Oh ja een extra Tripp Trapp komt hier ook zeker. Ik vind t zulke ideale stoelen. Maar newborn set en babyset hebben we dan al, dus alleen de kale stoel...scheelt weer.
Ja zo ideaal ook met die newborn set. Met zoontje konden we toen eindelijk ‘s avonds weer samen eten met 1 hand eten, van de andere hand de pink in de mond
Haha ik zie het al helemaal voor me. Ik vond t ook ideaal. Al was t we vaak zo dat zodra we gingen eten, m’n dochter precies borstvoeding wilde. T heeft maanden geduurd voor ik weer echt warm gegeten heb
Succes met de echo's vandaag! Hier gisteren voor het eerst gespuugd. Mij hoor je niet klagen. Kokhals de hele dag, maar tot 10 weken maar 1x spugen is een genot. (Bij zoontje echt van week 6-20 misselijk en spugen) Hier kom ik steeds vaker mensen tegen, die zeker weten dat ik een meisje krijg. Ik zelf heb altijd gezegd dat ik 2 jongens krijg, dus ben benieuwd. Stokke trip trap is echt perfect, dus hier moet er ook zeker nog 1 bij. Hier hebben wij gelukkig nog veel spullen bewaard, behalve de box en kinderwagen, want die kleuren vielen niet meer in de smaak. Eerste was een maxicosi mura kinderwagen, hele fijne wagen. Nu gaan wij voor een mutsi evo Oh en ik moet nog een easybase kopen... nooit meer zonder! Echt ideaal zo'n ding
Afgelopen maandag de laatste controle gehad, begin hem nu toch wel weer te knijpen. Gaat alles nog wel goed daar binnen? Ik weet het, elke week een echo tot 12 weken is een luxe, maar nu zit er bijna 2 weken tussen. Ik merk dat ik nu wat onrustig ga worden. Volgende week dinsdag pas de termijnecho bij de vk..
@mimi1988 Ik herken het helemaal... ik heb pas 17 juli controle weer met hartje luisteren.. ik weet dat het normaal is zo tijd er tussen maar toch.. heb er ook wel goed gevoel over maar soms dan eventjes niet.. We hebben het gisteren bekend gemaakt! Wel spannend hoor... maar het is niet makkelijk meer te verbergen, me borsten springen de shirtjes uit haha’ en me buik groeit... en dan kan ik nu gewoon aan wat ik aan wil zonder na te denken van sjaaltje voor de buik ofzo
Ohh jij moet dus ook nog even wachten. Wij de 9e bij vk en 16e in het ziekenhuis. Daarna zal het met een echo ook wachten worden tot de 20 weken. Pff.. hopelijk red ik dat. Bij zoontje om de 2 weken even mogen kijken. Dat gaf zo veel rust. Maat omdat die zwangerschap goed gegaan is, zijn ze nu iets minder van de controles.
Wauw, al zoveel gedachten over spullen! Wij zijn er nog niet zo mee bezig... Denk dat ik daar pas vanaf 20 weken mee bezig ga zijn. Wij hebben een klein appartement en geen kinderkamer over, helaas. Dus het wordt een kleine verbouwing in onze slaapkamer om er een bijstel-bedje in te kunnen zetten en een kast leegruimen voor alle babyspullen. Hopelijk kunnen we veel spullen die nodig zijn tweedehands krijgen. Gelukkig veel familie en vrienden die geen kinderen meer willen, dus denk dat we wel wat kunnen overnemen Verder heb ik vandaag weer even een mindere dag: misselijk en niet vooruit te branden. Ik heb nu al een paar nachten dat ik soms helemaal verkrampt wakker wordt. Alsof ik mijn nek en armen heel lang aan heb gespannen... En elke avond voor het slapen gaan hartstikke last van maagzuur. Herkent iemand dit?
Ik herken het ook helemaal. Vrijdag de 21e hadden we een echo en dinsdag 9 juli hebben we een afspraak bij de VK waar we naar het hartje gaan luisteren. In de tussentijd is het inderdaad een beetje in spanning wachten... Met de Angelsounds heb ik van de week wel het hartje voor het eerst gevonden en gehoord. Dat gaf toch wel even wat rust moet ik zeggen. Maar ik wil dat ook niet te vaak doen. Waarschijnlijk deze week nog een keertje en dan wacht ik tot de 9e...
Ja ik durf dat niet met zo’n ding.. Pff ben blij als ik straks de baby elke dag even voel. Maja, dan maak ik me vast weer druk als de baby even rustig is haha
Mijn verloskundige raad de angelsound ect af. Omdat het verder niks zegt over de toestand van de baby ect. En dat er niet veel bekend is over de eventuele schade bij vaak gebruik is.
