Hier ook nog niet veel gekocht hoor. Hebben de kamer en alles nog van zoontje. Ik heb een kinderwagen en box gekocht omdat het gewoon een te mooi aanbod was. En verder een neutrale pyjama. Ik vind neutrale dingen niet zo leuk, dus moest toch wel echt eerst weten wat wij krijgen
Ik heb vandaag toevallig deze 2 jurkjes binnengekregen. De roze komt niet goed tot z’n recht op de foto. Het is een oud roze corduroy jurkje.
Ik heb ook nog niks gekocht, wilde net een meisjespakje kopen maar ben er nog niet klaar voor merk ik Grote dingen heb ik van mn zoontje nog (en bakken jongenskleding). Babykamer heb ik dus gewonneb en is gisteren bezorgd. De oude heb ik te koop staan.
Ik heb al een hele verzameling en allemaal gekregen. Zal zo wel een foto oploaden ik ben nu een beetje van slag... Mijn inval collega die ik vandaag had heeft mij bang gemaakt. Ze zei dat zij een miskraam kreeg bij 4,5 maand zwanger en dat dat ook begon bij Rugpijn en dat ik moest oppassen en blablabla. Ik vond het zo rot voor haar maar ik wilde het echt niet horen. Ze was me bang aan het maken ook omdat ik nu rechts zo'n harde "bobbel" heb. Pfff waarom maak ik mezelf zo gek
Heeft iemand misschien een goede tip waar je leuke zwangerschapskleding kunt kopen in (centrum) Utrecht? Wil daar zondag heen, maar zag dat de Noppies dan gesloten is en de Bijenkorf verkoopt alleen zwangerschapslingerie... Of goede tips in Amsterdam mag ook, dan ga ik daarheen.
Jemig wat ontzettend onnadenkend van je collega!! Grrrr hoe stom kun je zijn zeg. Laat je niet bang maken hoor! Bel even met je verloskundige om advies en onthoud: de kans dat het misgaat bij deze termijn is minder dan 1%.
@Seffie Naja zeg hoe durft ze dat slaat toch nergens op omdat te zeggen. Ik heb wel eens onder me navel een harde bobbel. Denk dat er allemaal bij hoort en rugpijn. Ook logisch want alles groeit. Als ja echt niet vertrouwt zou ik de vk bellen. Knuff H&M heeft ook leuke zwangerschapskleding!
Het ligt er aan waar je naar op zoek bent. Voor broeken vond ik de h&m wel fijn. Met 17 weken toch ook maar mijn eerste zwangerschapskleding gekocht
Als ze er een volgende keer over begint, zou ik zeggen dat het heel vervelend voor haar was, maar dat jij dit soort verhalen nu niet trekt. Er zijn zoveel meer vrouwen die rugpijn hebben tijdens een zwangerschap en die geen miskraam krijgen...onnodig dat ze je daar bang mee maakt.
Wauw wat een ontzettend dom mens Sommige mensen denken gewoon echt niet na voordat ze iets zeggen! Laat je niet bang maken, de kans is nu echt heel klein. Hier ook een tijd een dikke pijnlijke bult gehad, links naast mijn navel en de rugpijn is er iedere dag... Hoeft dus echt niets te betekenen