Wij hebben nu een naam voor een meisje en voor een jongen. Maar juist als je de naam bedacht hebt hoor je het ineens ook om je heen. Dat maakt me dan toch weer een beetje aan het twijfelen Eerst zondag maar afwachten, dan weten we waar we de focus op moeten leggen. Hoewel ik al wat suggesties voorbij heb zien komen nav me foto’s. Ben ook veel te nieuwsgierig. Verrassingen zijn gewoon niet mijn ding
Zijn hier nog vrouwen die nog steeds zoveel last hebben van de vermoeidheid? Ik ben nu net 16 weken en ik had gehoopt dat het intussen toch iets beter zou zijn
Ja ik!!! Slaap elke middag nog een uur en dan red ik het tot in de avond 22.00. Heb nu vakantie. Toen ik nog moest werken en niet kon slapen ib de middag was het helemaal drama. Vk zei dat het na 16-18 weken moet afnemen.
@mimi1988 wij houden ook van kort en stoer. En vooral weinig voorkomend. Onze zoon heet Dave. Hoor je echt heel weinig!
Idem hier, ik heb nu ook vakantie, maar zonder te slapen in de middag kom ik de dag niet door; hopelijk wordt het snel beter!
Ja ik hoop echt dat het gaat afnemen, anders weet ik niet of ik 3 dagen blijf volhouden tot 35 weken.
Ik herken het ook hoor! Het is sinds het 2e trimester wel minder geworden, maar ik heb nog steeds niet hetzelfde energie-niveau als vroeger. Moet het echt wat rustiger aan doen en vaker pauzes nemen. Wat werk betreft: ik vind die vermoeidheid hier ook echt een dilemma. Ik werk als PhD-er en merk dat degenen met wie ik werk weinig rekening houden met de zwangerschap. Je ziet het bij mij ook nog niet echt... Maar door die vermoeidheid kan ik veel minder doen op een dag! Ik loop nu hopeloos achter op de verwachtingen van mijn begeleiders... Ook al de eerste reacties gekregen van mensen die zeggen dat ik niet mezelf ben. Normaal altijd alles op orde en op tijd af en nu vaker afwezig en in de war... Daar gaat m'n zorgvuldig opgebouwde reputatie! Gelukkig ook wel een paar collega's die wel begrip tonen hoor!
Hier precies het zelfde. Slaap ook bijna iedere dag in de middag een uurtje om de avond door te komen. Doe ik dat niet dan zak ik om 8 uur helemaal in elkaar. En daarbij ben ik ‘s morgens voor half 11 mijn bed niet uit te krijgen.
Hier is de vermoeidheid wel iets afgenomen. Red het al best vaak zonder slaapje gelukkig Vandaag wel nog 1.5 geslapen, ik had zo'n hoofdpijn pff. Zo leuk dat al zoveel dames het geslacht weten is een stuk makkelijker met alles vind ik. Ik vind ook dat er op het moment niet veel neutrale kleertjes zijn Heb tot nu toe ook alleen maar 1 pyjama gekocht. Zoontje heeft deze week kindervakantieweek dus wij (nou ja eigenijk mijn vriend) kunnen even door met klussen *kozijnen schilderen Morgen weer een afspraak bij de gym. Benieuwd wat zij ervan vind dat ik nog steeds bloed. Niet veel en ook bruinig, maar toch. Stiekem hoop ik dat ze het geslacht al ziet, maar ze is al snel van het zeggen oh nee niets gezien dus ben benieuwd
Ja niet meer die extreme vermoeidheid maar wel veel momenten op een dag waarop ik een dutje zou kunnen doen. Ik doe het niet want daar heb ik geen ruimte voor op een dag . Maar uitslapen kan ik ook niet in het weekend. Als ik wakker word (na 6e) dan moet ik er gelijk uit anders word ik ziek + hoofdpijn de hele dag. Dus dat zorgt voor vermoeidheid denk ik haha.
