Daar mag je verdriet om hebben. Heeft iets te maken met loslaten, maar dat gaat niet altijd zo makkelijk... Herken je gevoel wel gedeeltelijk. Hier was er voor mij een sterke wens voor een meisje. Nooit een dochter groot zien worden.... heb het daar ook wel even moeilijk mee. Hoe blij ik ook ben met dat knulletje in mijn buik. Dit heeft even tijd nodig. Maar het kan ook zo zijn det elke tweeling zwangerschap even een confrontatie blijft. Dat heb ik al jaren met mensen die een dochter krijgen (na het verlies van onze dochter). Dikke knuffel ❤️
Wat leuk dat je buurvrouw, waar je veel mee omgaat, ook zwanger is. En wat naar voor jezelf dat je die jaloezie voelt. Hormonen doen gekke dingen met je. Ik denk niet dat jij je na de zwangerschap nog steeds zo voelt eerlijk gezegd denk dat je dan blij bent dat je er "maar" 1tje hebt. Mijn droom was ook altijd een tweeling. 5 Jaar terug was ik zwanger van een tweeling maar door omstandigheden niet voldragen Nu zwanger van een 1ling en ik ben er, na heel even balen, juist heel blij mee. Hormonen doen zulke gekke dingen met je ❤ ik hoop voor je dat je je snel minder verdrietig voelt.
Ah jeetje wat ontzettend verdrietig voor jullie Ik denk dat mijn wens altijd blijft, maar dat het inderdaad verzacht als mijn zwschap hormonen verdwenen zijn..
Dat mag toch, dit is voor mij ook de laatste en het voelt gewoon raar. Toen mijn schoonzusje zwanger was van de 2de wisten wij net dat de eerste terugplaatsing mislukt was ben ontzettend lang boos en verdrietig geweest. Uiteindelijk krijgt het allemaal wel een plek. Nu lekker genieten van deze zwangerschap wetende dat dit je laatste is ♡
Bedankt voor de lieve reacties meiden ❤️ Doet me goed te weten dat het begrepen wordt En genieten van deze zwschap doe ik zeker ❤️
Eerste pak luiers is binnen Had punten gespaard bij de Etos en kon wat uitzoeken. De nieuwe lijn van de pampers pure, maatje 2. Ben benieuwd. Bij zoontje hadden ze die nog niet.
Lekker op tijd! Wij zijn vandaag met de interne verhuizing begonnen. Oudste gaat naar zolder en wij van zolder naar 1. Baby slaapt straks op de kleinste kamer dus dan wil ik daar wel naast liggen. Voor nu slapen de 2 meiden even een paar nachten bij elkaar tot alles klaar is. Morgen muur gaan schilderen voor de oudste, dan kan haar bed pas naar boven
@Langmuts je gevoel mag er gewoon zijn hoor! Denk dat als je een diepe wens hebt dit altijd pijn doet als het niet uit komt. Zeker als het dan in je omgeving wel bij iemand gebeurt. Volgens mij doet dat helemaal niets af aan hoe blij je met dit kleintje in je buik bent! Ik heb dit gevoel na mijn miskraam gehad bij iedereen die me vertelde zwanger te zijn. Ik gunde het ze enorm, maar mezelf ook. En denk dat dit bij jou nu ook zo is. Je gunt het je buurvrouw enorm, maar had het zelf ook graag gewild. Hier vandaag een paar accessoires gekocht voor de babykamer! We hebben een helemaal witte kamer met neutrale gordijnen en mint groene accessoires. Vandaag de lichtroze accessoires ingeslagen! Over een week gaan we op vakantie en daarna gaat ons zoontje naar de andere kamer die sinds dit weekend af is. Dan de accessoires vervangen op de babykamer en dan is het al meteen af! Al twijfel ik om nog een muurtje van wit naar roze te verven
@Langmuts ik herken niet jouw specifieke gevoel (een tweeling lijkt mij verschrikkelijk intensief, mijn zoontje was er een van een vanishing twin en ben daar nooir rouwig om geweest), maar dat is voor iedereeen anders natuurlijk. Ik heb wel een soortgelijk gevoel gehad naar mijn vriendin bij wie alles van n leien dakje liep en bij mij t uitliep op een miskraam. Ben ook niet naar haar babyshower geweest, te confronterend in die periode. Je gunt t iemand idd wel, maar jezelf ook en miss nog net iets meer, dat is heel normaal. @Brenda028 wat leuk t kamertje al bijna af. Hier konen als t goed is de meubels volgende week binnen (ik heb ze gewonnen bij een prijsvraag ).
