Hier vandaag geen echo, maar wel bij VK naar het hartje luisteren Ben heel benieuwd... Zal toch wat beter te horen zijn dan met de Angel Sounds denk ik.
Gisteren de termijnecho gehad en gelukkig was alles goed! Mooi bewegend, springend en zwaaiend kindje. Het zat alleen niet zo lekker voor een foto haha dus heb geen mooie schedelfoto, naja dan maar een geslachtsecho plannen. Ben 2 dagen vooruit gezet naar 11 weken vandaag (moet mn ondertekening nog aanpassen) en 28 januari uitgerekend. We zijn zo opgelucht!
Hier net een goede intake en echo gehad ❤️ Kindje bewoog mooi, af en toe al het mondje open en nog steeds heel lief het handje naast het gezichtje. Deed zoontje ook! Ze hebben ook al even naar de nekplooi gekeken, niet opgemeten, maar was mooi dun. Bij onze dochter* was deze met 11 weken al te dik. Volgende week meten ze hem op in Nijmegen. Het is nog vroeg voor de nub, maar hij staat nu op standje meisje.
@mimi1988 fijn dat je een goede echo had. En ook al hebben ze de nekplooi nog niet opgemeten, wel fijn dat ze al konden zien dat die mooi dun was. De nub stond op meisje? Ik dacht dat het nu nog alle kanten op kan en dat de nub pas betrouwbaar is na 12 weken?!
Ik heb er hoe dan ook nooit iets van begrepen Bij zoontje met 15 weken geslachtsbepaling gehad... maar ik wist toch al vanaf dag 1 zeker dat het een jongen zou Zijn. Nu echt geen gevoel, dus ben heel erg benieuwd
Bij zoontje met 11 weken al een duidelijke jongensnub. Maar dat hij niet betrouwbaar is nu weten we we zien het volgende week wel wat beter op de echo denk ik en 8 aug geslachtsecho.
Wij doen geen nipt oid. Ik ben de komende weken afwezig vanwege vakantie succes met alle echo's en hopelijk zijn alle kwaaltjes straks over