Ik zou eerst even met je vk overleggen voordat je extra ijzer gaat nemen. Schijnt slecht voor de baby te zijn als je ijzergehalte te hoog is namelijk.
Bij mijn echocentrum zeiden ze het liefst de 20 weken echo vóór de 20e week te willen plannen, zodat er voldoende tijd is om nog extra onderzoeken te doen mochten ze iets afwijkends zien (gaan we natuurlijk niet van uit). Maar planning lukte niet bij mij, dus ik heb nu met 20+3 de echo.
Doordat ze mij vergeten waren in te plannen voor de 20 weken echo heb ik hem nu met 20+1. Hier doen ze dat ook het liefst in de 19de week
@sarah28 waarom twijfel je? Ik ben heel benieuwd voor je of er bij de 20 weken echo ineens een knul te zien is haha. Spannend. Ik twijfelde na de eerste geslachtsbepaling ook wel een beetje hoor, omdat ik het met 14,5 week had gedaan. Maar een week later bij de vk had ze ineens zijn geslacht in beeld haha, was niet te missen. Afgelopen vrijdag natuurlijk ook een spontane echo gehad en ook daar was er (gelukkig) weer een piemeltje te zien We hebben al aardig wat jongens kleding gekregen dus ik hoop dat het bij de 20 weken echo nog steeds een knul is haha.
Ik heb dus de laatste echo gehad met 14.4 en toen was het een meisje dus hoop dat dit nog zo is met de 20 weken echo haha
Hier vorige keren wel een geboorteplan. Weet nog niet of ik dat dit keer ga doen, of op ga schrijven in elk geval. Weet wel heel zeker wat ik wel en niet wil
Bij mijn zoontje geen geboorteplan bij deze denk ik ook niet. Wil mij wel eens verdiepen in een bad bevalling
Oeh, volgens mij ben ik dan de eerste met de 20 weken echo. . Morgen mogen wij (19 wk) Ik begin nu echt zenuwachtig te worden.. Hoop dat alles goed is (ga ik wel vanuit eigenlijk ) en vind het geslacht zo spannend! Met zo'n 16 week zei ze meisje, maar ze zei ook dat het eigenlijk nog aardig vroeg was dus ik haar er niet op vast moet pinnen Onze zoon was ook een meid zeiden ze destijds dus ik durf niet te geloven hihi (vooral ook omdat we 2 jongens hebben, en een meid toch als een kers op de taart voelt) Ik wil zo graag in kleurrrrr kopen
Ik durf ook nog steeds niets te kopen. Heb dan ook nog niets. Wil eerst de 20 weken echo afwachten. Geboorteplan heb ik bij beide kinderen niet gehad en ga ik nu ook niet doen. Een bevalling kun je toch niet plannen en tijdens de bevalling kun je ook aangeven wat wel en niet wil. Het enige wat ik wil is in het ziekenhuis bevallen en dat moet ik nu toch, omdat ik medisch ben
Ja, dan ben je de eerste volgens mij. Wij mogen zaterdag met 19.1. Ik vind het ook wel spannend hoor. Ga er vanuit dat alles goed is, maar toch..
Ohh ik ga er van uit dat het hier wel gewoon een jochie is piemeltje was zo duidelijk heb nu in totaal 3 pakjes zelf gekocht en 1 jasje. Valt mee dus
Wij hebben ook gewoon spulletjes gehaald hoor hahaha! Ga er vanuit dat piemeltje er nier afgevallen is haha
Omdat t nog wel eens voorkomt dat een meisje toch een jongen blijkt te zijn. De vk zei ook dat hij t niet met 100% zekerheid kon zeggen en heb geen foto. Dussss ik hou voor de zekerheid een slag om de arm Bij jongens is t veel minder vaak dat t piemeltje toch ineens geen piemeltje was
Haha precies hierom durf ik ook nog niets te kopen. Wil het graag nog een keer bevestigd krijgen voordat ik iets koop. Wij hebben maandag de 20 weken echo met 19.3
Hier de 20weken echo met 18.6 Ben niet heel zenuwachtig, maar kan wel pas echt genieten als die goed is. Vandaag niet de drang om te poetsen, maar om te shoppen Schoenen en aantal truien voor zoontje, schoenen voor mij, decoratiespul voor de kamer van zoontje een nieuwe bril... En dan is het 2de pakje voor de baby ook een feit.. Vond hem te leuk om te laten hangen
Wij hebben zojuist via MP een Joolz Day wagen en buggy gekocht, 150 euro . Wel even alles in een sopje, want het rook nogal naar eten , maar ziet er verder keurig uit. Blij! En @geslacht, zou het zo kunnen zijn dat als er duidelijk 3 streepjes te zien zijn dat het toch nog een jongen blijkt te zijn? Echoscopiste heeft niet gezegd dat ze twijfelt ofzo...