Uitgerekend 16 t/m 31 januari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 7 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Denk het ook ! Zitten maar 2 dagen van donderdag naar nu. haha en net 4w en 1 dag. Dus ik denk dat ik te vroeg ben geweest. Had mn plan moeten volgen. Woensdag pas doen. Mjah ik zag die van jou en denk jaaaaah die wil ik ook !

2. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Nou ja beetje in de stress geschoten door die test :oops:
    Net nu vandaag de buik ook een stuk rustiger is al gisteren :eek:
    Wat een stress volle tijd is dit ook eigenlijk...

3. Vlindertje0102

Vlindertje0102 Fanatiek lid

22 jun 2018
    2.554
    2.229
    113
    Vrouw
    Het is zeker stress vol. Probeer het positieve vast te houden en er vanuit te gaan dat je gewoon echt zwanger bent.
    Kwaaltjes komen en gaan ik heb het ook niet constant

4. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.257
    12.633
    113
    Vrouw
    Kwaaltjes komen en gaan idd! En zw testen hangt zoveel van urine af is het ner wat wateriger dan kan ie minder aangeven dan als ie geconcentreerdere urine hebt. Probeer met nadruk op probeer je er niet te druk over te maken.. en dat is makkelijker gezegd dan gedaan weet er alles van haha

Mauzy82 vindt dit leuk.
  5. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.257
    12.633
    113
    Vrouw
    Pak goed je rust vooral in begin van zwangerschap kan je door te veel inspanning meer buikpijn hebben. Vorige keer ook heel erg na het werken(huishoudelijke hulp) dat ik daarna echt buikpijn had en me rust moest pakken. Vk zei toen dat ik ook vooral op avond niet teveel meer mocht doen en vaker rust momenten moest pakken! Luister na je lichaam

6. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja jullie hebben gewoon gelijk en moet me ook geen zorgen maken. Heb net de 4 weken aangetikt en 1 dag dus 1-2 weken is meer dan prima. Bij de 5 weken in de buurt geeft hij pas 2-3 en bij sommige helemaal niet. Ik zet mn pruil snoet af en ga weer lekker op mn roze wolk hangen. Dank voor het geruststellen dames. Ik test alleen woensdag nog voor de vorm zh en heb nog 2 x hcg prikken. En dan is het voor mij klaar.

Brenda028 en Vlindertje0102 vinden dit leuk.
  7. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113

Dit zul je waarschijnlijk je hele zwangerschap met vlagen hebben. Tenminste dat had ik wel... ook toen ik ver op het laatst liep. Als die een dag niet bewoog werd ik gek :rolleyes:

Eergisteren flink buikpijn.. dus ik was alweer op zoek naar bloed. Gelukkig niets gezien!

Deze zwangerschap vanaf het begin wel een bepaalde rust. Het voelt alsof het goed zit (laten wij het hopen)

Ik vermoed dat je met de cb net te vroeg was en jammer dat men er dan meteen zo onzeker door word he.

Maar probeer positief te blijven:D

Heb je al een afspraak staan?

8. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja dat vermoed ik ook wel. Denk ook wel dat het nog goed zit hoor. Maar had verwachtigen dat tie 2-3 aan zou geven. Terwijl ik gister de eerste soort van knal test had. Dus ik was gewoon over moedig geraakt. Er is dus gewoon niets aan de hand. En ben net 4 weken.

Ja had gisteren ook veel meer buikpijn dan vandaag. Maar zo nu en dan voel ik het toch wel komen nu. Moet gewoon relaxen leren haha

Nee ik mag pas woensdag uitslag test doorgeven aan t ziekenhuis. Dus moet nog eventjes wachten helaas das ook wat me onzeker maakt. Maar is ook onzin in principe.

9. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    @Mauzy82 wachten is rot, maar als je nu een echo zou krijgen, geeft dat nog geen rust omdat je nog amper iets kunt zien.

