Jup heb ik ook veel last van. Bij de eerste niet zo gehad. Blijkbaar hoort het erbij zei de vk. Heb het al helemaal als ik dehele dag heb gewerkt. Warme kruik helpt
@Cindy77 Pfff meen je niet heel veel sterkte. Hoop dat alles gewoon goed komt. Irritant hoor al dat bloed. Vreselijk. Dikke knuf
Zo onzeker allemaal. 1uur had ik 2 maandverbanden vol met helderrood bloed. Dus niet een beetje met afvegen. Ik dacht echt dat het klaar was. Maar nu ben ik nog steeds niet gerustgesteld. Baby deed het goed, maar hoezo continu bloed... en vandaag zo absurd veel. Word er toch een miskraam aangekondigt.... Is mijn uitstrijkje dadelijk niet goed, waardoor ik alsnog een keuze moet maken... Verstopt hematoom... Of toch mega onschuldig en "alleen maar" mijn placenta
Jeetje wat een schrik zeg Ik hoop dat ze snel de oorzaak weten zodat je weet waar je aan toe bent Ik duim voor je dat alles goed komt..!
Wij krijgen 27 aug onze echo plus geslacht alleen gaan wij het dit keer anders doen, het op een papiertje laten zetten en in envelop en dan de 31ste gaan we het bekent maken met een ballon tis ons alles laatste kindje en lijk ons ook erg leuk voor de kids we hebben nu 2 meisje en 1 jongen me zoontje hoop heel erg op een broertje ik hoop het voor hem haha
Och jeetje!! ik leef met je mee. Kan het niet de baarmoedermond zijn? Want in je baarmoeder zelf zit geen bloed? Dikke knuffel ❤️
Nee ik herken het ook niet. Maak me dan even zorgen. Merk ook dat ik het meer heb als ik inspanning gehad heb.
Ik duim voor je @Cindy29. Gelukkig doet de kleine het goed. Hopelijk komt er niets geks uit het onderzoek!
Ja dat kon, want ze zagen dat er cellen aan de buitenkant zaten??? Geen idee wat ze bedoelen. Placenta ligt ook heel erg vooraan en was ook mega doorbloed dus die kan het ook zijn. In de baarmoeder zelf inderdaad geen bloed te zien. Ze willen hoe dan ook iets op kweek zetten dus vandaar een uitstrijkje. Nu is het gelukkig weet ver gestopt met bloeden, maar die onzekerheid is een hel pfff. Ik wil gewoon genieten van mijn laatste zwangerschap
Ik begrijp je volkomen. In je zwangerschap wil je geen bloed zien en zeker niet veel. Ik ‘hoop’ dat het iets onschuldigs is als je placenta of baarmoedermond. Bij mij zeiden ze dat het gunstig was als er in de baarmoeder zelf geen bloed zit. Anders kan die het kindje meenemen en nu dus niet. En wie weet stopt het vanzelf. Een vriendin van mij heeft het haar hele zwangerschap gehad door de placenta.
Ja idd heb ik ook. Zijn echt de banden Veel last van gehad en heb het idee dat mijn buik ook gegroeid is
@Cindy29 wat spannend zeg .. ik leef met je mee en ken je angst. @mimi1988 ik heb bloed in de baarmoeder en is mij niet bekend dat het kindje nu nog meegenomen kan worden. Dat dit in eerste trimester het geval is weet ik wel.. het gevaar nu is volgens het WKZ is verhoogde kans op infectie waardoor het kindje iets kan overkomen en dat het bloed de vliezen kan aantasten waardoor ze veel te vroeg kunnen breken. Hoewel deze kans klein is.m hij is. Wat is jouw informatie qua termijn over dat meenemen?
Volgens mij eerste termijn. Ik heb dat bij de laatste miskraam gehad. Ik had toen een hematoom. Na 3 weken bloeden kwam pas uiteindelijk de vruchtzak etc mee. Je leest vaak als vrouwen het eerste trimester voorbij zijn en ze nog steeds een hematoom hebben, de zwangerschap wel goed en gezond wordt uitgedragen. Heb er toen heel veel over gelezen omdat ik een week rust moest nemen. Bij mij was het ook een slecht teken omdat de vruchtzak leeg was. Kan het ook niet dat straks die hematoom nog verdwijnt? Je kindje wordt natuurlijk als maar groter. Dat het lichaam het bloed opneemt? Net zoals mijn 2e vruchtzak deze zwangerschap, die is er nooit uit gekomen. Mijn lichaam heeft dat opgelost.
Ja misschien ga ik wel weer groeien. Ben net zo dik nu al als een vriendin bij net 17 weken. Haar eerste, mijn derde
Ik doe een 13 weken dansje Morgen gaan we kijken naar een kast voor bij zoontje op de kamer. Hij moet de commode gaan inleveren. En ik wil even langs de prenatal. Wat ideetjes op doen.
14 weken dansje Alhoewel ik dat dansje zelf laat zitten want die misselijkheid is niet te doen. Hoop dat dat toch afneemt dit trimester