Geen ervaring! Maar ben wel benieuwd. Wij willen ook en cosleeper of weer een wieg (die van zoontje toen verkocht ivm ruimtegebrek toen hij er uit gegroeid was).
@Bijbij succes en @Suzy85 ben benieuwd wat je er van vindt @Lessebess heel veel plezier en ben benieuwd
Ik heb via marktplaats een bijna nieuwe maxi cosi zelia gekocht. Mijn broertje heeft die ook en dacht die is fijn.
Die willen wij ook. Ze zitten er toch niet járen in dus vind de prijzen van sommige wagens echt te gek. Dan koop ik liever een goeie buggy voor als ze goed kunnen zitten . En die zelia heeft ook een leuke luiertas die er bij past. Wij gaan proberen zo veel mogelijk aan te schaffen tijdens de mega mazzel dagen van prenatal in september.
Sorry geen ervaring. Ons zoontje heeft vanaf het begin al op zijn eigen kamer geslapen. Doen we met zusje ook
@Lalaatje90 Hier ervaring met een co-sleeper. Ik vind het ideaal. Lekker dicht bij je en je hoeft er in principe niet uit als ze onrustig zijn. En gemakkelijker dan een wieg vond ik, omdat je dan steeds over die rand heen moet. Hier ook weer een co-sleeper. We hebben niet eens een babykamer het eerste jaar ofzo @Cindy29 Zeker als je niet weet waar te beginnen, zou ik een draagconsulent zoeken!
Hier een prachtige draagdoek gekregen bij mijn zoontje van mijn schoonzus. Alleen ik vond dragen vreselijk dus misschien 5x gebruikt. Het knopen is niet zo moeilijk dat is een handigheid, maar ik vond het gewoon helemaal niet fijn en inderdaad last van mn rug. Ik hou het dus bij de kinderwagen. Wij hebben de joolz, heel erg fijne wagen! Over bv / kv. Ik twijfel nog. Bv ongeveer 6 weken gegeven en was drama. Denk dat ik dat nu niet weer wil maar dat voelt toch schuldig ofzo als ik dat niet doe. Maar zie er enorm tegen op als ik dat weer moet doen. Ik zou trouwens altijd 1 pak kunstvoeding in huis halen. Mijn man heeft midden in de nacht met kerst naar het ziekenhuis moeten rijden om het te halen omdat mensen zeiden dat t snel genoeg gehaald is. Nou wij halen t deze keer gewoon in huis!
Voor degene met rugklachten, laat je niet weerhouden van het dragen. Ik heb chronische rugklachten maar mijn jongste bijna 5 jaar gedragen Soms kan het dus wel (maar uiteraard zijn er uitzonderingen)
Ik heb de vorige zwangerschap centering pregnancy gedaan bij dezelfde praktijk en nu dus weer. En net de eerste bijeenkomst gehad. Weer een groep met leuke dames. Fijn om weer hieraan deel te kunnen nemen. Het is vooral een hoop gezelligheid met dames die ongeveer net zo lang zwanger zijn.
Ik heb vorige week eerste CP gehad. Ik moest wel even wennen merkte ik. Toch heel ander soort dames dan ikzelf ben, dus echt aansluiting was er nog niet. Maar misschien komt dat nog. We hebben ook een appgroep aangemaakt, maar die wordt nog door niemand gebruikt. Misschien vind ik het ook gewoon wel fijner om hier met jullie te praten haha
Dan is het lastig. Maar geef het een kans, wellicht is het leuker wanneer jullie elkaar iets beter leren kennen. Hier was de vorige keer en ook dit keer de groep vrij homogeen. Allemaal hoogopgeleide dames met een carrière. Die appgroep werd de vorige keer CP bij ons ook pas na een paar maandjes een beetje gebruikt. En we appten niet heel veel met elkaar. Maar komen nog steeds met regelmaat bij elkaar en kletsen dan lekker over de ontwikkeling van de kindjes.
Bij mij was ook allemaal dames met hogere opleiding/functie dan mij. Maar ik wist het meeste van zwanger zijn af hahahaha... er waren ook paar nog op vakantie dus ben benieuwd. Voor nu was ik ook degene die verste zwanger was. Haha Gisteren een rolgordijntje voor de kamer besteld. Online veeel goedkoper dan in de winkel, maar wel even na de kleur kunnen kijken en past mooi bij wat we willen in de kamer. Nu wachten op de levering van ali met de muurstickers en dan kunnen we beginnen. We krijgen van vrienden hun commode en ledikantje en dan alleen nog een kast erbij. Ook gekeken na een lamp maar dat vinden we allemaal niks.. maar hebben nog eventjes hahaha!
Zojuist terug van het hartje luisteren bij de verloskundige ❤Het klopte allemaal heel erg goed en ze vond het ook leuk om mij nog even te laten spieken, dus ook nog een ongeplande echo gekregen super blij met mijn verloskundigenpraktijk. Je zag hem weer lekker goed bewegen en later zat hij heel de tijd met zijn duimpje bij zijn mond en met zijn voetjes over elkaar echt super schattig Zij is niet zo goed in echoscopie (vind ze zelf) maar volgens mij vond ze het maar al te leuk om het weer even te kunnen doen. de vorige keer had ze gelijk zijn piemeltje in beeld waar ze heel erg van schrok Hahaha dus nu ging ze er weer een missie van maken om zijn piemeltje te zoeken zo grappig.
Eens. Ik heb een vrij serieuze bindweefselaandoening, waardoor ik 24/7 pijn heb en vooral in nek/rug/schouders. Maar dragen ging wel! Hoop het dit keer ook weer lang te doen Wij hadden vorige keren een zelfgemaakte co-sleeper. Nu lenen we de snuzpod van mn schoonzusje (vorige keren waren er nog niet echt veel opties om te kopen qua co-sleepers).