Gefeliciteerd allemaal!! Ik ben niet helemaal bijgelezen maar mooi om te zien dat er een hoop de overstap hebben mogen maken naar dit forum. Wie in het nod groepje zat zal denken, wat doe jij nou hier. Na 4 x ziekenhuis, veel bloedverlies plus stolsels, hcg vergelijkingsonderzoeken, blijk ik toch nog zwanger. Dat wilde ik even zeggen..
Hier slaat toch de angst weer toe. Zeurend gevoel in baarmoeder is sinds een half uur wel heel erg. Hoop zo dat het goed blijft gaan
Had vandaag ook een behoorlijk zeurende bm. Dat ik vanmiddag dacht ooow bad news... maar nu is het heel kalm en rustig en denk ik ook ooow bad news... nu voel ik heel af en toe wat. En vooral met zitten stuwing in de liezen. Dus denk dat wat we ook voelen het nooit het goede zal zijn helaas. Maarrrr we duimen natuurlijk allemaal ontiechelijk hard voor plakkertjes hier
Trouwens mijn buik is ook al opgeblazen hoor schrok er ook wel van. Vooral bij schaamheuvel gebied staat t wat bol. Miss gaat dat nog weg of niet haha nou ja buikje is welkom natuurlijk. Ja dat zeurend gevoel is echt op en af.
Bedankt om me zo te verwelkomen! Jullie ook gefeliciteerd! Morgen ga ik nog een test doen met een ander merk, om zeker te zijn dat ik zwanger ben. ik heb het gevoel dat ik ongesteld moet worden.
Ik zie dat mijn afspraak van de lijst is.... Maakt niet ik moet maandag toch bellen voor hem te verzetten manlief kan niet weg op het werk