Dan hoef ik me niet meer zon zorgen maken als ik tot de 22ste een keer een slechtere test er tussen zou hebben. En kunnen meteen zien of t goed stijgt.
Hou dames. Ik wil mij ook voorzichtig aanmelden bij deze groep. Vanmiddag positief getest na 4 mislukte terugplaatsingen voor een broertje of zusje voor ons zoontje. Dit had ik niet verwacht en geloof het nog steeds niet. Kan de uitslag maandag pas doorgeven dus dan weet ik ook pas wanneer de eerste echo is
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ❤ Izi - 32 jaar - 3e kindje ❤ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje ❤ 17 januari ❤ Brenda 028 - 31 jaar - 2e kindje ❤ Momof2girls19 - 31 jaar - 3e kindje ❤ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje 18 januari ❤ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje ❤ Chocolala - 34 jaar - 1e kindje na MA 19 januari ❤ Dame09 - 31 jaar - 1e kindje ❤ MamaL90 - 28 jaar - 2e kindje 20 januari ❤ Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje ❤ 21 januari ❤ Dafino - 35 jaar - 4e kindje ❤ 22 januari ❤ PieterKonijn - 27 jaar - 1e kindje 23 januari ❤ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje 24 januari ❤ Mauzy82 - 37 jaar - 1e kindje 25 januari ❤ 26 januari ❤ 27 januari ❤ 28 januari ❤ 29 januari ❤ 30 januari ❤ 31 januari ❤ Afpraken: ♡ 15 mei - Dafino - eerste afspraak vk ♡ 24 mei - Izi - eerste echo gyn ♡ 4 juni - Momof2girls19 - eerste echo vk ♡ 5 juni - MamaL90 - eerste echo gyn ♡ 6 juni - o0mona0o - eerste echo vk ♡ 7 juni - Mangoeste - eerste echo gyn ♡ 11 juni - Brenda028 - eerste afspraak vk ♡ 13 juni - Dame09 - eerste afspraak vk ♡ 13 juni - PieterKonijn - eerste afspraak vk ♡ 17 juni - Lalaatje90 - eerste afspraak vk ♡ 21 juni - Dame09 - eerste echo -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (13) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Jeeeej wauw proficiat meissie Lekker samen opgelopen en dan nu nog... wauw ❤ Ikke is 24-1-2020 uitgerekend.
Ja zo bijzonder dat we uiteindelijk nog samen zwanger zijn haha ja jij had de dag na mij terugplaatsing ♡
Ja ik had m 8 mei de tp. Ik mag pas de 22ste de uitslag mailen/bellen en krijg dan pas afspraak echo. Zh telt bij alles volledig 14 dagen
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ❤ Izi - 32 jaar - 3e kindje ❤ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje ❤ 17 januari ❤ Brenda 028 - 31 jaar - 2e kindje ❤ Momof2girls19 - 31 jaar - 3e kindje ❤ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje 18 januari ❤ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje ❤ Chocolala - 34 jaar - 1e kindje na MA 19 januari ❤ Dame09 - 31 jaar - 1e kindje ❤ MamaL90 - 28 jaar - 2e kindje 20 januari ❤ Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje ❤ 21 januari ❤ Dafino - 35 jaar - 4e kindje ❤ 22 januari ❤ PieterKonijn - 27 jaar - 1e kindje 23 januari ❤ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje 24 januari ❤ Mauzy82 - 37 jaar - 1e kindje 25 januari ❤ 26 januari ❤ 27 januari ❤ Cindy29 - 34 jaar - 2e kindje 28 januari ❤ 29 januari ❤ 30 januari ❤ 31 januari ❤ Afpraken: ♡ 15 mei - Dafino - eerste afspraak vk ♡ 24 mei - Izi - eerste echo gyn ♡ 4 juni - Momof2girls19 - eerste echo vk ♡ 5 juni - MamaL90 - eerste echo gyn ♡ 6 juni - o0mona0o - eerste echo vk ♡ 7 juni - Mangoeste - eerste echo gyn ♡ 11 juni - Brenda028 - eerste afspraak vk ♡ 13 juni - Dame09 - eerste afspraak vk ♡ 13 juni - PieterKonijn - eerste afspraak vk ♡ 17 juni - Lalaatje90 - eerste afspraak vk ♡ 21 juni - Dame09 - eerste echo -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (14) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Welkom @Cindy29 @Mauzy82 en @Vlindertje0102 gefeliciteerd met jullie positieve testen en leuk dat jullie mee komen schrijven @PieterKonijn heb je vandaag nog getest?
@Vlindertje0102 : Nee bij ons ook niet! Kreeg een bot mailtje terug dat de test idd positief was, en dat er nog van alles mis kan gaan. En dus de 22ste. Nou ja goed wat zij willen dan maar he. @Brenda028 : Dank je wel verjaardag is relatief vergeten vandaag haha helemaal niet erg hoor.
@Brenda028 : Nee dat zeker weten niet meer nee, hoe het ook gaat lopen dit vergeet je nooit meer nee. Hoe voel jij je nu ? Kwaaltjes of lekker rustig nog.
Hier alles rustig.. alleen wat vaak wakker in de nacht terwijl ik wel heel moe ben.. Verder voel ik niks
Pff ik baal er eigenlijk weer van dat ik zo vroeg getest heb. Eerste keer had ik een miskraam met 10 weken dus da4 hakte er wel in... maar afgelopen kerst heb ik ook 3 dagen voor nod positief getest en keer op de dag dat ik ongesteld moest worden ook enorm veel kramp en bloedverlies.... ben nu wel steeds weer bang dat ik dinsdag gewoon ongesteld ga worden pff
@Brenda028 : dat is opzich wel fijn of niet ? Hier ook niet veel kwaaltjes hoor. Behalve wat prikkels in en rond de bm en wat steekjes. Sneller moe bij inspanning. En sinds vanavond wat gevoelige borsten aan de buiten kant, dat was het wel. @Cindy29 : vroeg testen is altijd een risico natuurlijk maar mijn inziens is dat het hele 1 trimester, als ik dat zo lees en hoor. Kan me jou angst wel goed begrijpen. Ik hoop dat nu alles goed voor je gaat en deze lekker een plekje heeft gezocht in je bm om de komend tijd lekker te verbouwen Ik duim met je mee ! @hier zelf ook vroeg getest na blasto tp op 8 mei. Voelde me al een week niet 100% en ben vandaag jarig dus wilde weten of we een zwangerschap hadden. En die hebben we ! Nu hopen te behouden.
Onzeker blijf je altijd helaas... en die angst om je kindje te verliezen zal nooit meer verdwijnen (mini is nu 4.5 jaar) Denk dat dat er gewoon een beetje bij hoort. Ik heb besloten dat ik na mijn nod ook pas de huisarts bel om een verwijzing... Maar ik heb er echt ook wel vertrouwen in hoor. En op de valreep. Gefeliciteerd!!! Beter cadeau had je niet kunnen krijgen toch
Herkent iemand dit ? Ik heb al een paar dagen tijdens en met tandenpoetsen dat ik misselijk word en braak.
@Mauzy82 Ja, is normaal.. ik poets heel voorzichtig/of op een wat later moment/ of alleen met wat water de voortanden dat voor zicht “schoon” is ochtend is vaak vreselijk! Ik heb gelukkig alleen maar kokhalsneigingen en moet dan echt op ademhaling gaan letten anders word ook overgeven.