Ik heb ook een Angelsound en dat ding heeft mij zoveel rust gebracht tijdens de zwangerschap van mijn zoontje. Zo'n missed abortion hakt erin, dus fijn dat je af en toe kan horen of het hartje nog mooi klopt. Als je het niet vaak doet, en daardoor veel minder stress hebt... why not Nu overigens nog niet gebruikt en geen idee of ik het ga doen... dat beslis ik op dat moment wel Er zullen idd voors en tegens zijn en iedereen moet maar voor zichzelf beslissen wat die doet of niet
Hier zojuist weer een goede echo gehad. Ik vond het beeld erg onscherp, maar we zagen een druifje van 2,9 cm lekker bewegen
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ❤ Izi - 32 jaar - 3e kindje ❤ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje 17 januari ❤ Brenda 028 - 31 jaar - 2e kindje ❤ Momof2girls19 - 31 jaar - 3e kindje ❤ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje ❤ Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje ❤ Melkos - 29 jaar - 4e kindje ❤ Kaylee1994- 24 jaar- 1e kindje ❤ Dame09 - 31 jaar - 1e kindje 18 januari ❤ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje 19 januari ❤ MamaL90 - 28 jaar - 2e kindje ❤ Dafino - 35 jaar - 4e kindje ❤ Loveischocola - jaar- kindje 20 januari ❤ Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Marleonie - 28 jaar - 2e kindje ❤ Seffie - 29 jaar - 1e kindje 21 januari 22 januari ❤ 23 januari ❤ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje ❤ JosjeM - 27 jaar - 1e kindje 24 januari ❤ Suzy85 - 34 jaar - 2e kindje ❤ Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Bruintj3 - 35 jaar - 2e kindje 25 januari ❤ Lessebess - 27 jaar - 2e kindje 26 januari ❤ Mamavandave - 31 jaar - 3e kindje 27 januari ❤ Milou - 30 jaar - 3e kindje 28 januari ❤ Cindy29 - 34 jaar - 2e kindje 29 januari ❤ 30 januari ❤ Sarah28 - 33 jaar - 2e kindje 31 januari ❤ Suethatsme - 33 jaar - 3e kindje ❤ PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje ❤ Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje Sterretjes ⭐️Mauzy82 ⭐️Pieterkonijn ⭐️Maritiem Afspraken: Juli: 1 juli - o0mona0o - intake en termijnecho 2 juli - momof2girls - termijnecho (11/12wkn) 2 juli - melkos - termijnecho 3 juli - Suethatsme- echo en intake gyn 3 juli - Dafino - bloedprikken NIPT 4 juli - Suzy85 - termijnecho 4 juli - Lalaatje90 - termijnecho 5 juli - JosjeM - termijnecho 11+1 5 juli - Seffie - termijnecho 11+4 8 juli - Vlindertje0102 echo 11+4 8 juli - Sarah28 - termijnecho (10+5) 9 juli - Bruintj3 - termijnecho 9 juli - Cindy29 termijnecho vk 9 juli - sanny199 - termijnecho 9 juli - Dame09 - controle VK 10 juli - Bruintj3 - afspraak met gyn 11 juli- MilouR - 11 wekenecho (Generation R next) 11 juli - Pinguinkje - termijnecho 11 weken 16 juli - PippiMoustache - 11 wekenecho 17 juli - Cindy29 echo gyn 17 juli - JosjeM - pretecho 12+6 17 juli - Loveischocola - controle 21 juli - Dafino - controle vk 23 juli - JosjeM - controle vk 27 juli - Seffie - geslachtsbepaling echo 30 juli - Vlindertje0102 - geslachtsbepalingsecho Augustus: 6 aug - momof2girls - 16 weken controle 6 aug - MilouR - geslachtsbepalende echo 6 aug - Dafino - geslachtsbepalingsecho 7 aug - Pinguinkje - 15 weken controle 17 aug - PippiMoustache - geslachtsbepalende echo 24 aug - Dame09 - 20 weken echo September: 4 sept - Dafino - 20 weken echo -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (29) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [/QUOTE] weg te halen aan het begin en het einde van het bericht.
Oh dames even klagen hier. Ik heb zooooo'n rugpijn. Kan gewoon geen houding vinden pfff. Mijn werk helpt ook niet echt mee want ik sta vandaag alleen op de groep hopelijk is dit morgen weer over * klaag modus uit *
Wij hebben alles nog van mn zoontje. Joolz kinderwagen heb ik, was duur maar t waard! Rijdt heerlijk. En ik heb in april een babykamer gewonnen dus heb er nu 2 haha. Als alles goed is en de nieuwe is binnen, ga ik de oude verkopen. @Dafino en @Suzy85 sterkte met jullie misselijkheid en overgeven!