Wat lekker! Daar is t vast niet zo heet als hier wat fijn dat je je goed voelt! Ja dat heb ik ook hoor dan denk ik ineens zal t nog wel goed gaan, is t hartje niet gestopt... Met mij ook alles goed dus, maar die hitte pffff vreselijk gewoon. Kijk uit naar zaterdag!
Voor hier staat za nog 29 graden en iets meer bewolking... gisteren na bios geweest was de airco kapot zooo vreselijk warm daar binnen, toen ik buiten kwam was de 29 graden buiten gewoon lekker Aankomende nacht koelt het nog minder af ik ben benieuwd... morgen zwemmen is de bedoeling!
Hier is het nu al 26 graden belooft wat voor straks... bahbah dit is gewoon echt te. Wat balen dat die kapot was lekker zweten daarbinnen
Wij mogen vanmiddag, op het heetst van de dag, even naar de vk om hartje te luisteren. Hoop dat ik daarna weer lekker slaap blij als ik de baby eindelijk voel bewegen!
Ik heb m’n werkagenda leeggemaakt en ben thuis gebleven. Nu een beetje werken en straks denk ik maar lekker naar de bios toe. Ik voel me echt megaberoerd door de warmte.
Heerlijke drukke baby in mijn buik! En ook de vk denkt een jongen nu. De nub staat nog steeds om hoog en als die eenmaal omhoog staat... en we zagen ook al iets heel kleins tussen de beentjes. Over 2 weken de officiële geslachtsbepaling.
*klaagmodesaan* Ik heb het ook zooooo warm Heb alles dicht. Zit aan tafel te werken met de waaier voluit het is hier binnen gewoon 29 graden. Zonder de waaier zou ik het helemaal niet uithouden. Vannacht ook vreselijk beroerd geslapen. Vandaag echt een baaldag. Heb vreselijke medelijden met mezelf. Moe, warm en pijn in mijn bekken *klaagmodesuit*
Ik heb vanmorgen sms verstuurd naar verloskundig om te vragen of ze uitslagen van mijn nipt hebben ontvangen omdat ik nog steeds niks heb gehoord. Vanmiddag kreeg ik terug sms van verloskundige: 'NIPT uitslag was goed! Geen aanwijzingen voor een van syndromen en ook geen nevenbevindingen waargenomen. Hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Fijne dag nog! Groetjes Verloskundige' Ik was zo opgelucht om te lezen
Je bent niet de enige... Ik heb in de woonkamer geslapen met open achterdeur. Het ging iets wel beter. Nog 1 dag te gaan en dan zakt het temperatuur weer...
Ik heb vandaag weer een echo gehad en alles was goed ❤️ Voor nu lijken we een meisje te krijgen. ondanks dat het nog te vroeg was volgens haar, dacht ze toch vrij zeker te zien dat het een meisje is.. Ik durf er niet zo goed op te vertrouwen omdat ze dat bij de oudste zoon ook zeiden, maar stiekem voel ik me toch enorm gezegend ❤️ Vol spanning 4 weken afwachten Maar die warmte... Oei oei oei, ik kan er slecht tegen hoor
Dan zal ik maar niet vertellen dat het hier in Italië 21 graden is en regent hier dus goed vol te houden. Nog 2 weken wachten tot onze geslachtsecho... Ben echt heel benieuwd, heb echt totaal 0 voorgevoel.