Wat een ellende zeg? Kunnen ze je dan geen emasafene voorschrijven? Daarvan is toch wel bekend wat het doet. Dat bestaat al heel lang
Ja ik ook. Heb wel van een vriendin begrepen dat je er goed ziek van kunt worden. Maar dan nog haal ik hem wel
Moet je zelf even vragen aan de vk die beginnen er vaak zelf niet over. Was bij mij ook zo. Is tussen de 28 en 32 weken. Vanaf het einde van dit jaar krijg je die aangeboden en hoef je er niet voor te betalen nu wel nog
44 euro las ik. Maar toch wel de moeite waard hoor. Je moet er niet aan denken dat je baby dat krijgt en zuurstof tekort oploopt door teveel hoesten. Dan maar een beurse arm
@kilo's, Hier nu een kilo of 7/8. Maar meeste is er in de eerste drie maanden aan gekomen, omdat ik moest blijven eten, vanwege de misselijkheid en eigenlijk alleen vette dingen kon verdragen. En niet kunnen sporten. Nu weer regelmatig bewegen en normaal eten, dus gaat minder snel. @bult, Ik heb een scheve buik. Zal kijken of ik een foto kan toevoegen! @kinkhoest, Ik ga hem idd ook halen. Moet nog even kijken wanneer, want vanaf eind van het jaar wordt ie vergoed geloof ik. Zou dan net kunnen bij mij. Hoorde wel dat er leveringsproblemen zijn, dus dat is nog wel even een dingetje. De vk biedt het idd nog niet actief aan. Het voordeel voor je baby, is dat deze dan tot de eerste vaccinatie beschermt is. Ik heb twee kinderen op de basisschool en daar komt het wel nog vrij regelmatig voor, kinkhoest, dus dan wil ik niet dat de baby daar mogelijk risico door loopt. @Dafino Werkt jouw partner ook in de drie ploegen? Hier nog steeds vrij regelmatig onprettige harde buiken. Vooral na werkdagen/drukke dagen. Ik voelde vanochtend twee duidelijke schopjes! Nu niks meer natuurlijk
Ik doe de kinkhoestvaccinatie sowieso. Vorige zwangerschap ook gedaan. Mijn man toen ook, dus hij hoeft niet opnieuw. De gevolgen van kinkhoest voor nog onbeschermde baby’s zijn echt flink en dit is een mooie manier om ze te beschermen. Zeker omdat kinkhoest best veel voorkomt.
Ja las dat sommigen de kinkhoest vaccinatie iets later krijgen dan 32 weken. Dat zou dan precies kunnen hier. Ik wil hem ook wel gaan halen. Zoontje gaat naar een kdv in een basisschool, dus wil de baby de eerste maanden wel beschermen. Bij mijn zoontje 3 jaar terug niets over gehoord of ze dat al deden. Werd in ieder geval niet besproken toen.
Hij werkt in 5 ploegen. Dat routeert sneller door. 2 ochtend, 2 middag, 1 dag vrij, 2 nacht, 3 dagen vrij. Ik heb dat af en toe ook met mijn buik. Maar als ik zit/sta zie je er niets van. Ik zie inderdaad ook veel voordelen van de vaccinatie. Neem liever geen risico. Bij mijn andere kids was dat allemaal niet. Mijn dochtertje is het eerste jaar heel veel ziek geweest. In het ziekenhuis gelegen, meerdere longontstekingen en uiteindelijk een jaar lang preventief antibiotica gehad ter voorkoming van nog een longontsteking. Ik weet dus wat voor ellende dat is. Als we dat maar een beetje kunnen voorkomen met een zere arm en een lamlendig gevoel doe ik dat graag.
Vanmiddag bij de fysio geweest: word morgen gebeld Door de bekkenfysio. Fysio van vandaag zei: dit gaat alleen maar erger worden. Krijg je hoop van Bij de verloskundige was alles goed. Zij gaf als tip om met de bekkenfysio te overleggen over een bekkenband tijdens het werken.
Dat is in ieder geval wel eerlijk. Er wordt niet omheen gedraaid. Leuk is anders. Maar ok.. hopelijk gaat de bekkenfysio helpen!
Ja hoop het! Zwangerschapszwemmen was wel heel goed zei hij. Maandag mee begonnen, dus wie weet gaat dat nog wat verlichting geven. Heb wel tegen de vk gezegd: jullie moeten zeggen als ik minder moet werken. Ik doe dat niet uit mezelf. Voel me te verantwoordelijk naar mijn klas toe.
Die van mij werkte eerst ook in 5 ploegen voordat de eerste werd geboren in 2014. 6 dagen werken, 4 dagen vrij. Nu zit ie in 3 ploegen. Dat is wel wat vervelender vind ik.