Dames, even iets van mijn kant, Ik zit al een aantal dagen echt met enorme diarree, continu. Ik herken dat totaal niet van mijn andere zwangerschappen, alleen rond de bevalling dan, en ik heb wel gelezen dat het een zwangerschapssymptoom kan zijn, maar is iedere dag achter elkaar niet erg? Hoelang kan ik het aankijken en wat is normaal? Wanneer moet ik er wat aan doen?
Ja langzaam aan begint dat bij mij ook. En zon soort "scheur"gevoel met opstaan. Maar nu heb meestal wel meer klachten in avond en vroege ochtend. Overdag lukt het prima. Ik ook tot ongevee 21:30.
Zorgen dat je voldoende drinkt natuurlijk tegen uitdroging. Maar zal wel als het langer dan 4 a 5 dagen duurt even contact leggen met huisarts of zo. En even navragen hoe en wat.
Ik herken het van mijn vorige zwangerschap. Ik heb er toen niets mee gedaan. Het schommelde bij mij van het ene moment diaree en later weer obstipatie. Wat je wel kunt doen is ervoor zorgen dat je voldoende vocht binnen krijgt
Dat kan prima hoor! In de zwangerschap van mijn zoontje ging ik me pas rond 20 weken zwanger voelen en dat was alleen maar omdat er een buik kwam. Nooit kwalen gehad. Nu sinds een paar dagen wel steeds behoorlijk misselijk, strak voelende opgezette buik en nu al rugpijn.. Doe mij maar geen kwaaltjes, veel fijner! Mijn man zegt steeds: dit is een meisje of een tweeling, want je kwalen zijn anders
Ja ik weet dat het prima kan. Bij de oudste en de 2 miskramen ook nooit kwaaltjes gehad en bij de jongste echt alles wat je je kunt bedenken. Ik heb 2 zoons dus zegt ook niets over het geslacht. Toch zou ik soms liever iets voelen. Helemaal na die miskraam. Dat kan je dan soms best wel onzeker maken
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ❤ Izi - 32 jaar - 3e kindje ❤ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje ❤ 17 januari ❤ Brenda 028 - 31 jaar - 2e kindje ❤ Momof2girls19 - 31 jaar - 3e kindje ❤ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje ❤ Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje ❤️ Melkos - 29 jaar - 4e kindje 18 januari ❤ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje ❤ Chocolala - 34 jaar - 1e kindje na MA 19 januari ❤ Dame09 - 31 jaar - 1e kindje ❤ MamaL90 - 28 jaar - 2e kindje 20 januari ❤ Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje ❤ 21 januari ❤ Dafino - 35 jaar - 4e kindje ❤ 22 januari ❤ PieterKonijn - 27 jaar - 1e kindje 23 januari ❤ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje ❤ JosjeM - 27 jaar - 1e kindje 24 januari ❤ Mauzy82 - 37 jaar - 1e kindje ❤ Suzy85 - 34 jaar - 2e kindje 25 januari ❤ Maritiem - 28 jaar - 4e kindje ❤ Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje 26 januari ❤ 27 januari ❤ Cindy29 - 34 jaar - 2e kindje ❤ Milou - 30 jaar - 3e kindje 28 januari ❤ Bruintj3 - 35 jaar - 2e kindje 29 januari ❤ 30 januari ❤ 31 januari ❤ Afpraken: ♡ 20 mei - JosjeM - ziekenhuis uitslag zw test doorgeven. ♡ 22 mei - Mauzy82 - zh bellen uitslag zw test. En 1e afspraak echo maken. ♡ 24 mei - Izi - eerste echo gyn ♡ 24 mei - Bijbij - 5e echo gyn ♡ 27 mei - bel afspraak vk voor inplannen eerste echo ♡ 4 juni - Momof2girls19 - eerste echo vk ♡ 5 juni - Cindy29 - eerste echo gyn ♡ 5 juni - MamaL90 - eerste echo gyn ♡ 6 juni - o0mona0o - eerste echo vk ♡ 6 juni - melkos - eerste echo vk ♡ 6 juni - Vlindertje0102- eerste echo gyn ♡ 6 juni - JosjeM - eerste echo gyn ♡ 7 juni - Mangoeste - eerste echo gyn ♡ 10 juni - MilouR - intake vk ♡ 11 juni - Brenda028 - eerste afspraak vk ♡ 13 juni - Dame09 - eerste afspraak vk ♡ 13 juni - PieterKonijn - eerste afspraak vk ♡ 13 juni - Dafino - eerste echo ♡ 17 juni - Lalaatje90 - eerste afspraak vk ♡ 19 juni - MilouR - eerste echo ♡ 19 juni - Vlindertje0102 - intake vk ♡ 21 juni - Dame09 - eerste echo -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (22) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Zo, ik heb eindelijk een beetje tijd om mezelf te introduceren in deze groep. Geen tijd om alles terug te lezen van iedereen, dus sorry alvast daarvoor! In het kort (althans, dat probeer ik): Augustus 2016 gestopt met de pil, november 2016 gestart met onze kinderwens. Na een jaar was het nog steeds niet raak en zijn we naar de gynaecoloog doorverwezen door de huisarts. Na een paar afspraken bij de gynaecoloog bleek dat mijn vriend onvoldoende zaad produceerde en een spontane zwangerschap daardoor erg klein was. De gynaecoloog gaf het advies om te beginnen met IUI. Hier zijn we in januari 2018 mee gestart. Helaas bleef een zwangerschap na 8 IUI's uit en heb ik aan de bel getrokken dat ik dit niet langer trok. Het voelde een beetje als trekken aan een dood paard. De gynaecoloog begreep het en heeft ons doorverwezen naar het Radboud voor IVF/ICSI. Uiteindelijk is daar gebleken dat het zaad van mijn vriend ICSI waardig is. In januari dit jaar zijn we gestart met de eerste poging. Helaas was deze poging dramatisch. Er waren 11 eicellen gevonden bij de punctie, waarvan er 2 afwijkend, dus onbruikbaar waren. 7 van de overgebleven eicellen zijn kapot gegaan bij het injecteren van de zaadcel en 2 eicellen waren bevrucht, waarvan er 1 niet meer is door gaan delen. Zo hielden we uiteindelijk een slecht embryo over voor de terugplaatsing. Deze heeft dan ook helaas niet tot een zwangerschap geleid. Uit het evaluatiegesprek over de eerste poging is gebleken dat ik mogelijk slechte eicelkwaliteit had en dat het moeilijk was hiermee om te gaan. Voor een nieuwe poging zou ik andere medicatie moeten gaan gebruiken. Zo gezegd, zo gedaan. In april ben ik weer gestart met hormonen spuiten en 2 mei de punctie gehad. 5 mei een verse terugplaatsing van een goede kwaliteit embryo en daarnaast een paar dagen later het bericht gehad dat er 3 embryo's ingevroren konden worden! Ons geluk kon niet op. En aan het einde van de rit, zaterdag 18 mei, bleek ik ook nog eens zwanger! Eindelijk na 2,5 jaar wensen, wachten en dromen. We zijn dolgelukkig, maar ook enorm bang om dit weer te moeten verliezen. Gisteren heb ik een afspraak gemaakt voor de eerste echo, deze gaat 6 juni plaatsvinden. Ik duim en hoop op een kloppend hartje.
Ik heb me trouwens zojuist aangemeld voor Moeders voor Moeders. Zijn er meer dames in de groep die daar aan mee doen?
@JosjeM : Je angst is zo begrijpelijk meid. Proberen te genieten van elk moment en positief blijven. Op naar een prachtig kloppend ❤ tje. Dikke knuf
Goedemorgen allemaal Ik wil me ook graag bij de groep voegen. Want ik mocht gister huilend van geluk mijn partner vertellen dat we zwanger zijn! 1,5 jaar hebben we het geprobeerd zonder succes. Terwijl onze zoon L. Binnen 1 poging raak was 3 jaar geleden. Uiteindelijk naar de huisarts geweest en mijn partner zijn zaad getest.. De uitslag was dat hij meer dode dan levende zaadcellen had en dat er veel afwijkingen te zien waren. Vandaag zouden wij de eerste afspraak bij de gynaecoloog hebben. Jullie snappen wel hoe bij ik was dat ik deze af mocht bellen