Moest je nuchter? Ik was gister gewoon in de middag. 5 buisjes heeft ze genomen. Heb zelfs in de wachtkamer nog een Liga genomen omdat ik al licht ik mijn hoofd was. Nu twee weekjes wachten hè. Vind het toch wel spannend!
Pff.. hele week bloed vrij geweest. Zelfs normale afscheiding na een week of 7. Nu weer bruin bij afvegen gelijk denk ik dan weer dat het mis is. Mijn buik zeurde ook gisteravond. Geen kramp, dus dacht meer aan groei. maar dit maakt me dan weer zo bang.
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ❤ Izi - 32 jaar - 3e kindje ❤ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje 17 januari ❤ Brenda 028 - 31 jaar - 2e kindje ❤ Momof2girls19 - 31 jaar - 3e kindje ❤ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje ❤ Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje ❤ Melkos - 29 jaar - 4e kindje ❤ Kaylee1994- 24 jaar- 1e kindje ❤ Dame09 - 31 jaar - 1e kindje 18 januari ❤ 19 januari ❤ MamaL90 - 28 jaar - 2e kindje ❤ Dafino - 35 jaar - 4e kindje ❤ Loveischocola - jaar- kindje 20 januari ❤ Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Marleonie - 28 jaar - 2e kindje ❤ Seffie - 29 jaar - 1e kindje 21 januari ❤ 22 januari ❤ 23 januari ❤ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje ❤ JosjeM - 27 jaar - 1e kindje ❤ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje 24 januari ❤ Suzy85 - 34 jaar - 2e kindje ❤ Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Bruintj3 - 35 jaar - 2e kindje 25 januari ❤ Lessebess - 27 jaar - 2e kindje 26 januari ❤ Mamavandave - 31 jaar - 3e kindje 27 januari ❤ Milou - 30 jaar - 3e kindje 28 januari ❤ Cindy29 - 34 jaar - 2e kindje 29 januari ❤ 30 januari ❤ Sarah28 - 33 jaar - 2e kindje 31 januari ❤ Suethatsme - 33 jaar - 3e kindje ❤ PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje ❤ Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje Sterretjes ⭐️Mauzy82 ⭐️Pieterkonijn ⭐️Maritiem Afspraken: Juli: 2 juli - momof2girls - termijnecho (11/12wkn) 2 juli - melkos - termijnecho 3 juli - Suethatsme- echo en intake gyn 4 juli - Suzy85 - termijnecho 4 juli - Lalaatje90 - termijnecho 5 juli - JosjeM - termijnecho 11+1 5 juli - Seffie - termijnecho 11+4 8 juli - Vlindertje0102 echo 11+4 8 juli - Sarah28 - termijnecho (10+5) 9 juli - Bruintj3 - termijnecho 9 juli - Cindy29 termijnecho vk 9 juli - sanny199 - termijnecho 9 juli - Dame09 - controle VK 10 juli - Bruintj3 - afspraak met gyn 11 juli- MilouR - 11 wekenecho (Generation R next) 11 juli - Pinguinkje - termijnecho 11 weken 16 juli - PippiMoustache - 11 wekenecho 17 juli - Cindy29 echo gyn 17 juli - JosjeM - pretecho 12+6 17 juli - Loveischocola - controle 17 juli - Bijbij - echo gyn 22 juli - Dafino - controle vk 23 juli - JosjeM - controle vk 27 juli - Seffie - geslachtsbepaling echo 30 juli - Vlindertje0102 - geslachtsbepalingsecho Augustus: 1 aug - o0mona0o 15 weken controle 5 aug - Dafino - geslachtsbepaling echo 6 aug - momof2girls - 16 weken controle 6 aug - MilouR - geslachtsbepalende echo 7 aug - Pinguinkje - 15 weken controle 16 aug - Bijbij 16weken echo 17 aug - PippiMoustache - geslachtsbepalende echo 24 aug - Dame09 - 20 weken echo September: 4 sept - Dafino - 20 weken echo -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (29) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [/QUOTE] weg te halen aan het begin en het einde van het bericht.
@Momof2girls19 @Melkos veel plezier/succes vandaag. Heb de lijst even naar voren gehaald. Zag dat ik mijn afspraken helemaal niet goed op de lijst had gezet, laten we de hormonen maar de schuld geven
Heb je zwaar getild oid? Seks gehad? Ik heb t pas ook weer dag gehad en nu alweer paar dagen niet (dus nu 2x gebeurd en steeds 1 of 1.5 dag), denk echt gesprongen bloedvaatje..
Over aankopen voor de baby wacht ik tot ik weet wat het wordt. Doordat wij al een jaar in de mmm hebben een niks weggedaan met de hoop dat dit ook niet nodig was Hier komt idd ook een 2de stokke stoel bij. Wij hebben de mutsy igo super fijne wagen en die kan zeker nog een ronde mee. Voor de rest zal ik blij zijn als het maandag is dat we weer even mogen spieken. 3 weken is dan toch lang. Ben ondertussen 3 kilo afgevallen omdat ik mijn avondeten niet weg krijg zal ook wel combinatie zijn met het warme weer
Wij hebben een mutsy evo en die is nog helemaal aks nieuw na 2 kinderen. Hij is nu nog in gebruik voor de jongste, dus al ruim 4 jaar continue in gebruik. Best gek idee om in februari weer buiten te lopen met de babybak erop. Ik wil een schaapsvachtje voor erin dit keer, dit is onze 1e winterbaby. Wij willen nog verhuizen voor de bevalling dus voorlopig nog geen babykamer. En ik heb alles bewaard dus hoef alleen te shoppen als het een meisje is. Koop wel een paar dingen nieuw hoor, nieuwe kleertjes voor wanneer de baby naarhuis mag enzo. Morgen termijnecho... spannend!
Haha grappig lees hier veel over winterbaby. Klopt natuurlijk, maar voor mijn gevoel gaan we dan al snel richting het voorjaar. Ja, soms loop ik te hard. De winter is niet mijn favoriete seizoen. Ons zoontje is van oktober. Heb dus nog genoeg jasjes die de baby in het begin aan kan, tenzij het een meisje is. Heb ook een heerlijke warme teddy voetenzak van koeka. Alleen zou ik voor de leuk een andere kleur willen. Maar ze zijn zo prijzig
Suc6 voor degene die vandaag een echo hebben! Om 12.45 mag ik ook voor de termijnecho ik zal rond de 9 weken en 6 dagen zijn (misschien iets minder of verder) Zenuwachtig ben ik niet omdat dit mijn 5de zwangerschap is (waarvan 2 miskramen) en ik heb weer dezelfde kwaaltjes als met de goede zwangerschappen dus dat is voor mij een bevestiging dat het zeer waarschijnlijk goed gaat. Ik heb net de Angelsounds erbij gepakt en ik hoorde het hartje van de baby zo mooi weer en zo herkenbaar weer.
Hier buikgriep, sinds gisteravond achter elkaar overgeven. Elk minislokje komt er weer uit. Ondertussen word ik gek van de jeuk van die harige mormels.