Wij willen het geslacht ook graag weten. De afspraak staat gepland op 5 augustus. Dan weten we zelf nog niks. De kinderen kwamen met het idee om een gender reveal party te doen. Lang leve vloggers en YouTube. We laten het dus aan hun over. 11 augustus komt de familie bij ons langs en laten de kinderen via partypoppers weten of het een jongen of meisje is. Ook snijden we dan de taart aan. Mijn schoonzusje is de gene die na 5 augustus alles regelt. Zij is dus de eerste die het weet. Voor het nipt onderzoek laat ik woensdag bloedprikken. En ook hier het 11 weken dansje
Haha, hier ook net voorbij de 9 weken Wij sluiten de groep af! Maar wij zijn ook al suuuper blij dat het tot nu toe zo goed gaat!
Ik weet nog niet of ik bij de 10 of 11 weken hoor. Met de vroege echo 5 dagen terug geplaatst. Dus dan zou het nu nog 10 weken zijn. Morgen termijnecho en dan weet ik het zeker
Ik haal morgen m'n bloedprik formulier op bij de verloskundige en dan ga ik dinsdag bloedprikken o.a. ook voor de NIPT.. weer even een spannende periode tegemoet dus.
Ja toch spannend die nipt weken! Ik ga woensdag prikken voor de nipt. Geslacht willen we ook graag weten. Wij gaan naar een echo centrum omdat onze eigen verloskundige geen tijd heeft voor pret echo’s. Afspraak moeten we nog plannen
Ik twijfel nog over de nipt... want wat doe je met de uitslag idd. Pfff die eerste tijd is toch zo spannend en intensief! Iemand vroeg nog hoe t gaat qua gezondheid. Ik heb steeds vaker betere dagen/periodes. Minder misselijk (gisteren helemaal niet bijv) en minder moe. Ik ga vanaf morgen weer proberen te werken (heb 2 weken thuis gezeten). Hoe gaat t met jullie? Merken jullie al vermindering in kwaaltjes?
Oja deze voor mijn zoontje besteld, hij weet t nog niet (anders weet de hele school t en wil hem niet belasten met geheim houden). Na de termijnecho (als die goed is) geven we die aan hem als cadeautje en mag hij hem aan als we mijn verjaardag vieren en daarna naar school (als hij wil).
Wij twijfelen ook nog heel erg over de NIPT of combinatietest... Vragen ons ook af wat we met zo'n uitslag zouden doen. Daarnaast wonen wij in Duitsland en kost de NIPT hier 500 euro... Ik vraag me ook af hoe zeker die tests zijn. Wat is de kans op een vals positieve uitslag voor een ziekte/afwijking? Qua symptomen gaat het hier ook ietsje beter sinds een paar dagen. Misselijkheid neemt af en ik kan zo langzaam weer bijna alles eten. Vermoeid ben ik nog wel, maar ook al minder dan het is geweest. Zo kunnen we er toch ietsje meer van genieten
Poeh, wie verft zn haar hier nog meer? Ik ging net bijna van mn stokkie van de lucht. Ben maar gelijk buiten gaan staan. Alles ruikt nu veel sterker. Bij week 6 had ik daar nog geen last van