Ik heb bij eerste melding geen huisarts gezien, ging telefonisch via assistente, ha heeft get direct in portaal goedgekeurd. Korte uitleg was genoeg. Ik hoop dat het lukt en anders andere tips helpen. Ik zou het zeker bij je leidinggevende aangeven en daarmee overleggen.
Jemig wat een reacties dames! Hier vertel ik het als het moet. Ik loop mee in de drumband, maar dat lukt me nu niet meer (zwaar instrument) zeker met mijn aandoening erbij. Dus ja, dan vertel ik het wel, met daarbij natuurlijk uitdrukkelijk verzoek niks te zeggen tegen anderen en dat het nog pril is en nog mis kan gaan. Maar ik ga niet voluit liegen. Werk weet het nog niet, want is nog niet nodig, ik ben gelukkig niet extreem misselijk (afkloppen!!)
Ik zou de huisarts bellen en pilletjes vragen. Ik was ook heel misselijk en overgeven en sinds die pilletjes valt het heel goed te doen. Af en toe op de achtergrond nog een beetje misselijk. Toen ik vroeg of de pilletjes kwaad konden zei de huisarts dat het helemaal geen kwaad kon en dat het erger is als je de vitamines die je nodig hebt niet binnen krijgt. Je hoeft weinig moeite te doen voor de pillen en het helpt heel goed. Ik heb niets op mijn werk gezegd, ze denken dat ik gewoon een paar dagen niet helemaal lekker was. Wil het graag nog een tijdje geheim houden. Dus gewoon bellen hoor! Deze marteling voor jezelf is niet nodig
Ik denken dat het hier zo rustig is... heb ik gewoon geen melding gekregen Ik ga proberen alles terug te lezen, geeft meteen afleiding... woensdag echo
Ik krijg ook regelmatig geen meldingen. Maar als ik op dat vlaggetje klik, dan staan er toch ineens meldingen. En anders kijk ik soms even bij het topic als het heel lang stil is
Voor de dames die vandaag een echo hebben succes en veel plezier! Hopen op allemaal kloppende hartjes
@Momof2girls19 Succes straks! Ik moet nog 5,5 uur wachten, maar straks eerst werken scheelt weer... vind nu wel onwijs eng opeens..
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ❤ Izi - 32 jaar - 3e kindje ❤ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje 17 januari ❤ Brenda 028 - 31 jaar - 2e kindje ❤ Momof2girls19 - 31 jaar - 3e kindje ❤ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje ❤ Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje ❤️ Melkos - 29 jaar - 4e kindje ❤ Kaylee1994- 24 jaar- 1e kindje 18 januari ❤ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje ❤ Chocolala - 34 jaar - 1e kindje na MA 19 januari ❤ Dame09 - 31 jaar - 1e kindje ❤ MamaL90 - 28 jaar - 2e kindje 20 januari ❤ Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Marleonie - 28 jaar - 2e kindje 21 januari ❤ Dafino - 35 jaar - 4e kindje 22 januari ❤ PieterKonijn - 27 jaar - 1e kindje 23 januari ❤ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje ❤ JosjeM - 27 jaar - 1e kindje 24 januari ❤ Suzy85 - 34 jaar - 2e kindje 25 januari ❤ Maritiem - 28 jaar - 4e kindje ❤ Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Lessebess - 27 jaar - 2e kindje 26 januari ❤ Mamavandave - 31 jaar - 3e kindje 27 januari ❤ Cindy29 - 34 jaar - 2e kindje ❤ Milou - 30 jaar - 3e kindje 28 januari ❤ Bruintj3 - 35 jaar - 2e kindje ❤ Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje 29 januari ❤ 30 januari ❤ 31 januari ❤ Suethatsme - 33 jaar - 3e kindje Sterretjes ⭐️Mauzy82 Afspraken: ♡ 4 juni - Momof2girls19 - eerste echo vk ♡ 4 juni - Loveischocola - echo vk ♡ 4 juni - Bernadine - eerste echo ♡ 5 juni - Cindy29 - eerste echo gyn ♡ 5 juni - MamaL90 - eerste echo gyn ♡ 6 juni - o0mona0o - eerste echo vk ♡ 6 juni - melkos - eerste echo vk ♡ 6 juni - Vlindertje0102- eerste echo gyn ♡ 6 juni - JosjeM - eerste echo gyn ♡ 6 juni - Kaylee1994 - eerste echo gyn ♡ 7 juni - Mangoeste - eerste echo gyn ♡ 10 juni - MilouR - intake vk ♡ 11 juni - Brenda028 - eerste afspraak vk ♡ 11 juni - Marleonie - eerste echo vk ♡ 12 juni- maritiem- intake vk en eerste echo ♡ 13 juni - Dame09 - eerste afspraak vk ♡ 13 juni - PieterKonijn - eerste afspraak vk ♡ 13 juni - Dafino - eerste echo ♡ 17 juni - Lalaatje90 - eerste afspraak vk ♡ 17 juni - Bruintj3 - eerste echo vk ♡ 19 juni - MilouR - eerste echo ♡ 19 juni - Vlindertje0102 - intake vk ♡ 19 juni - Lessebess - eerste echo vk ♡ 20 juni - Suzy85 - intake en eerste echo vk ♡ 21 juni - Dame09 - termijnecho ♡ 24 juni - Bruintj3 - intake gesprek met vk ♡ 24 juni - Pinguinkje - eerste echo ♡ 25 juni - JosjeM - intake vk ♡ 27 juni - Kaylee1994 - intake en termijnecho vk ♡ 8 juli- maritiem- termijnecho -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (26) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Succes allemaal vandaag dames! Ik heb volgende week woensdag intake verloskundige. Had donderdag al gekund, maar dan moet ik werken of ik kom in de knoei met schooltijden van de kinderen
Vanmorgen de vk gesproken. Mag donderdagavond voor een echo komen. En die we een week later gepland hadden, blijft dan nog staan. Donderdag is puur om te kijken: zit het op de goede plek en waar komt het bloedverlies vandaan. Succes dames die vandaag een echo hebben!!
Hebben jullie soms ook een strak gevoel bij je buik? Is dat het groeien? Kan het me niet goed meer herinneren van de vorige keer..
@mimi1988 Wat fijn dat je donderdag al mag komen! Euhm ja soort harde buiken noem ik het maar wel ff in gaten houden kan soms ook blaasonsteking zijn! Hier is meestal van he pak je rust ff haha