Ik mocht voor de eerste echo met 5 weken komen, maar heb bewust gezegt dat ik het liever een week later heb. Dan heb je tenminste een kans dat een een mooi kloppend ♡ ziet

Mauzy82 vindt dit leuk.
  10. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Cindy29 : In het umc doen ze echo's vanaf 7 weken. Net zoals na elke tp je 14 dagen moet wachten.
    Tis gewoon door die rottige test van vanmorgen dat ik wat angst heb gekregen. Idd echo zegt ook niets nog.

11. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Sorry dames voor mijn gespam...
    Maar herkent iemand dit ?
    Alles is voor mij de 1e keer hoor dus weet echt niet wat normaal is en wat niet.

Vanmiddag met staan rek en strek en druk gevoel in de buik, moe en spierpijn gevoel in heupen als of ik niet lang meer kan staan voordat mn benen soort van knikken en jeuken lijkt het wel. En toh een duw trek pijn in de onderug. Dit had ik voorheen niet.

12. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Ja hoor dat zijn hele normale kwaaltjes voor nu. En die komen en gaan de komende periode.. En die rugpijn, die wordt waarschijnlijk steeds erger als je buik groter wordt o_O... Maar dat heb je er tegen die tijd allemaal voor over :roflmao:

MilouR vindt dit leuk.
  13. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Dankjewel voor je reactie. Ik doe vandaag inderdaad lekker rustig aan. Lig heerlijk in de zon in de tuin ☀️. Merk dat de buikpijn van gisteren er meteen dan ook niet is

Mauzy82 vindt dit leuk.
  14. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Voelt allemaal heel vreemd aan voor de 1e keer haha vandaag dan juist in teenstelling tot gister weer niet misselijk. Maar nu meer lichamelijke klachten. Fijn te weten dat het nog erger word haha heel graag zelfs heb het er echt wel voor over als Dino maat blijft plakken en groeien maakt het mij niet uit hoe ik in Januari "20 kom :roflmao:

15. Dame09

Dame09 Fanatiek lid

6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Ik vind het soms ook lastig hoor met die wisselende symptomen, die komen en gaan. Soms ineens trekkerige baarmoeder, dan ineens helemaal niks meer. Dan weer een vlaag lage rugpijn. Ik probeer gewoon tegen mezelf te zeggen dat het allemaal goed zit en tel verder af tot de eerste echo :)

Mauzy82 vindt dit leuk.
  16. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Dame09 : Ja is voor iedereen he dat de symptomen gaan en komen. Maakt idd wel onzeker zo nu en dan. Woensdag kan ik afspraak maken voor 1e echo. Dus wij gaan ook langzaam aftellen naar de 6 en of 7e week. Voor nu besloten vooral te genieten van alles wat komt.
    Testen doe ik ook niet meer, zwanger is zwanger en heb nog 2 x bloedprikken.

17. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Lekker he vandaag dat weertje. Hier is het nu omgeslagen in dreigende omweer (Limburg woon ik) ;) maar ook beetje bezig geweest met opruimen en zo.
    Fijn dat de buikpijn weg is. Merk ook wel hoe meer inspanning hoe meer pijntjes. En bij rust hoe rustiger het blijft.

18. Dame09

Dame09 Fanatiek lid

6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Ik moet iets langer wachten nog op de eerste echo. Die is in week 10. Dus nog 4,5 week wachten. Voelt nu nog als een eeuwigheid o_O

19. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Dame09 : Was daar een reden voor ? Je zult het vast al verteld hebben hoor maar geheugen wil nog wel eens een zeef zijn momenteel o_O maar jeejtje idd nog 4.5 week wachten das idd een eeuwigheid jaah wij helpen en kletsen je er wel doorheen meid komt goed :)

20. Dame09

Dame09 Fanatiek lid

6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Standaard wordt de eerste echo gepland in week 9/10. Als er geen bijzonderheden zijn (lees, geen bloedverlies, geen eerdere (v) miskramen of wat dan ook) dan mag je pas dan voor de eerste echo komen... Gelukkig komen er nog 2 gebroken weken aan (Hemelvaart/Pinksteren), waarin wij lekker naar de camping gaan. Dus hopelijk gaat de tijd snel :)

Deel Deze Pagina