Dat is het hem idd. Vind die weken nu tot aan echo nog erger dan die wachtweken tot de test. Maar heb wel een goede afleiding de laatste loodjes van ons nieuwbouw huis. Over 2 weken verhuizen
Dat is zeker een leuke afleiding een verhuizing. Huis helemaal klaar dat jullie over kunnen ?. Want mee eens, deze dagen/weken zijn erger dan tot de test ja. En moet nog wachten tot woensdag! Echt belachelijk hoor mjah het zij zo dan doen we het maar zo.
Nee zijn nog druk in de weer. Badkamer is eindelijk getegeld dus alle sanitair kan er in. De vloeren moeten nog verder worden gelegd het verven is bijna klaar. Dus nog wel wat werk
Die wacht weken zijn vreselijk hè! Ik tel de dagen ook af... Duurt nog zo lang! Wat leuk een nieuwbouw huis! Wat voor type huis heb je gebouwd?
@Bijbij wat spannend dan nog voor je zeg.. Probeer te blijven vertrouwen op de goede afloop, hoe moeilijk ook! Ik duim voor je op een goede echo ❤️
Pfff dames hier hele dag al buikpijn. Ik speel op zaterdag altijd wedstrijd en na de wedstrijd is het nog erger geworden. Maak me er wat zorgen over, al zakt het nu wel weer wat weg nu ik rustig op de bank zit
Wij zijn uitgeloot geweest voor een 2 onder 1 kap in een nieuwbouw project. Kan niet wachten tot we eindelijk kunnen verhuizen
Dat snap ik! Heerlijk vooruitzicht!! Straks de baby in een heerlijk perfect nieuw huis.. Top! Ja misschien wel zoiets.. Krijg ook al iedere keer beetje zeurende rugpijn. In de zwangerschap van mijn zoontje zat ik 3x per week bij de fysio op een gegeven moment omdat mijn rug het begaf. Misschien zijn dit dan inderdaad al banden nu voor buik en rug.. Hoop het eigenlijk nog niet bij 5 weken dat wordt dan nog wat.. Weten jullie wat ik zo bizar vind? Ik heb echt allemaal symptomen die gelijk zijn aan de zwangerschap van mijn zoontje, maar die ik bij mn miskraam nooit gehad heb.. Geeft toch wat vertrouwen. Enige wat ik extra heb: puistjes! Ik heb nooit puistjes maar zit er nu helemaal onder. Kreeg al opmerkingen er over. Meer mensen last van?
@Brenda028 dank voor je lieve reactie! Zou het kunnen dar je lijf even moet wennen aan de hormonen? Hopelijk deze zwangerschap rustiger en anders kalm aan.
Ik vind het wel grappig om te lezen dat iedereen meerdere testen doet eigenlijk. Ik heb er zelf 2 gedaan en die vrouw van moeders voor moeders deed er natuurlijk nog 1, dat was overigens echt een knaller (afgelopen vrijdag) Ik ben nu vooral heel erg moe op het moment, ik ben gisteren naar de sauna geweest (was al gepland) ben niet in de sauna's zelf geweest, durfde het niet omdat het wordt afgeraden de eerste 3 maanden. Ik heb wel heerlijk liggen slapen, gezwommen en een hoofdmassage gehad dus gisteren was ik even echt uitgerust heerlijk! Ik heb soms dat ik misselijk wordt na bepaalde geuren, in de IKEA van de week bijvoorbeeld pff die zoete kaarsen kon ik echt even niet hebben
Even niet online geweest en er is al heel wat bij te lezen. Welkom nieuwe dames! Laten we allemaal hopen op een plakkertje. Wat kwaaltjes betreft heb ik nu nergens meer last van op wat gevoelige borsten na. Bij de vorige zwangerschappen ook niet gehad in het begin. Bij de jongste kwamen ze pas later en bij de oudste nooit kwaaltjes gehad.
Ik doe aankomende woensdag nog de CB voor het ziekenhuis. Maar eigenlijk hoeft dat niet. Misschien doe ik hem ook wel eerder. En bel dan gewoon woensdag met de uitslag kan ook.
Volgens mij wil ik weer eens veel te vlug. Vanmorgen ook de CB gedaan en gaf weer de 1-2 aan. Dus beetje angstig nu. Maar wellicht wil ik ook wel weer te snel.