Ik dans morgen mee met jou @Langmuts Ik heb net zo'n gymbal besteld. Ik lees goede ervaringen. Kun je wat oefeningen mee doen voor je rug/bekken. Verlicht ook het zitten op vlakke oppervlakten, zoals een bank. En kan tijdens de weeën ook goed werken, ben benieuwd. Kost toch haast niks..
Ik heb gewoon over 9 dagen de 20-weken echo met 19 weken en 1 dag. Zo spannend, maar ook zo fijn dat het eraan zit te komen...
Oh jeetje ik loop nogal wat achter met kopen geloof ik ik heb een maxicosi en box gekocht en voor de rest nog niet .. Verder wat gratis doekjes etc. Oh ja en 2 witte rompers om de broers wat leuks op te laten kleuren
Bekijk bijlage 624969 Ik vergeet het te melden dat ik wat heb gekocht haha! Top aankoop is toch wel deze ideaal voor in de winter. En bij de kassa was ie nog goedkoper wel 5 hele euro’s!
Ik heb in zoverre alles al hihi. Behalve als het een meisje wordt, dan wordt het toch kleertjes shoppen. En ik wil nog een nieuwe eetstoel, aankleedkussen en verzorgingstas
@Dame09 Nee, is voor de baby ze noemen het een autopakje. Soort skipakje maar dan zitten de benen in een zak, en zit een gat in voor de maxicosi gordel door heen te doen... ik ben echt slecht in uitleggen haha
Oh bij mij valt het nog mee hoor denk ik 2 broekjes, 1 pakje, en 3 rompers. Grote dingen hebben we nog van zoontje. Moet alleen een nieuwe wieg, voetenzak maxi cosi, badje, luiertas.. verder wat nieuwe Hydrofielen en kleertjes
We krijgen een dochter!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben echt de gelukkigste persoon op aarde. Wat een zegen!!! Ben zo dankbaar!!!