@Dafino is dit nog iets voor jou? Of wil je helemaal geen medicijnen? @Lessebess wat naar zeg als je je zo moet voelen, dat is altijd mijn grootste nachtmerrie geweest (ik heb een misselijkheids- en overgeeffobie). Hopelijk wordt t gauw minder!!
Heb t alleen als ik te druk ben geweest en dat was eigenlijk 1x, daarna metee mijn activiteiten weer teruggeschroefd
Onee toch!! Succes zo met t uitstrijkje! Maar wat ontzettend kut gewoon, ik zou olk helemaal gek worden daarvan. Ik vond hetval slopend die eerste weken zonder noemenswaardig bloedverlies. En idd er zijn maar weinig mensen die je echt begrijpen dan, het is zo makkelijk om als buitenstaander te zeggen dat je aan iets anders moet denken, of vertouwen moet hebben of moet genieten. Lekker makkelijk als je er zelf niet in zit! Sterkte iig en hopelijk komt t echt goed en wordt t geen miskraam! Knuffel!
@Cindy29 heb nog even gezocht: Bloedverlies aan de rand van de placenta De randen waar de placenta vast zit aan de baarmoederwand kunnen gemakkelijk een beetje bloedverlies geven. Vooral in het begin van de zwangerschap komt dit nogal eens voor. Als de baarmoeder gaat groeien wordt de placenta mee omhoog 'getrokken'. Dit kan wat spanning veroorzaken op de rand aanhechting en hierdoor kunnen bloedvaatjes beschadigd raken en een beetje bloedverlies geven. Bloedingen vanuit de placenta Het komt heel regelmatig voor dat de placenta vroeg in de zwangerschap nog bij of over de baarmoedermond heen ligt. Hierdoor kan gemakkelijk een beetje bloedverlies optreden vanuit de placenta. Wanneer de baarmoeder gaat groeien wordt de placenta bijna altijd mee omhoog 'getrokken' en ligt hij ook niet meer over of tegen de baarmoedermond aan.
En deze: Bloeden van de baarmoedermond De baarmoedermond wordt bedekt met een heel dun laagje bedekkende cellen. Hieronder zitten zeer veel dunne bloedvaatjes. Door de zwangerschap wordt dit laagje cellen nog dunner en kunnen de bloedvaatjes makkelijker beschadigen. Bovendien wordt de baarmoedermond beter ‘doorbloed’ waardoor bloedverlies kan optreden. Bijvoorbeeld tijdens gemeenschap kan de penis tegen de baarmoedermond aankomen en hier een bloeding veroorzaken. Dit is de reden dat het nogal eens voorkomt dat er bloedverlies optreedt na het vrijen. Dit is absoluut onschadelijk en betekent niet dat je niet mag vrijen. Maar ook zonder aanwijsbare reden komt het voor dat de baarmoedermond spontaan een beetje gaat bloeden. Het bloed is helderrood, dun en er zijn meestal geen buikkrampen. Als bloedingen aan de baarmoedermond regelmatig voorkomen neemt de gynaecoloog een vaginakweek af en/of maakt een uitstrijkje om infecties of onrustige cellen van de baarmoedermond uit te sluiten.
Lief! Hier gaat de misselijkheid gelukkig ook de goede kant op. Heb nu 3 dagen niet overgegeven. Wat een opluchting is dat
@sarah28 ze vermoeden idd dat het gewoon mijn baarmoedermond en placenta zijn, die continu bloedingen veroorzaken. Ik ben wel blij dat ze ook verder kijken... want je weet maar nooit he. Uitstrijkje gehad en 2 kweekjes. Ik mag vrijdag bellen voor de uitslag. Ik mag iig niet te zwaar tillen of teveel doen en absoluut nu geen sex hebben (alsof ik daar nu zin in zou hebben) Ook weer een echo gehad en mini was weer heel druk met bewegen
We hebben ook heel lang erover moeten nadenken of we dit nog een keer wilden doormaken. Dit zal ook onze laatste zwangerschap zijn. Aankomende dinsdag krijg ik emdr omdat ik achteraf gezien wel een trauma heb overgehouden aan de HG.. Ik ben heel erg benieuwd of het kan helpen.
Goed dat je hulp krijgt. Kan mij er iets bij voorstellen. Dit is mijn vierde zwangerschap maar ook zeker de laatste. Wil dit allemaal niet nog een keer. Voor nu is het volhouden. Gelukkig dat je je weer wat beter voelt. Rustig aan
Dames dromen jullie ook zo realistisch? Ik heb al weken hele realistische nachtmerries. Van terroristische aanslagen tot affaires van mn man. En dan word ik niet echt uitgerust wakker haha. Precies 1 minuut voor mijn wekker word ik dan zwetend wakker.. super irritant
Ja ken het vannacht werd ik opgejaagd door mannen die iedereen moesten vermoorden en verstopte mij in struiken en noem maar op bizar
Jup... wij zaten allemaal in de gevangenis. Konden ontsnappen... hebben ons dagenlang onder een struik verstopt, en uiteindelijk werden wij weer met wapens op ons gericht naar binnen begeleid
Oh het word afschuwelijk warm deze week Ik ben snel het zwembad weer aan het vullen, maar als ik niet stop met bloeden, mag ik alleen maar met mijn beentjes erin
Ja echt niet normaal hoe warm het wordt. Hier vul ik morgen het badje. Ben morgen tot donderdag vrij.