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ❤ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje ♡ Momof2girls19 - 31 jaar - 3e kindje 17 januari ♡ Brenda 028 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje ♡ Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje ❤ Dame09 - 31 jaar - 1e kindje 19 januari ❤ Dafino - 35 jaar - 4e kindje ❤ Loveischocola - 35 jaar - 1e kindje ♡ Kaylee1994- 24 jaar- 1e kindje ♡ Seffie - 29 jaar - 1e kindje 20 januari ❤ Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje 21 januari ♡ debby25 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Bruintj3 - 35 jaar - 2e kindje 23 januari ♡ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje ❤ JosjeM - 27 jaar - 1e kindje ♡ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje 24 januari ❤ Suzy85 - 34 jaar - 2e kindje ❤ Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje 25 januari ❤ Cindy29 - 34 jaar - 2e kindje 26 januari ❤ Mamavandave - 31 jaar - 3e kindje ♡ Mimi1988 - 31 jaar - 3e kindje 27 januari ❤ Lessebess - 27 jaar - 2e kindje 30 januari ❤ Sarah28 - 33 jaar - 2e kindje 31 januari ❤ Suethatsme - 33 jaar - 3e kindje ❤ PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje Sterretjes ⭐️Mauzy82 ⭐️Pieterkonijn ⭐️Maritiem Afspraken: Augustus: 5 aug - debby25 - 16 weken controle 6 aug - Cindy29 echo gyn 6 aug - momof2girls - 16 weken controle 7 aug - Pinguinkje - 15 weken controle 7 aug - Sarah28 - 15 weken controle 7 aug - Lessebess - 15 weken controle 8 aug - Loveischocola - geslachtsecho 16,4 weken 9 aug - JosjeM - geslachtsbepaling 16.1 weken 10 aug - Dame09 - geslachtsbepaling 11 aug - Dafino - gender reveal 13 aug - Bruintj3 - controle gyn 13 aug - Cindy29 - Geslachtsbepalende echo 13 aug - o0mona0o - controle gyn 14 aug - Dame09 - Controle verloskundige 14 aug - Mimi1988 - controle verloskundige 16.3 weken 14 aug - Sarah28 - geslachtsecho 16.1 weken 16 aug - Bijbij 16weken echo 16 aug - Suzy85 - eerste centering pregnancy 16 aug - Lessebess - geslachtsbepalende echo 17 aug - PippiMoustache - geslachtsbepalende echo 17 aug - Suzy85 - geslachtsecho 19 aug - debby25 - 20 weken echo 19 aug - Dafino - controle vk 24 aug - Dame09 - 20 weken echo 26 aug - Lalaatje90 - 20 weken echo 26 aug - Brenda028 - 20 weken echo 27 aug - Momof2girls19 - 20 weken echo 27 aug - Melkos - 20 weken echo + geslacht 28 aug - Seffie - 20 weken echo 29 aug - Bruintj3 - 20 weken echo 29 aug - Loveischocola - 20 weken echo met 19,4 week 30 aug - Cindy29 - 20 weken echo 30 aug - JosjeM - GUO September: 2 sept - Vlindertje0102 - controle vk 4 sept - Dafino - 20 weken echo 4 sept - Sarah28 - 20 weken echo 4 sept - Suzy85 - 20 weken echo 5 sept - Vlindertje0102 - 20 weken echo 6 sept - seffie - controle vk 9 sept - Bruintj3 - controle gyn 10 sept - Mimi1988 - 20 weken echo (guo) 16 sept - PippiMoustache - 20 weken echo 17 sept - Brenda028 - controle vk -------------------------------------------------- jongen (4) | meisje (6) | verrassing (1) | onbekend (15)
Oh ik geloof dat wij een meiden naam hebben!! Nog nooit eerder gehoord, en toen ik hem zag was ik verliefd. ml verteld en ook hij vind hem leuk Nu nog even nadenken over de schrijfwijze hihi, want we hebben een i/y meningsverschil En de komende tijd even testen of hij wel lekker bekt (en dan nog hopen dat de echoscopiste gelijk had) *edit: oei, het enthousiasme spat er vanaf door de vele emoji's *
@Adeline19 ik heb niet de vermoeidheid van de eerste weken, maar ook weer niet mijn eigen energie. Slaap ook slecht (veel dromen en vaak wakker) en ga vroeg naar bed. Maar hoef op zich in de middag meestal niet te slapen.
Kan prima! Ik vind zelf wel leuk als soms net iets anders is dan je gewend bent en met deze naam die je niet vaak tegen komt dan is helemaal leuk! En er zijn altijd mensen die de naam niet leuk zouden vinden.. dat hou je toch...