Heb er helaas ook geen verstand van. En op de oploop van dag op dag is prima opzich. Maar de oploop van 17/5 naar 20/5 is te laag. En daar maak ik me zorgen over. Ik had vandaag volgens mij tegen de 300 aan moeten zitten. Maar goed ik weet het ook allemaal niet. Weet wel day ik me super kut en somber voel en misschien wel voor niets en miss wel voor een reden ik weet het niet op t moment.
De huisarts niets die zei, goedzo het stijgt ! Ja dat zie ik ook dat het stijgt. Maar mijn inziens niet voldoende (nog) geen de hoop nog niet op. Maar mn gveoel heeft een enorme opdonder gekregen. Ben ook zelf schuld er was geen enkele reden om hcg te gaan prikken uberhaupt. Mjah als je de controle wilt houden he .....
Dat is idd hetzelfde met blijven testen. Het is allemaal zo onzeker en soms moet je gewoon vertrouwen op je lichaam hoe moeilijk dat ook is ♡
*breek even in* Probeer hoop te houden! Of laat er een dag of 4-7 tussen zitten. Ik heb vandaag bloed geprikt en ga dinsdag weer. Naar mijn idee hebben huisartsen weinig verstand van het stijgen van het hcg. Zij hebben een standaard tabel met waardes waar je tussen moet zitten. Als je daar aan voldoet is het volgens hen prima.
En elke dag prikken heeft nu geen zin omdat het per zoveel uur verdubbelt en de ene maakt het sneller aan dan de andere..
Ja ws maak ik mezelf weer es helemaal gek voor niets. Maar met goeie waarden en of mindere waarden moet je toch afwachten hoe dan ook. We hopen toch dat we met 7 weken een hartje zien en we deze dag weer kunnen vergeten haha. Maar een domper geeft het je wel hoor jeejtje.
Positief bekijken inderdaad @Mauzy82. Je HCG stijgt! Hou daar vooral aan vast en probeer vertrouwen te hebben in je lichaam!
@Dame09 : Dat is ook zo hoor daar hou ik me ook aanvast. Alleen vandaag niet zo eventjes. Morgen ziekenhuis bellen en krijgen we afspraak echo en dan doe ik net ala iedereen heel hard hopen dat we een hartje gaan zien. En verwijder mij van testen en hcg testen en zie wel wat moeder natuur doet en wilt. Maar moet eerst even weer relativeren voor vandaag en das kei moeilijk op moment.
Ach jeetje.. Ik heb niet zo heel erg veel verstand van van HCG in bloed, maar ik hoop dat het gewoon goed is. Knuffel.
Precies, dit! Hou hoop! Nog steeds een oploop ook. Ik snap zo goed dat je je zorgen maakt en niemand kan dit nu voor je wegnemen. Maar probeer je niet te druk en te gek te maken en kom vooral mopperen op het forum als het even tegenzit! Nog even geduld voor de echo. Ook wij hopen mee voor het allerbeste!
Misschien heeft je lichaam wat meer tijd nodig..... ik begrijp je heel goed. Toen ik voor het eerst keer zwanger was, was ik echt onzeker over alles. Uiteindelijk is het goed gekomen. Hopelijk gaat het ook hetzelfde bij jou.
❤ dank je wel lieve dames ❤ ik zelf heb ook geen verstand van hcg behalve dat het moet verdubbelen. Maat stijgen is het belangrijkste en dat doet het wel. Ik probeer weer op mn wolk te stappen want ja of je nu goeie waarden hebt of niet een goeide zwangerschap is nooit een garantie. Ik moet me vast houden net als jullie aan de hoop op de 1e echo en hoop net als alleen een kloppend ❤ te zien. Ik had me gewoon koest moeten houden en geen bloedtesten vragen daar was totaal geen aanleiding voor. Dus dat k deze rot situatie zit ben k zelf schuld. Door controle te willen hebben die geen mens krijgt. Dus ondanks alles zal ok ik gewoon moeten wachten tot 1e echo haha.
Jouw huisarts had jou ook best mogen beschermen door dit te weigeren misschien.... dus leg het niet helemaal bij jezelf en ga inderdaad op je wolk en geniet
Vorige keer moest het perse in zicht staan. Stond me toen ook tegen gewoon omdat ik niet wil dat “iedereen” er zo achter komt.. bij ons zijn echt genoeg opties om het netjes te zetten zonder dat iemand het ziet en wat zo voor het grijpen is, maar vorige keer mocht dat dus echt niet. Groningen O nee, ik kan me voorstellen dat dit je niet geruststeld. Heb je vandaag weer geprikt op aanraden van de gyn? Hopelijk kun je over een poosje weer aansluiten omdat alles toch goed blijkt te zijn.. ik ga voor jullie duimen in ieder geval.
Nee snap ik dat je niet wilt dat mensen er zo achter komen, wel lullig van Moeders voor Moeders dat ze daarin niet meewerken, zou toch verwachten van zo'n organisatie dat ze dit begrijpen
Nee de gyn weet helemaal van niets. Dit is mn eigen spinsel joh ook nog. Daarom zei ik al. Had het niet moeten doen. Was me heel wat bespaart gebleven. Moet morgen op de officiele testdag van het zh nog een test doen zelfs. En dan bellen/mailen en krijg k verdere instructies.