen. Verder hier wakker. Doodnerveus voor vanmiddag.
@Dame09 ja stom he. Ik word er gek van. Het is steeds maar 2 veegjes, en dan stopt het weer... maar dan ook nog die weeïge rugpijn erbij, maakt mij toch weer onzeker. Ik wil er niet aan geloven en denken dat het na 4 goede echo's nog mis gaat... en ik ben ook nog steeds niet in paniek, maar word wel steeds angstiger zo! Ik ga denk ik dadelijk als ik mini naar schol heb gebracht, even de gyn bellen