@bruintj3 @Cindy29 @Sanny199 @Dame09 @suethatsme Hoe waren de controles en echo’s vandaag? Als ik ergens overheen heb gelezen iemand ben vergeten alvast mijn excuses haha
Oef @Dame09 Hopen voordegene voor je dat normaal uitloopt en niet dat er iets ergs is ofzo! Hopelijk worden jullie snel lees nu geholpen haha
Helaas heb ik al meerdere mensen voor mij naar binnen zien gaan. Dus waar de uitloop vandaan komt, geen idee. Het is gewoon ontzettend irritant. Ondertussen bijna 3 kwartier later.
@Dame09 Zijn ze jullie vergeten ofzo? Of al die mensen moesten ook wachten? Al zou je zien dat mensen later binnen komen eerder worden geholpen ofzo
Wij doen ook nipt met nevenbevindingen. Heb woensdag geprikt dus had gehoopt op vandaag uitslag omdat veel van jullie op de 6e dag uitslag kregen. Maar niet helaas. Hoop maar niet dat dat een slecht teken is
Ja, ben eindelijk geweest. Alles was in orde. Wel een negatieve rhesus factor. Dus dat gaan we later in de zwangerschap goed in de gaten houden (was al wel bekend). Hartje ging heel goed tekeer
@Dame09 Heb ik ook krijg je waarschijnlijk een prik in je bil of bovenbeen en na de bevalling weer... wel pijnlijke prikken! Na curretage hem ook gehad
Er wordt ergens rond de 27e week weer bloed geprikt en daarna wordt besloten of er een prik nodig is. Ze moeten eerst de bloedgroep van die kleine bepalen daarvoor...
Misschien moet je de zondag niet meetellen? Mijn uitslag was van vrijdag die kreeg ik op zaterdag. Jouw uitslag komt ook via het VUmc toch?
Ja ook via vumc. Als ik dan van jou aan hou dan zou ik woensdag prikken dus komende donderdag uitslag.. Pfff zo spannend in mn hoofd maak ik me helemaal gek
Alles is goed met m'n kleine. Het hartje klopt. Groeit als kool! Ik ben weer 3 dagen verder. Dus ik doe vandaag een dansje met 12 weken.
Ik duim mee voor je @Brenda028, ik werd ook gek van de zenuwen. Ging bij iedereen vragen hoe snel de uitslag gekomen was enzo...