Toen ik zwanger was van mijn zoon L. heb ik mee gedaan tot ik echt niet meer kon. Ik was de eerste 20 weken zo ziek en opnames gehad wegens uitdroging dat ik ermee gestopt ben. Ik twijfel nu nog om me weer aan te melden.
Haha nee he natuurlijk alle wens mama's helpen met het zelfde te bereiken. Nu wachten wanneer ze contact opnemen
Jaaaa echt wel ik dacht nog voordat ik ging testen : zul je zien dat het raak is nu we naar de gynaecoloog gaan! Hoe blij was ik haha. Toch een onderbuik gevoel geweest misschien.
Gefeliciteerd @Lessebess en @JosjeM. Wat een mooie verhalen. Hopelijk voor jullie beiden een mooie plakbaby
Ik ben alleen super prikkelbaar en vaker chagrijnig. Da's alles tot nu toe. Kan volgende week zomaar andere zijn
ik geef nog steeds de borstvoeding aan mijn dochter van 11 mnd. Ik merk dat de melkproductie sterk achteruit gaat. Afkolven lukt bijna niet meer. Ik moet dus afbouwen bijvoorbeeld twee keer per dag (smorgens en savonds) in plaats van drie keer per dag (smorgens, smiddags en savonds). Ik twijfel een beetje of ik ermee wil doorgaan of niet maar ik zit wel eens te denken dat ik ooit aan twee kindjes tegelijk borstvoeding wil geven. Dit lijkt me een zo bijzondere moment te zijn. Wie heeft er ervaring mee? PS: sorry mijn Nederlandse taal is een beetje verzwakt omdat ik doof ben en mijn moedertaal dus gebarentaal is. Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel.
@Lessebess je hebt niet de laatste lijst gepakt zie ik Wel handig om die even op te zoeken dan staan alle namen en afspraken er ook weer op.
*breekt in* JosjeM !!! Wat zie ik ?! Wauw hee . Gefeliciteerd Ik duim voor een plakkertje en een gezond kindje
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ❤ Izi - 32 jaar - 3e kindje ❤ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje ❤ 17 januari ❤ Brenda 028 - 31 jaar - 2e kindje ❤ Momof2girls19 - 31 jaar - 3e kindje ❤ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje ❤ Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje ❤️ Melkos - 29 jaar - 4e kindje 18 januari ❤ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje ❤ Chocolala - 34 jaar - 1e kindje na MA 19 januari ❤ Dame09 - 31 jaar - 1e kindje ❤ MamaL90 - 28 jaar - 2e kindje 20 januari ❤ Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje ❤ 21 januari ❤ Dafino - 35 jaar - 4e kindje ❤ 22 januari ❤ PieterKonijn - 27 jaar - 1e kindje 23 januari ❤ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje ❤ JosjeM - 27 jaar - 1e kindje 24 januari ❤ Mauzy82 - 37 jaar - 1e kindje ❤ Suzy85 - 34 jaar - 2e kindje 25 januari ❤ Maritiem - 28 jaar - 4e kindje ❤ Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Lessebess - 27 jaar - 2e kindje 26 januari ❤ 27 januari ❤ Cindy29 - 34 jaar - 2e kindje ❤ Milou - 30 jaar - 3e kindje 28 januari ❤ Bruintj3 - 35 jaar - 2e kindje 29 januari ❤ 30 januari ❤ 31 januari ❤ Afpraken: ♡ 20 mei - JosjeM - ziekenhuis uitslag zw test doorgeven. ♡ 22 mei - Mauzy82 - zh bellen uitslag zw test. En 1e afspraak echo maken. ♡ 24 mei - Izi - eerste echo gyn ♡ 24 mei - Bijbij - 5e echo gyn ♡ 27 mei - bel afspraak vk voor inplannen eerste echo ♡ 4 juni - Momof2girls19 - eerste echo vk ♡ 5 juni - Cindy29 - eerste echo gyn ♡ 5 juni - MamaL90 - eerste echo gyn ♡ 6 juni - o0mona0o - eerste echo vk ♡ 6 juni - melkos - eerste echo vk ♡ 6 juni - Vlindertje0102- eerste echo gyn ♡ 6 juni - JosjeM - eerste echo gyn ♡ 7 juni - Mangoeste - eerste echo gyn ♡ 10 juni - MilouR - intake vk ♡ 11 juni - Brenda028 - eerste afspraak vk ♡ 13 juni - Dame09 - eerste afspraak vk ♡ 13 juni - PieterKonijn - eerste afspraak vk ♡ 13 juni - Dafino - eerste echo ♡ 17 juni - Lalaatje90 - eerste afspraak vk ♡ 19 juni - MilouR - eerste echo ♡ 19 juni - Vlindertje0102 - intake vk ♡ 21 juni - Dame09 - eerste echo -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (23) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)