Wow, wat weten al velen het geslacht inmiddels! Wij horen het denk ik pas met de 20 weken echo op 5 september in de middag... Nog bijna 3 weken wachten dus! En ik ben zó benieuwd Hier ook nog geen positiekleding. Denk dat ik de zomer nog wel door kom met mijn normale kleding. Ik draag sowieso veel rokjes en jurkjes, dus dat gaat nog prima. Alleen krappe t-shirtjes zijn niet meer zo charmant nu, haha. Ik moet me dus met het shoppen nog een beetje inhouden... Kan nog niks voor de baby kopen en ook nog geen positiekleding. Verheug me er al op als dat straks wel allemaal kan!
Leuk dat een aantal weer weten of ze een jongen of meisje verwachten! Vandaag de crematie gehad. Wat het nu extra bijzonder maakt is dat ik uitgerekend ben op de verjaardag van mijn opa. Dat wist ik natuurlijk al, maar na afgelopen week geeft dat toch echt iets bijzonders ❤️
Leuk! Ik koop ook gewoon stretch kleding wat past. De meeste positie kleding vind ik dan ook niet mooi..
Ohh daar ben ik het wel mee eens. Het meeste is ook echt niet mooi. En wat dan wel een beetje hip is is gelijk zo prijzig..
Meiden ik ben zo opgelucht! Na mijn harde val van afgelopen week eindelijk gedurfd om de angelsound uit de vakantie koffer te pakken. Eerst vond ik mijn eigen hartslag maar binnen een minuut ook de baby. En ze zwom de hele tijd weg maar vond haar steeds weer. Opgelucht!