Boh ja die utro niet aangedacht ! Die moet ik ook doorgebruiken tot zeker 12 weken samen met de progynova.
Ik ben gedurende de hele dag moe eigenlijk. Zodra ik opsta merk ik al dat er weinig in zit. Dat wordt 's avonds niet perse erger, blijft stabiel gedurende de dag...
Ja dat ben ik ook wel ik slaap ook ontzettend slecht en droom veel. Hoop dat die fase weer snel voorbij is haha slecht voor mijn humeur
Als ik in de ochtend uit bed stap, gaap ik al... in de middag is het dan zo erg, dat ik (als het uitkomt) een middagdutje moet doen, juist daardoor is het in de avond dan weer vol te houden
Ik moet gewoon weg dubbele diensten in de thuiszorg werken En die vallen me zwaar op het moment. Ben na inspanning moe en verzuurd en wat kort van adem soms. Ga op tijd naar bed, en slaap prima. Kom wel moe van mn bed af.
Wanneer kun je eigenlijk het beste moeders voor moeders bellen ? Wil ook graag mn steentje bijdragen voor andere moeders natuurlijk.
Moeders voor moeders kan vanaf je positieve test inschrijven. dan bellen ze je voor een afspraak en dan kun je mee doen vanaf 6 weken. Hier komt ze woensdagavond voor de intake
Hey top dank je wel dat wist ik niet. Dan ga ik dat doen natuurlijk. Hopelijk hoef ik ze niet meer afmelden natuurlijk maar dan nog.
Ik heb me helaas de vorige keer moeten afmelden bij bijna 10 weken, maar daar gingen ze toen heel erg netjes mee om. Voor mij geen reden om het niet weer te doen. Als ik het zelf nodig had had ik ook gewild dat er zo veel mogelijk vrouwen mee zouden doen. Prachtig doel met een hele kleine moeite om er aan mee te werken. En deze ronde gaat het hopelijk bij ons allemaal goed en zijn er geen afmeldingen nodig!
Precies ! Ik had het niet beter kunnen omschrijven. Ik heb ze wel nodig gehad ten tijde van IVF/ICSI en wil dit ook zeer zeker voor andere dames, zonder hun had ik zowiezo geen kans gehad. Ik heb me net aangemeld en we zullen het wel zien. We gaan der idd vanuit dat niemand zich hoeft af te melden