Volgens mij is dat de baarmoeder! Ik heb links zo’n soort bobbel (scheve babybuik in mijn geval) en mijn verloskundige zei dat het de bovenkant van mn baarmoeder is die naar links gekanteld ligt. Voelt bij mij ook naar als iemand erop drukt..
Wat gek dat de baarmoeder aan 1 kant super hard is en aan de andere kant niet. Ik leer nog eens wat. zal vast wel rechttrekken hahah
De baarmoeder kan echt alle kanten opgaan haha. Heb filmpjes van mijn vorige zwangerschap dat je hem gewoon van links naar rechts ziet gaan
Ow weet ik dat voor een volgende keer als we erheen gaan. Was zaterdag bij de andere babyzaken in Groningen.
Ik twijfel of ik morgen de huisarts ga bellen. Al een week last van mijn rug. Eigenlijk sinds de training met de personal trainer, was gelijk de laatste tijdens de zwangerschap. Het is niet continue even weg, maar las ergens als het meer dan een bepaald aantal dagen aanhoudt je even door de HA moet laten checken of het geen bekken klachten zijn... wat denken jullie?
Dan kan je gaan, maar je kan ook gelijk de fysio bellen je hebt tegenwoordig heen verwijsbrief meer nodig. Misschien dat het voor een speciale bekkenfysio anders is, dat weet ik niet.
Ja hoor kan zeker! Maar kunnen ook opgezette darmen zijn of een volle blaas. Dat laatste is makkelijk te testen door te gaan plassen. Bij mij baarmoeder links duidelijk te voelen nu terwijl dat bij mijn zoontje meer middenrechts was
Hmmm wij zijn dus op vakantie en ben vandaag hard gevallen. Ik struikelde en toen boem zo op mn billen. Voelde de dreun door mijn hele bovenlichaam en dus ook in mijn buik. Nu bang dat er iets met de baby is. Zo boos op mezelf dat ik zo onhandig ben
O jee... Ik ken de schrik! Ging tijdens onze vakantie ook onderuit... Struikelde over een steen en viel voorover. Kon me gelukkig opvangen met m'n handen, maar voelde meteen de banden te ver rekken. Ik heb 2 dagen last gehad van m'n stuitje daarna en maakte me ook zorgen. Maar de baby mankeerde niks! Mijn gyneacoloog zei dat baby's best wel goed beschermd zitten in de baarmoeder, zeker als ze nog zo klein zijn en nog relatief veel vruchtwater hebben. Alleen bij stompen oid direct in de buik raadde ze me aan naar de arts te gaan. Maar als je je echt zorgen maakt, kun je natuurlijk naar een dokter gaan daar. Sterkte!
Wil eigenlijk geen paracetamol slikken tijdens de zwangerschap, ook al zeggen ze dat het geen kwaad kan.. maar Pff wat een pijn in mijn bekken/onderrug dat uitstraalt naar mijn knie en voet.. hoop dat het morgen beter gaat!