Hier gaat het nog steeds hetzelfde. Met de medicatie is de HG onder controle, maar ik voel me nog steeds niet goed. Nu 15 weken dus we hopen dat het einde in zicht is..
@sarah28 Ja bijna af maar is eigenlijk gewoon de kamer van mn zoontje die gelijk blijft hoor op wat accessoires na. Dus was heel weinig werk. Vooral de nieuwe kamer van mn zoontje was veel werk maar hij is ruim 2,5 jaar nu dus hij moet ook wel echt uit het ledikant en naar een bed Super gaaf dat je meubels gewonnen hebt zeg! Scheelt veel geld!
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ❤ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje ♡ Momof2girls19 - 31 jaar - 3e kindje 17 januari ♡ Brenda 028 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje ♡ Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje ❤ Dame09 - 31 jaar - 1e kindje 19 januari ❤ Dafino - 35 jaar - 4e kindje ❤ Loveischocola - 35 jaar - 1e kindje ♡ Kaylee1994- 24 jaar- 1e kindje ♡ Seffie - 29 jaar - 1e kindje 20 januari ❤ Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje 21 januari ♡ debby25 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Bruintj3 - 35 jaar - 2e kindje 23 januari ♡ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje ❤ JosjeM - 27 jaar - 1e kindje ♡ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje 24 januari ❤ Suzy85 - 34 jaar - 2e kindje ❤ Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje 25 januari ❤ Cindy29 - 34 jaar - 2e kindje 26 januari ❤ Mamavandave - 31 jaar - 3e kindje ♡ Mimi1988 - 31 jaar - 3e kindje 27 januari ❤ Lessebess - 27 jaar - 2e kindje 30 januari ❤ Sarah28 - 33 jaar - 2e kindje 31 januari ❤ Suethatsme - 33 jaar - 3e kindje ❤ PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje Sterretjes ⭐️Mauzy82 ⭐️Pieterkonijn ⭐️Maritiem Afspraken: Augustus: 5 aug - Dafino - geslachtsbepaling echo 5 aug - Vlindertje0102 - controle vk 5 aug - debby25 - 16 weken controle 6 aug - Cindy29 echo gyn 6 aug - momof2girls - 16 weken controle 7 aug - Pinguinkje - 15 weken controle 7 aug - Sarah28 - 15 weken controle 7 aug - Lessebess - 15 weken controle 8 aug - Loveischocola - geslachtsecho 16,4 weken 9 aug - JosjeM - geslachtsbepaling 16.1 weken 10 aug - Dame09 - geslachtsbepaling 13 aug - Bruintj3 - controle gyn 13 aug - Cindy29 - Geslachtsbepalende echo 13 aug - o0mona0o - controle gyn 14 aug - Dame09 - Controle verloskundige 14 aug - Mimi1988 - controle verloskundige 16.3 weken 14 aug - Sarah28 - geslachtsecho 16.1 weken 16 aug - Bijbij 16weken echo 16 aug - Suzy85 - eerste centering pregnancy 16 aug - Lessebess - geslachtsbepalende echo 17 aug - PippiMoustache - geslachtsbepalende echo 17 aug - Suzy85 - geslachtsecho 19 aug - debby25 - 20 weken echo 19 aug - Dafino - controle vk 24 aug - Dame09 - 20 weken echo 26 aug - Lalaatje90 - 20 weken echo 26 aug - Brenda028 - 20 weken echo 27 aug - Momof2girls19 - 20 weken echo 27 aug - Melkos - 20 weken echo + geslacht 29 aug - Bruintj3 - 20 weken echo 29 aug - Loveischocola - 20 weken echo met 19,4 week 30 aug - Cindy29 - 20 weken echo 30 aug - JosjeM - GUO September: 4 sept - Dafino - 20 weken echo 4 sept - Sarah28 - 20 weken echo 4 sept - Suzy85 - 20 weken echo 6 sept - seffie - controle vk 9 sept - Bruintj3 - controle gyn 10 sept - Mimi1988 - 20 weken echo (guo) 16 sept - PippiMoustache - 20 weken echo 17 sept - Brenda028 - controle vk -------------------------------------------------- jongen (4) | meisje (6) | verrassing (1) | onbekend (15)
Ja hoor tuurlijk zo nu en dan haha maar hier ook druk met een kleintje nog van 6 maanden en dan de 2 oudste van 6 en 4 die zomervakantie hebben drukke boel dus maar ik doe me best
16,1 dansje! Zooo zin in donderdag en ook spannend om ons ukkie na 6 weken!! Weer te zien... stelt me hopelijk weer wat gerust. En dan kunnen we gericht shoppen als niet te eigenwijs is haha! @mimi1988 Aahh een jongetje! Kon je niet meer wachten hihi..